![]() |
Vad gjorde du när Kolo var nere?
Kurade ihop i fosterställning, surfade in på gymmet.com, läste böcker, gick ut i solen eller vad?
Själv stack jag och red med ungarna. |
Jag väntade.
|
Spelade WoW och tränade.
|
Var iväg och kampanjade med MUF, skrev klart en reklamkampanj och sover middag.
|
Var det nere? Det har jag inte märkt, ha ha..
Fast jag jobbade, tränade lite och sen kollade jag på solnergången vid Mälaren tillsammans med hunden. |
Gjorde massa nyttigt, handlade mat, nya utemöbler till balkongen (nåja, ett bord och två dynor iallafall), satt där ute i skuggan och läste M3! :D
|
sov:P haha
|
Jobbade, shopade, tränade och åt.
aahhh försökte reta pipphirana men det gick inte |
låter som värsta drogen ^^
|
Haft fullt upp hela dan med att göra klart en trycksak. Sedan har det blivit storhandling och lite tv tittande.
|
Jag har ominstallerat Windows. På ett halvår samlas det mycket mög. Smärtfritt gick det också, då jag hade alla hotfixar, uppdateringar och program redo på en annan hårddisk, bara att klicka igång ett efter ett.
|
varit på kurs, tränat, ätit mjukglass(MMM!), tagit tag i personliga problem. Suttit vid datorn.
|
hmmm
Skola
Träna TV Tömma pungen Träna igen |
Samma som jag hade gjort i vilket fall som helst: jobbade och tränade.
|
körde kaffevagnen på Fairing så Simon och Valle orkade jobba:D
|
Jag har bankat bort hela bromspartiet i fram. Skulle byta belägg, men jag hade tydligen körd på dess bottenplattor ett bra tag så skivorna var helt jävla skårade. Blir att köpa nya skivor imorn, när jag ska hämta ut en framskärm som jag ska svetsa dit också. Kanonväder att pilla med bil i iaf.
:) |
Skolarbete :/
|
Tränade, klippte håret, lagade mat, åt mat, tittade på tv, tryckte på refresh 200ggr...
|
kom på att jag åt också:D
|
Citat:
|
Satt och var förbannad och var inne på massa skitsidor, har märkt att internet inte har nån mening om inte kolo finns!
|
satt febrilt och tryckte på F5 :laugh:
-man kan ju inte leva utan kollo |
Gick i skolan, solade vid slottet, tränade och pluggade lite.
|
Citat:
|
Åt, sov, var på mösspåtagning :hbang: Studenten is teh shit.
|
Låg i fosterställning och skakade under datorbordet
|
Registrerade ett konto på Body. Där jag spenderade jag maximalt 5 min, tråkigt forum. Så jag städade istället och sov.
|
Citat:
|
Citat:
|
Cyklade 38 kilometer innan jag fick punktering på framdäcket och var tvungen att leda cykeln hem. Trots att jag tog en kortare väg än vad jag planerat att cykla tog det ändå en timma och tolv minuter att gå hem med ett platt däck. *grr27*
Sedan var jag nog i skolan också, tror jag. |
Jag jobbade.
|
Jag fick helt sjukt mycket gjort :D
|
Tränade ett riktigt bra pass, satte PB i bänkpress! *flex*
Käkade en massa wokmat sen som belöning! |
Klättrade på väggarna förståss :P
|
Citat:
Kunde du inte passat på att smeka hängpukorna istället? :) |
ja blev helt appatisk och viste inte vad jag skulle ta mig till :cryout:
|
Dunade.
|
Formaterade min dator :)
|
Knäckte i poker.
|
Spelade Livepoker turnering som jag kom 2:a i.
|
Jobbade på utan "kollo-pauser" ... forumet är verkligen inte bra för min arbetsmoral :em:
|
Citat:
Arbets....vaddå ? |
Fikade, slappade snackade skit med Lasse.
Sen kolla ja å Simon lite DVD filmer och körde ett pass. |
Jag jobbade, och så installerade jag ett barnfilter som hindrar mig från att surfa på olämpliga platser under arbetstid. Kolozzeum fick jag lägga in manuellt. :D Surfar jag hit nu så hörs det ett ljudligt skall, och sen blänger min K9-protector på mig. Det är rätt rart.
http://img240.imageshack.us/img240/7...hunter24kp.jpg Nej, jag har ingen karaktär. |
Citat:
Original Install Date: 2003-11-08, 15:20:54 System Up Time: 76 Days, 19 Hours, 31 Minutes, 1 Seconds |
Citat:
|
Jobbade
|
var i GBG på röhskamuseet, caran och på HDK (hette det så?). Märkte alltså inte av att det var nere.:)
|
Citat:
|
Vek undan gardinerna, glipade på persiennerna, noterade grönt och ett skarpt solljus...
