![]() |
Villka är dina kollofavoriter ?
Villkas inlägg läser du extra noggrant etc etc.
|
Stahlberg.
|
Piranhas alltid lika intressanta inlägg såklart
|
Lizard
:thumbup: |
grub och ola w och lizard :bow:
fattar inte hur man kan kunna så mkt... |
Den där Krokodil är en mycket intressant och snygg kille! :D
I övrigt vill jag inte kommentera vilka jag är förtjust i, för visst finns det några man läser med nöje oftast. |
Jag vet att du och Jwzrd läser mina inlägg noggrant :) Själv går jag efter ämne och inte person.
|
Stahlberg, Lizard, allan, Grub, Arne P
säkert några till, men dessa har ofta vettigt att komma med vad gäller träning. |
Får man bara nämna en så måste det nästan bli BIG pimpin' Kwonish. Däremot kan jag inte säga att jag läser igenom allting jättenoggrannt :D
|
Pirre o kwon brukar skriva riktigt roliga grejjer. Arne, Grub och Stahlberg intressanta saker. Finns säkert många fler
|
Jense/mart|n i nått grepprelaterat... och stahlberg
samt andra stora pojkar... |
Diana :laugh:
Gruben, allan, jorgen.. eh ja.. många fler :D beror på hur mkt text det är |
ALLA, fast dom som quotar mig brukar jag läsa extra noga :)
|
Jag scrollar bara i trådarna för att se om någon har citerat några av mina många bevingade inlägg.
|
Piranhas, Lillgrabbens, King_grubs osv.
Många säger stahlberg.. Någon som vet något om honom egentligen? Vem han är IRL? Tycker han verkar vara mytoman. |
Ingen som nämner MEJ?! *grr27*
Beror på vikket forum jag är i, i Almänt läser jag allas. |
bolio *yourock*
|
Jwzrd, Allan, Grub ofcourse... hmm Clash's inlägg brukar vara jävligt roliga :)
|
bröderna boden, jet, jense, krampus, nina, jwzrd
|
Citat:
|
Lillgrabben, Stahlberg, Lizard, King_grub, Allan, Jorgen...läser förståss inte bara deras inlägg men.
|
Arne, King Grub, Sverker, Stahlberg, Lizard, Pirre, Herkiz, RR, Jay-Z, Diana, Afanatic, 2snarthårdakillar, yankee och heinz.
Olika anledningar, vissa formulerar sig bra, andra kan väldigt mycket och vissa delar samma humor som mig. |
Citat:
När vi endå skriver till varandra, du får skicka in betalningen från senaste "besöket". Glöm inte extra avgiften för de extra tjänsterna jag ställde upp på, samt lite extra för sen betalning! :thumbup: Sen får vi skjuta upp morgondagens bokning, ska åka till farmor på dagen, och senare kommer jag ha fullt upp med Herkulez! :whipped: |
Grub: Är mycket hjälpsam och trevlig
Arne P: Har hjälpt mig fruktansvärt mycket i min träning Allan: Gillar hans åsikter Piranha: Biffig och kaxig utan att vara otrevlig Fatalist: irl-vän. hade förmodligen ogillat honom annars. OggeP: Ödmjuk och vettig Titanic & myggan: några av de få som läser min journal (tror jag) Herkulez: Se Piranha |
Citat:
|
Helena B för hennes otroligt fyndiga avatar! :bow:
|
Förr i tiden Gladiatorerna1 :hbang:
|
skaparn, Lt. Blank, Jay-Z, jwzrd, Trance + diverse mods.
|
Citat:
|
Två hedersutnämnanden till lille jag, det var som fan!
Tackar grabbar, det värmer. Själv har jag väl inga direkta favoriter just nu, det finns så många som skriver inlägg som är mkt läsvärda. Ingen nämnd & ingen glömd! |
Citat:
Jag kan även lära dig hur man får hjärnskador av stark senap. Jag och Jense kom på hur för någon helg sedan :D |
Citat:
Näringslära så stannar jag i regel vid King Grub och Sverkers poster. Seda när det gäller styrketräning så blir det oftast stopp vid Lillgrabben, Stahlberg och Arne Perssons poster. |
p-4-l, Mart|n, CoC, Arne, zakath, henry, stahlberg och lillflickan
|
Citat:
hahaha ja fyfan, den satt bak i hjärnan den äckliga senapen.. summan av kardemumman - lt aldrig en asiatisk tjej HÄLLA senap i din baguette från subway. det är nära döden |
jay-z, piranha, kwon, kabboffassastar, allan, jwzrd, arne, mystic and the list goes on :D dessa var det första jag kom att tänka på
|
grisbil3n, im ya nigga everyday!
