![]() |
|
Kos är ju allmänt störd och den senaste tiden verkar han tro på konspirationer med. Gsp kommer pounda skiten ur honom.
|
the reem episode 9 är ute
http://www.thereem.com/ Overimom är elak mot sina sparringpartners som vanligt. :D Lite svenskt blir det också. Såg ni förresten tuf 12 edit-magic? Kos är tydligen inte riktigt så mycket av en douche som spike vill framställa det som. Kolla lite längre ner på mma-nytt.se |
Citat:
Sänker killen med ett leverslag och sedan står över honom för att markera vem som är king of the hill, heh :) Vilket monster... |
Milk Money Association?
|
Sparra med Overeem utan något på huvudet, aj aj alltså.
|
Citat:
|
Citat:
Men som nu så var det ju den där nissen som sa saker till Brad Tate (eller vad den nissen heter). Han svarade tebax, tror istället att det var knä snacket som gjorde kos arg. Då kos enligt många fakeade att han fick ett knä i huvudet en ggn. |
Kos äger!
|
Citat:
|
KOS wins first round via Homoplata! (Motorboatin' dat ass)
|
Jag förstår dock kaxiga mma-fighters. Såklart man snackar skit om man kan backa upp det.
|
Först och främst så är det Tv, det är väl klart som fan alla spelar apa där om de får chansen :)
För att citera Magnus "jycken" Cedenblads blogg ang TUF.. (som för övrigt är på TUF-tryout kanske man bör tillägga.. :) ) : "Vi fick först en genomgång där han förklarade att ”I dont give a fuck how many people u have fucked up I only care about doing good tv so I want characters, I cant do good tv with 16 boring motherfuckers”." Jag tror dock verkligen inte att Kos är den softaste killen i världen, men hans badboy-attityd är definitivt pålagd för att tjäna ett syfte. |
Han kanske inte är den skarpaste kniven i tvättmaskinen, men han passar wrestling-fansen som gått över till mma som huvudet i dumhatten. Som "heel" så skapar han intresse, och drar mer pengar till Dana. Gissa om det visar sig i hans checkar så småningom eller inte?
|
Fick mig iaf ett gott skratt i den scenen (avsnitt 7) då KOS säger om GSP's medic "I don't know what he is doing here, he is a male nurse, aaand I don't know what he is doing here"! haha :D
|
Kosh Josheck är BÄST!
Ägande TUF-säsong! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:19. |
|