![]() |
Fråga om platt-tv och upphängning
Finns säkert ett gäng här som har hängt upp skiten på väggen. Min fråga är enkel, om man tänker sig ett vanligt väggfäste, kmr man verkligen åt anslutningarna som sitter bak i tv:n? Borde ju verkligen inte gå med exempelvis en dvi eller vga kabel som ju har rätt fet kontakt.
|
Inga som helst problem på det fästet jag har, köpte det på netonnet för ett par år sedan.
|
Citat:
|
Sitter på en Samsung LE-40M87BD och väggfästet är konstruerat så att jag kan dra ut det en 30-40cm så det är bra med utrymme.
Hittar det inte på netonnet men det fanns flera liknande modeller. |
Citat:
|
Tror jag betalade strax under 2000 för det, så ja gratis var det inte.
|
Eftersom jag vill ha tvn så nära väggen det går, så är det i princip omöjligt att koppla något.
Men finns ju diverse tiltbara osv.. nossie |
Jag trodde att alla platt-tv:n har kontakterna på undersidan?
Vad är det för skit du har? |
Citat:
|
Citat:
|
Jag har en rätt ny panasonic och måste lyfta av tv från väggfästet varje gång jag ska koppla in något, riktigt surt men lite extra bicepsträning haha.
Men det är inga problem med att kontakterna inte får plats eftersom det går innåt ganska mycket i tvn just där kontakterna är. |
Citat:
Får ta o köpa nå jävla specialtjofräs för 2 lax då, lr ställa skiten på ett bord. Tackar hjärtligt för alla informativa och välformulerade inlägg. |
Fan vad idiotiskt. Hur tänker dom? Det kan ju inte vara så svårt att placera kontakterna neråt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:43. |