Annars så verkar Big_Vik och KebabArne vara sköna typer.. |
Citat:
Farbror Rock'nRoll ligger bra till först och främst. Sedan så finns det lite andra sköna dudes, Jense är go. |
clash och herkulez
|
ingen nämnd ingen glömd
fast måste nämna en som står mig närmast hjärtat (eller stjärtat) och det är pirre :love: |
Ingen som nämt Allan å z_bumbi?? Gillar deras inlägg för de e oftast rakt på sak, inget tjafs.. Även Anabolic Protein kör på det som funkar för han själv inte vad någon har "sagt" ska funka, viket man uppskattar.. Men annars såklart Grub, Lizard & Sverker (vilken kunskap de besitter *yourock*)..
|
Citat:
|
Allan, King Grub, Arne P (när jag väl kollar i träningsforumen), bolio, Herpez, Kwon (om det inte handlar om tråkig kampsport), Pirre aka Lillsnorre, Lars von Kongo, jense, AP, mela, Helena B, JSaarela,
OMG :kinky: mini :kinky: OMG! Sen har jag väl glömt nån rackare. |
Kwon!
|
Finns många jag läser noggrant, och en hel del jag bara skummar igenom.
King Grub, Lizard, Stahlberg, Sverker, m.fl. speciellt i kostdelarna av forumet. Sedan läser jag ALLTID allt grepprelaterat (förutom träningsjournaler som jag inte hinner med :(). Arne P, CoC, Jense, Martin, YTS, samt alla andra som skriver/frågar om grepp *kissass* Läser också alla filmtips om diverse skräckfilmer, zombierullar! Speciellt av Kwon och Runda Grodan som har en bevisat god smak :thumbup: Brukar också läsa Kristins olika inlägg :em: |
Stahlberg, Arne Persson och King Grub:s inlägg främst. De brukar alltid motivera sina åsikter, vilket jag uppskattar enormt. Övriga moderatorer läser jag också alltid.
EDIT: Zakath: Henne glömde jag också. Jag läser även Kristins. |
gymTT !
|
Jag älskar er alla. *yourock*
|
Slartibartfast :hbang:
Allan är annars ett säkert kort om man söker seriösa och välskrivna inlägg :) |
Har väl funnits en del trådar innan liknande dessa, men kan köra igen.
bolio Jäkligt olik mig och men har en del intressanta tankar, även bra på att få ner dem i skrift Lizard, King Grub, Sverker Sätter er i samma kategori även om jag säkert missat någon, lyser upp kostavdelningen och har lärt mig en hel del. Hasse36, skaparn Hyfsat torra och jag gillar det som fan. mini En av de roligare på forumet när hon vill, skriver även bra och vågar stå för det hon tycker. wintersnowdrift Intressanta inlägg som alltid har något vettigt att säga, rapporter om diverse lopp är också roligt skrivna. Klein Totalt oväntad, men tycker det är grymt roligt med en som har lite mer "extrema" åsikter om kost. Bröderna Saarela Hyfsad distans till allt och dessutom stora. Dessutom tycker jag Herkulez inlägg i kostforumet är intressanta, eftersom det är något som han testar i verkligheten. Vore intressant om Pirajjan med flera skrev deras tankar och vad de anser funkar. Lt.Blank Cool kille som lyssnar på dålig musik. jwzrd Underbart tjurig. stahlberg Intressant att läsa på träningsdelen, brukar mer eller mindre ignonera hans inlägg på allmänt då det känns som han drar ut en mening på en halv sida. Allan Urtypen för arbetaren som står upp mot alla liberala småungar. Alltid roligt att debattera mot, även fast han ibland bara struntar i svaren. Tolkia, Bärs Våra religiösa ordböcker, inte direkt lika men gillar båda. Sedan vill jag också tacka mamma, pappa och såklart Gud för att jag har fått möjlighet att komma hit idag. Det är vacker. snyft. Hrm, nej men det blev mer eller mindre en recension av kolo. Jag gillar många helt enkelt och är uttråkad. Orkar inte lägga mig. Säkert missat någon dock. |
Citat:
Nina_lätt och jwzrd är också några som jag läser lite nogrannare. |
bolio, allan, krellik
|
vill jag få reda på nått nytt inom träning/kost osv så läser jag dom mer seriösa inläggen skrivna av personer som king grub,lizard,allan osv(orkar inte hålla på att rabbla upp namn),vill jag sen veta lite inom dator/spel så läser jag alltid alquis inlägg samt några andras och vill jag få mej ett gott skratt(både gott och ont) så läser jag restens.
