![]() |
Malax WEIGHT RECORDS BREAKERS!
2 bifogad(e) fil(er)
*cupid* Ikväll samlades 3 glada pojkar i Malax för att se hur mycket man kunde gå upp på en liten stund. Ät/dricktiden blev ungefär 1,5h för samtliga tre. De 3 hårda gossarna var undertecknad, Jocke913 från kolo och min kära släkting Matti Smulter. Vi åt och drack små och stora mängder av dessa livsmedel:
Pizza, mjölk, proteindrycker, husmanskost, mandariner, chocklad, godis, vatten, blåbärsoppa m.m Slutresultatet: Guld: Freddi dvs undertecknad med en höjning från 143,5kg till 148,4kg invägd iförd endast kalsonger. PB!!!!*popcorn* Silver: Jocke913 105-109,2kg invägd med kläder. Brons: Matti 93,5-95,5kg invägd iförd kalsonger Illamående, skitbrått, pissbrått och skratt ingick i föreställningen, vilken i sig var en lyckad sak. Monika&Malin bevittnade tävlingen och de kände sig varma inombords...*cupid* de 3 hjältarna!:D På bilden spänner åtminstone jag ut magen maximalt! |
3 bifogad(e) fil(er)
Alla tar i för kung och fosterland!
|
jee :D vi måste göra det till en tradition och bjuda in andra tjockisar :D
|
Haha, galna finnar! :D
|
3 bifogad(e) fil(er)
Festen fortsätter!*flex*
|
3 bifogad(e) fil(er)
till sist tog man lite vätska*drool*
|
2 bifogad(e) fil(er)
jocke fick kramp till sist! Hårda tävlingar medför oftast kramp...:thumbup:
|
fan de var ju lite fetta
|
Bwhahahaha era störda jävlar :D
|
hoppas ni gjorde detta efter ett pass! :D
|
Tack för era värmande kommentarer.
Kan tillägga att så svullen buk som man hade idag har man nog aldrig haft! |
Ah, en klassiker! Såna har man genomlevt ett par gånger. Men jag hade nog bara kunnat kriga om tredjeplatsen
|
vi gjorde detta på en vilodag... eller freddi hade väl juckat lite lätt tidigare på gymmet men man kan nog kalla det en vilodag :)
|
Citat:
Vet du Allan om nåt rekord? Dvs om någon slagit mina 4,9kg???*drool* |
Citat:
22lbs (10kg). |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:15. |