![]() |
|
När är fighten? VART KAN MAN SE DEN?!
|
Citat:
|
Nu hände jag inte med. :( Är den inte idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|
Blir mkt spännande att se Fedor, bra motstånd också :)
Pd |
Kommer inte vara hemma vid den tiden för att se matchen, så några tips på hur ja ska kolla utan att bli grovt spoilad? Det skulle vara förjävligt. Får se om dom lägger upp den på mmacore kanske.
|
Så fighten startar alltså kl 21.00 svensk tid?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag antar att det inte är någon svensk kanal som visar fighten, utan man får hitta en sugig ström som vanligt eller kolla imorgon?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ny NIKE-reklam med Rampage, UFC the Household name
|
|
Citat:
|
Citat:
;) |
Citat:
|
|
Vilket jä*la Joker/Homer Simpson-smile Werdrum har. Hoppas på en riktigt bra match!
|
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Någon mer som tänker på Fonzie i ett tidigt South Park-avsnitt när han ska hoppa över en haj när man ser Werdrums smile?
"Eeyyyyyyy. It'll be alriajjjttt" |
Händer som Dasslock,Lunchboxar,LCD-skärmar etc
http://www.mmaresolutions.com/wp-con...arwin-hand.jpg |
Jan Finney skall ju möta Cyborg också
|
Citat:
|
Juzup laddar inför galan med lite köttgryta och sen blir det:
http://alni.files.wordpress.com/2009/01/kexchoklad.jpg |
THIS JUST IN!
Source: MMAJUNKIE Werdum out with rib injury; James Thompson steps in last minute by MMAjunkie Staff on June 26, 2010 at 6:10 pm ET SAN JOSE, Calif. - Around 5:15 P.M. today while drilling standard guard passes, Fabricio Werdum sustained a rib injury when a teammate got careless during the drill and crushed Werdum's rib with his knee. "This is terrible--just terrible. This would have been the biggest fight of my life and it was taken from me. I am speechless. I would just like to apologize to all those who supported and believed in me. I still want to make this fight happen, and it hurts me that the match will have to be prolonged. I leave it to [Scott Coker] to make the correct call on how to proceed tonight," Werdum said. After the event was made known to Strikeforce, Strikeforce began a hasty search for a replacement. The search did not last long. After seeing the notice on Strikeforce's website that they were looking for a replacement for the main event of tonight's card, PRIDE veteran and legend James Thompson immediately volunteered. "I live every day like this may happen. You always to be ready, man. This is my chance for glory," a excited James Thompson was quoted as saying. MMAjunkie was able to get in contact with The Colossus by phone for this brief interview: MMAJUNKIE: James, with so little time to prepare for this fight, where will your priorities and focus lie during these brief few hours? James Thompson: Well, I find this works best for me when preparing for a fight, man. I have found that preparing weeks in advance has made me half-ass my workouts and underestimate the bloke I will be fighting. In fact, in almost every fight I've ever been in, my training typically begins the day before the fight. I find I get the most out of my workouts that way. The success I have found with this method is obvious. After this interview, I'm going to go out to my shed and try to find my jump rope. It's a good jump rope. I realize that cardio will be important for this fight and I am not taking it lightly. MMAJUNKIE: Thanks you for your time, James, and good luck tonight. James Thompson: Thanks, man. JUST KIDDING! |
Lol :D
|
Citat:
haha, det hade nästan kunnat vara sant med tanke på hur länge verdaiuum har fått vänta hitills :D |
Cung Le berättar om strategin inför Scott Smith
|
Stannar du uppe idag Kwon?
|
Beror på! Om du gör det så gör jag det med Hänkan!
|
Dessvärre har jag precis intagit mitt kvällskassein och man vill ju inte gärna missa den anabola peaken detta kommer ge under den första timmen djupsömn som är planerad inom det närmaste!
|
Äh vafan do it for Fjodor
|
Jo i och för sig kanske man inte borde chansa på att han klarar sig utan mitt moraliska stöd bakom skärmen! hmm...
|
Hah......James Thompsson! Då har Gary Goodridge större chans!
|
Får Juzup lägga upp sändningslänkar eller är det ett brott?
|
Hank skulle uppskatta högkvalitativ sändningslänk, tack! Straffas du så betalar jag borgen.
|
Juzup tar från de rika och ger till de fattiga..
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?ma...22&part=sports |
|
Citat:
|
Den stora frågan är varför min bettingsida redan har tagit bort alla huvudmatcher utom fjåddes!
|
Har en video seed som säger att Fedor vs Werdum är 4.00 CET, är det galan eller main event som startar då?
|
Haha Kwon! Du vet ju att Brock har större fists!
|
Citat:
http://static.blogcritics.org/09/11/...rwin-hands.jpg http://video.ufc.tv/Photos/ufc111_ph...vs_mir_013.jpg <---- KLICKIS |
Det är inte storleken på nävarna som avgör vem som vinner en fight!
