![]() |
ny mp3spelare. vilken ska jag välja?
min gamla spelare har lagt av nu, och då behöver jag en ny förståss. vad ska jag välja för någon?
jag andvänder spelaren mestadels på jobbet. krav: minst 20 gb bra batteritid (och självklart uppladdningsbart) radio har haft en creative zen touch 20 gb så jag vill inte byta ner mig. funderar på ipod men har ingen erfarenhet av dom själv. (sökte och hittade bara äldre trådar från 2006, så va de sagt med ;) ) |
|
Har en ipod nano, bra skit förutom att batteriet inte är så bra. Dock den tidiga modellen så troligtvis därför.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
de "Nya" ipod classic är ju väldigt prisvärda. En sådan hade jag nog köpt om jag varit i köpsvängen atm.
|
Alla ovanstående förslag har givetvis radio, så det är bara att köra på.
|
Citat:
Ja det var bra tips han fick haha. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=73748 denna har iaf en del av kraven du har Srednq |
vad jag läst så anses creative ha bättre ljud än ipod. (creative är ju också stora ljudkortstillverkare..)
varför inte köpa en ny creative eller köra på den du har? creative släpper oftast liknande produkter som apple gör, fast dom släpper dom några månader senare. kolla zen stone och shuffle.. |
Köp en iPod classic 80 gb. Sjukt prisvärd.. Innehåller dock INTE radio, men går att köpa till.. Sony har bäst ljud på deras musikspelare eftersom de har megabass trademark vilket ger dem ett helt sjukt bra ljud och ruggig bas.. Har ipod classic själv och skulle aldrig byta den dock, möjligtvis mot en touch
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Om du bryr dig om ljudkvalitet bör du kika på iRiver eller iAudio.
...eller Sony med Megabass (tm), förstås. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:31. |