![]() |
Typer på gymmet som stör dig?
Som titeln säger, har du några typer på ditt gym som du stör dig på?
Själv så stör jag mig på alla invandrare (har inget emot invandrare) som oftast kommer i klungor på ~5-10 pers för att träna. De tar över alla maskiner men sitter mest och pratar med varandra. *gah!* Jag stör mig också på främlingar som ser ut att tävla med en. Sitter man i magmaskinen eller någon annan maskin så väntar han tills man är klar och försöker sedan göra fler reps än man själv gjorde. Han förföljer en tyst till nästa maskin och gör samma sak där. *grr27* |
Har jag fel för mig, eller finns det inte redan en sån här tråd?
|
Finns ingen som stör mig på mitt gym..
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag stör mig på personer som inte tar sitt ansvar på gymmet. Tillexempel skiter i att lägga tillbaka vikter, redskap, hantlar där man tog dem, det stör mig nått enormt. Man ska lämna stället som man vill hitta det på nästa dag.
|
Folk som skrikstönar när dom värmer upp biceps.
Killar under 17 Tjejjer under 16 |
Citat:
|
Citat:
|
töntar som ska mäta sej med folk,förska brösta upp sej så fort dom känner sej hotad,osäker,avundsjuk,what ever när en större person kliver in på gymmet.
retards som inte kan följa ett par simpla gym regler och ska komma med lama ursäkter som "va?det visste jag inte om" när det sitter regel skyltar överallt i gymmet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:27. |