Citat:
Ursprungligen postat av david85
(Inlägg 4180664)
Hur lång är du?
vad satsar du på?
vilket fall riktigt snygga chins och som martin skrev, det är grymt att göra ca 20 chins med 100 kg :) Men inte det som imponerar på mig utan ur biomekanik synvinkel ser du ut att ha korta last fästen och långa armar vilket är en stor nackdel vi bl.a chins.
|
Tja David!
193 cm sträcker sig fontanellen över marken! Vad jag satsar på? inget egentligen just nu. Ska hålla mig runt 100 kg och försöka lägga på mig så mycket jag kan till nästa sommar.
okej, tack, alltid kul med lite ryggdunk för utförandet när jag just försöker att ställa om från mindre strikta till just mer strikta.
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
(Inlägg 4180696)
Ska vi snacka biomekanik har han väl ändå fästena på precis samma ställen som alla andra. Korta muskelbukar kanske, men ursprung och fäste är nog på samma ställe hos alla. :)
|
Nu kan jag inte så mycket om biomekanik och sånt men jag har alltid tyckt att mina lats är "konstiga". De går lixom ut som vanliga från nedre revbenen och fortsätter ut men sen vänder de in igen haha. NU låter det fuckat och jag kan inte förklara men lägger upp en bild så får du se vad jag menar. Sen om det är biomekanik eller inte får ni avgöra ; D
bilden hittar ni HÄR
|