|
Bazzac blir det
|
Rataxes
Intelligent man som skriver alldeles för få inlägg. Jag skulle med lätthet kunna skriva ihop en lista med personer som representerar hans motsats. Sverker Ingen har påverkat mitt dagliga liv så mycket som Sverker. Sedan drygt ett år använder jag rapsolja varje dag. Missar aldrig ett inlägg i väntan på nästa livsavgörande upplysning. :bow: |
Sonny
|
Citat:
Jag tittar stannar ofta upp och läser inlägg från mini, clash, bolio, Krampus, Piranha, Helena B, Kwon, JSaarela, Kwon, Ola Wallengren, Skaparn, H.emanuel, jwzrd, JSaarela... Äh, det är många peroner som skriver inlägg jag gärna läser. Jag brukar dock bara läsa de trådar som har spännande titlar. Utöver det så lär man sig vilka som brukar svara på ens egna inlägg och därför har man nog (medvetet eller omedvetet) lite extra koll på dem. Jag har inte tålamod med långa inlägg dock, så dem läser ja i princip aldrig. Då skall det vara sjukt intressant. |
Citat:
Ändå verkar J.Saarela vara lite Überfarvorit där. |
Citat:
|
Citat:
Alltid på din vakt. *rolleyes* |
Gillar herkulez:s inlägg
|
Gym TT - Solklart, han är biffen på detta forum!! Han äger alla här!
|
Citat:
Det gör inte jag heller. Läser inte igenom noggrant efter, så det är säkerligen en mängd felstavningar! :D |
Citat:
Tråkig Kampsport?!?!?! :laugh: |
Citat:
Ha ha ha där fick du ! |
Jag gillar Mr Moose för att han har håriga ben och trivs med det :love:
|
Själv läser jag i första hand
-------------------------- Pirre (Sjuka polls men mycket skön humor och ironi) Herkiz (Nuff Said! Saarela JR går WAY back med Kolo) Krampus (Gotta love him! Oavsett vad han förtäljer = ett leende!) Natascha Lettish (Om hon skriver om olika kroppsattribut alt "passar jag i det här?"-trådar) Arne P (Löddes stolthet aka mannen i tunneln) Afan (Lokken e lite tomboy, det e kul! Mycket gemensamt! Samma idoler från förr, gillar samma typ av filmer etc et al) Pez (Fyndig Mod!) King Grub (När han startar en tråd så läser man!) Clash (När han väl är här på Kolo och startar någon tråd efter någon incident) Metal_Boy (Sjuka inlägg som roar!) Slarti (När han startar en tråd brukar det oftast vara om någon nojja eller Brad Pitt. Mkt rolig läsning!) Big_Vik (Intelligent yngling som gillar att diskutera alt debattera. Kommer gå långt med den tankeverksamheten) Major Blank (Hans inlägg må tyckar vara humorlösa ibland, men jag finner hans "internet-torrhet" vara extremt roande! Blank använder tex aldrig excessive smileys som tex jag!) :D :O :P *rolleyes* Diana (Samma Glocalnet-humor!) - Addendum: Aprotte, Sublim, Hangatyr, Palme, Muddler Summering: Utan dessa hade Kolo ej varit sig likt! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sure! But it could be bigger! We need to change yer diet! |
tja vad ska man säga:
jwzrd är alltid skojig, hans humör komemr sluta i en stroke vilken dag som helst, kwon, kampspoirtsmästare som han är så har han alltid kul grejer på g. slarti, maken till nojig människa tror jag aldrig att jag stött på, hehe. mini, är smart och skarp. zbumbi, mest för att han verkar vara en så trevlig och soft individ. sen är det givetvis en massa som jag glömt men som jag kommer komma på så fort jag postat detta. |
Allan - Rekorderlig moderator! En dröm för alla sveriges pensionärer och svärmödrar. Ett föredöme för resten.
King Grub - Extremt kunnig med ypperlig förmåga att bibehålla gränsen mellan fakta och personliga åsikter. Jag uppskattar även hans korta och koncisa uttrycksform. Jwzrd - Allan Jr., men han har långt kvar till Allans nivå. Jag kan föreställa mig att Allan var mer som Jwzrd i sina yngre dagar när han inte lärt sig temperera sina åsikter än. |
stahlberg,piranha,arne persson,z_bumbi,jwzrd,the_pl_man,allan,king grub.fortsätt skriva grabbar :thumbup:
|
Stahlberg, Börje H, Lillgrabben, bubbe..... läser och lär, tack för det!
|
Oskyldigs inlägg är grymma
|
Citat:
|
bara metal_boy_ som gillar mig.. vad är det här? :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Själv är jag en mytoman, och dessutom en bitter besserwisser samt en trött och fet finne (eller hur det var).
Jag läser framförallt sådant som har med styrkelyft att göra, och begrundar främst de praktiskt erfarnas åsikter. |
Citat:
Stahlberg, King Grub & Börje H. *flex* |
Citat:
|
Kwon, Nina L, Helena B, Allan, Jorgen, Mela samt andra trådar som verkar intressanta.
MVH |
Lt. Blank och jwzrd.
|
Jak elskar alla utom några.
|
Lizard Sverker Grub Allan
|
Citat:
|
Det är förstås roligt att så många tycks gilla mina (tränings?)texter.
Jag är dock inte lågadlig utan IDEL ÄDEL ADEL, på håll släkt med kejsarinnan Bonaparte (Napoleon Bonapartes hustru). Detta på mödernet. På min pappas sida är jag släkt med en av Napoleons elefanter. På detta sätt får väl ryktet om min mytomani ännu mera näring. Å andra sidan har också mytomaner rätt till att ha åsikter, om de är vettiga eller inte är den mottagande partens sak att bedöma. |
Citat:
|
Grub för att han är den han är.
Allan för att han är bra på att dräpa folk. (på ett bra sätt :P) Kwon för att hans inlägg är roliga och hans avatarer är alltid sjuka. Mela, det är lungt, jag gillar dig med! Nina, Det är nånting med hennes besatthet för rakade hamstrar som är fascinerande. :) |
piranah, allan, grub, bumbi, sverker
|
Arne Persson, Lillgrabben, Jwzrd, Stahlberg, Allan, Lizard, King Grub, z_bumbi, Sverker och Jörgen för att ta del av deras imponerande kunskaper men även humor, där Jwzrd utmärker sig och utifrån tanken "ett gott skratt förlänger livet" bidragit till att jag säkert kommer att bli minst 150 år gammal. :(
Sedan hela greppligan, Mart|n, Jense, CoC, Zakath, Svedberg, Deadlift, Norlund, Honn med flera. :thumbup: Hoppsan, vilken sned könsfördelning det blev... Tänker efter lite till och inser att jag nog ofta läser inlägg av Nina Lätt (och försöker varje gång att inte titta på avataren), emmzan, Afanatic och några till. //Jim |
Citat:
Nä, men du skrev ju en lista utan mig precis efter, så bara därför får du inte va mä *räcker ut tungan* ;) |
av brudarna så är tinus och annab mina flickvänner och afanatic min älskarinna.
sjukt roliga brudar som tränar stenhårt och har fötterna på jorden. En kombination som inte alltid är så lätt att hitta. Nina l har 2 av dom egenskaperna, men hon verkar inte träna så hårt så hon får vara mitt ögongodis :D |
Briskis, Cali, Medusa, Hackstait, Myten, TheGame och Främlingslegionären är mina favvisar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ok, fötterna på jorden. Vart är den andra egenskapen som Nina L har om hon inte tränar stenhårt, som du nämner? Eller menade du 1 egenskap fördelat på två bröst? |
Citat:
det med, men hon är rolig som fan. |
Jompi
|
Citat:
Nu såg jag att roliga var med, missade det. Råkade väl titta i analfabetisk ordning. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:16. |