|
Det var ett par långa 6-8 timmar! :laugh:
Grät mig till sömns till låten "I wanna know what love is...I want you to show me..." samt knaprade piller. |
Hamnade i koma, sen när jag vaknade upp kom jag på att det fanns tid för att träna!
|
"Vad gjorde du när Kolo var nere? "
Tvättade bilen,tapetserade,tränade,träffade kompisar,läste en bok,var ute. Kolo borde vara nere lite oftare :) |
Krattade löv runt poolen och runt två minitallar på gräsmattan.
Städade uteduschen. Högtryckstvättade uteplatsen med algtvätt. Sopade uteplatsen. Solade. Startade vår Klippo från tidigt 80-tal. Den gick igång på tredje rycket, helt sjukt. Dammsög mitt rum. Plockade undan rent allmänt på mitt rum. Monterade av sportluftfiltret från morsans Toyota. Tränade bröst, triceps och biceps på 45min. "Grillade" med några polare. Såg två filmer och åt mat. |
Citat:
|
Citat:
:D |
smekte min vårtiga?
|
Citat:
|
Surfade extra mycket vuxensidor.
|
Jag var också nere.
|
wankade
|
Vad gjorde ni denna gång?
|
Tittade på när RassK wankade.
|
Tittade på Dio när han tittade på RassK som wankade.
Trakasserade Grub på Facebook för att Kolo var nere. |
Hann skaffa jobb, gifta mig och nå fysisk toppform.
|
Skrev till David att Rikard sagt massa elaka saker om honom på kolozzeum som han inte kunde dubbelkolla. Om någon hittar Rikard kan ni säga att det är okej att komma fram igen.
|
Citat:
Citat:
Citat:
Svar pa fragan, refreshade for manga ggr och kollade mitt internet for kolo ligger typ nere vart 10:e ar sa vad ar oddsen? Eftersom kolo far ytterst lite uppmarksamhet forutom fran var egen bubbla var jag lite orolig over att forumet skulle do ut precis som IRC (dalnet) gjorde for 20 ar sen Tanken pa att inte kunna ta forval till er alla var minst sagt hjartekrossande |
Donerade blod, tog antikroppstest & smutskastade mmsports på facebook.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag såg att MM Sports är på väg att stänga ett av sina affiliatenätverk. Så jag tänkte att de kanske rensade upp lite i leden, och Kolozzeum var inkluderat där.
|
Citat:
|
|
Wankade och fantiserade om att Dio och PureWhey kollade på. Tyvärr med cellmate på.
|
Citat:
När kolo låg nere så förflöt dagen som den brukar. Kändes dock sorgligt om det skulle vara så att det skulle ha dött utan förvarning. Det finns ju någon anledning till att man kommer tillbaka hit :) |
|
Jag fick ett mystisk meddelande på Messenger av en person. Jag vet hans riktiga namn men ej Kolozzeumnamn som informerade mig om läget att det är nedstängt. Eftersom jag inte vet vem han är på Kolozzeum så ser jag det som att jag har en slags skyddsängel här. Någon som har min rygg när det är svårt. Senast han kontaktade mig var 2016 i samband med att jag blev bannad.
|
Trodde att forumet gått i graven. Antar att det kommer ske inom en snar framtid ändå, och troligtvis helt utan förvarning.
|
Citat:
|
Satt å tryckte på F5 tills det va uppe igen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Vill inte pasta att jag har megakoll pa honom aven om vi kanner varandra irl, men jag foljer honom pa Instagram och mycket riktigt, han har 3 jobb varav ett ar PT dar han hjalper folk att utvecklas fysiskt och mentalt. Valdigt inspirerande faktiskt, mycket gym och ovningar, matnyttigt, hobbyliv och Avanza-investeringar pa stories :thumbup: |
Citat:
|
Halkade in på familjeliv och läste om spädbarnsbajsets gulbruna kletighet samt vårtgårdens ömhet. Aldrig mer...
|
Drack kaffe.
|
Jag hade cyanid kapseln redo.
|
Funderade ut en ny hobby då jag trodde det var över.
|
Grunkade
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Trodde det var finito. Kul att vi är tillbaka. Efter 20 år som medlem har man ju sina vanor. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är för att vi succesivt skall förbereda oss och på sikt återintroduceras med de vanliga dödliga.
|
Citat:
|
Höll en vaka och funderade över livets mening. Nu ska jag bygga ett fort eftersom zombieapokalypsen har börjat.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:05. |