Det är storleken på gunsen som är den avgörande faktorn! |
|
Nä jag slänger faktiskt in handduken nu! Ha så trevligt ni som stannar uppe. Och må ni bli frälsta av den siste kejsaren.
|
Står på Sopcast att det ska börja 03.00 men channels offline. Är det fyra som gäller eller?
|
Citat:
Enligt min stream-sida. Lek Gud under tiden: http://www.newgrounds.com/portal/view/540083 |
Citat:
|
Aaah ok, nice shit. Får kolla den inatt på kass kvalle sen tanka på bra.
Spelar http://www.addictinggames.com/theworldshardestgame.html sålänge. Bana 6 änsålänge och bara en kopp sönder! |
5 min
|
Tittar i princip enbart när Fedor slåss så har inget större intresse för de första matcherna. Fast ska bli kul att se Cyborg. Såg henne krossa Gina tidigare.
|
Citat:
Hoppas på ett bra event :D |
Josh thompson nu bailah!
|
Citat:
|
Citat:
|
Cung LE Vs Scott Smith 2 blir en bra match Lotix!
|
Citat:
|
Japp dom e farliga. Cung Le ska ju spela Law i Tekken-filmen också
http://mma.lohudblogs.com/files/2009...g-le-front.jpg |
Tycker synd om Finney... :(
|
Citat:
|
Sköna spinning kicks mot levern
|
Nu börjar man bli nervös!
*Hörde att Chung Lee vann Kwon, fast jag kollade inte - pillade lite med att skruva isär min sängram. |
Citat:
|
Cung Le har mkt bättre backflips än GSP
GSP's victory backflips är subpar. Vinna via Spinning Liver-kicks är ju dock ganska trevligt |
Vad tror ni nu om Fedor vs Werdum? Någon som hoppas på W?
|
Nu pissar jag på mig!!!!!!!!
|
Nervöst värre här, detta kan bli tufft.
|
Självklart hejjar jag alltid på Feddan
Men idag är jag faktiskt orolig! |
Awsome.
|
Gör nipple-twisters ala GSP Fedor! :D
Kom igen!!!! |
Herregud. herregud.
NU kommer Sherdog krasha. |
o m f g
|
Han Är Överskattad!
Werdum gÖr det! Inget mer fedor! Slut pÅ det! |
Vem fan vill se Overeem mot Werdum?
INTE JAG! Jag ville se Fedor mot Ubereem! |
Citat:
|
NOOO, fan det kändes slarvigt.
|
och nu dog Sherdog!
Database error lol! |
Citat:
Haha.....du såg det också! WERDDDDDDDDDUUUUUUUUM! |
Men alltså det känns endå inte så farligt. Alla måste förlora någon gång, nu kanske han känner för att slåss lite oftare mot slutet av karriären?
|
Problemet är ju att jag ville se Fedor slåss mot Ubereem så fort som möjligt, och det hade ju blivit nästa match om han hade vunnit mot Werdum
Nu vet man aldrig när det händer |
Dana White skrattar ända vägen till banken?
|
Det kan man säga Juzup
|
Citat:
|
|
Vilken besvikelse men alla förlorar någon gång. Kändes som det enda sättet Werdum kunde vinna på, snygg sub.
|
|
|
När jag vaknade i morse kändes det som inte allt stod rätt till. Nu vet jag varför :(
Grattis till Werdum, en värdig vinnare. Det är ingen skam att förlora mot en av världens bästa grapplers men jag hade velat se ett annat resultat. Werdum har uppenbart tränat försvar mot G n' P och hans trianglar är helt klart livsfarliga. Fedor har en fight kvar på kontraktet, vi får se om han får en nytändning eller om han nöjer sig som professionell MMA fighter efter den. När jag läste i en intervju innan fighten att han ville sluta obesegrad insåg jag att han möjligtvis var på väg att avsluta sin karriär. Frågan är om han fortfarande är hungrig efter nya utmaningar eller är mer fokuserad på att det arv han vill lämna. Det ska bli intressant att följa detta. |
Fedor defeated. Ja jo.. Alla blir cought nån gång. Så är det bara sen att Fedor dodgat det så länge är ju i en klass för sig. Men, tyckte redan att han inte var lika het när jag såg brett R matchen. Var ju så nära där oxå. Sen fightades han dumt igår, springa på en BJJ kille av den klassen med armar ute, får man faktiskt skylla sig själv.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:53. |