![]() |
Letar efter en film där Jay sitter i nästan slutet av filmen och säger " I fought all thoes years against Ronnie Coleman the best bodybuilder ever" och sen kommer Ronnie i en korridor och jay säger Look whos comeing, och dom skakar hand och och Jay säger " This is "THE" Ronnie Coleman, och han svara " You gonna do it again? och skrattar.
Svårt och förklara men du kanske vet vilken video jag tänker på Fetlarsson? Har för mig det är ett rätt så långt klipp. |
Citat:
|
Citat:
Denna? |
Citat:
Citat:
Det som jag skrev i inlägget innan är också med i videon, när han sitter i filmen All Access och säger " I fought all thoes years against Ronnie Coleman, the best bodybuilder ever" |
Success Och Gott nytt år alla *flex* |
Citat:
|
Citat:
Sry såg ditt inlägg först nu.. Äre den här du menar Andy89? Detta klipp är rätt långt ? |
|
:) |
JAY CUTLER! If it's not hurting it's not working |
Limitations are for people that have them and excuses are for people that need them. |
|
I remember waking my wife up in the middle of the night saying i cant believe im Mr Olympia, That's was the most amazing feeling ever. Jay Cutler *flex* |
|
Dont look for easy way out, Nobody want to work hard these days. Everybody want the easy way. The 20 minuts abs, 10 minuts this 10 minutes that. FUCK THAT *gah!* Train hard! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:25. |