![]() |
|
Citat:
Ska tänka på det hela med en tydligare slutpress. Har lite mesiga handleder, så tummen på 'fel' sida verkar minska belastningen lite! |
Tja! Körde lite frontböj idag! Och testade "dragonflyes" eller vad dem heter. Vad tycker ni om tekniken i frontböj? Kan tillägga att jag tog det lite mer försiktigt med tanke på att jag är lite skadad i ryggen likaså "dragonflyesen" kan man köra så eller? Kan köra med rakare rygg och helt raka ben men tycker det känns skönare att böja lite, blir liksom lite mer "situps" rörelse.
95x10 100x6 kv x6 |
joeyp: för mig jag läst att du brukar köra dragonflags? :P men kommer väl ihåg fel..
frontböjarna ser riktigt bra ut varje fall, fin fin form hela vägen på båda videiosarna, kontroll ner med rak överkropp och fint upp!! :) |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Lite film från gårdagens pass med 944RS: dips, lutande bänk och stångrodd.
|
Poxeman: vilja, vilja och vilja! :D kul att se men jag tycker det känns som att du har jätte skum hållning i dipsen, det ser nästan ut som att du lutar dig bakåt? jag tror du tjänar på att fokusera mer på att kontrollera hela kroppen under utförandet, men viljan är underbar! :)
|
Citat:
|
Citat:
Asså har alltid skrivit typ "dragon flyes" men vet knappt hur övningen ser ut, är det dragons jag kör eller? Jämför bara mina med Rocky Balboas :D Och tycker fan mina äger hans med tanke på mitt djup haha. Skrev test med iaf någon skulle kommentera typ "ÖÖ men det där är inte dragonflyes"" :D Citat:
|
JoeyP: haha förstod nästan de och ja... dude, (tar ett djuupt andetag) ... du äger Rocky Balboa
|
Citat:
|
Nytt pb i böjen med 10kg. |
Citat:
:D |
Citat:
|
Citat:
Fin styrka i marken annars! |
Citat:
Citat: