![]() |
|
Hm, det har du rätt i. Men är han inte hårdare nu än han var då på 230?
|
Citat:
Även om vi dubblar och kortar ner tiden, säg 40 lbs på 2 år (han kanske ligger några kg över sin matchvikt normalt), så gick t.ex. just Mir upp 20 lbs på 6 månader. Varför är det ingen som roidanklagar honom? Kom ihåg att Overeem också är 1.95 och har 207 cm reach. Han såg rentutav spinkig ut vid LHW. Det är mycket kropp att kunna placera ut muskler på. |
Har varit en hel del snack om honom också. Skillnaden är nog att Overeem är snäppet hårdare, och att han har slagits i Japan ett tag, där det inte är lika "strikt" vad det gäller doping som det är i UFC - där Frank i princip alltid har slagits. Sen har ju Overeem ett "moonface" och lite sådana småsaker. Hurvida strikt det igentligen är med dopingstester i UFC låter jag vara osagt. Personligen har jag inga problem med att se dopade atleter. Bättre och mer underhållande matcher för oss.
|
Äh, det där är lite överdrivet med hur hans huvud har förändrats. Har jämfört tidigare med efter, och det är minimala skillnader. Inget som inte kan förklaras med viktökning och t.ex. som att han var hårdare förut runt ansiktet (han var antagligen hårdare överlag, även om det inte såg ut så).
Jag bryr mig för övrigt inte om roidbruk särskilt mycket heller. Poängen är bara att jag inte tycker att misstankarna om hans eventuella sådana är legitima. Apropå hans kondis, så tränade han tydligen inte kondis specifikt förut heller: |
Självklart kan man få det utan att dopa sig, men det ju något man har uppmärksammat pga viktökningen som verkar ha bestått av i princip bara muskler. Ungefär som gyno på "naturliga" bodybuildingtävlingar. :D
|
Citat:
|
Håller med dig.
|
Kollade runt lite på youtube och hittade den här kommentaren;
Citat:
|
Josh ain't no stranger to PEDs :D
http://postfiles10.naver.net/2010062...rs.jpg?type=w2 Prime Wanderlei http://postfiles9.naver.net/20100419...rs.jpg?type=w2 |
|
Ingen av länkarna funkade.. :D
|
Märkte det, skitsamma.
Kör en Enter i addressraden cero |
|
Haha, vafan. Skum bild!
|
Lite Popeye över Randy där :D
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:36. |
|