Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   RykteT - Min resa från Anorexian till Muskelbyggare! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=187381)

tearz 2012-08-28 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av RykteT (Inlägg 5951983)
Måste bara tillägga (ja, jag är en uppmärksamhetshora...) att träningsvärk kan vara det bästa som finns efter sex och att skita när man har hållt sig väldigt länge!

Smärtan är ju helt sjukt underbar!

Ja mkt starkare än du ser ut ,)
Haha då är vi 2,) om uppmärksamhets horeriet dvs :)
Fan jag har ätit bufee 2 dagar i rad efter gymmet och ute 2 hela dagar. :/
Stolt över mig själv...;)
Vet inte om jag fått i mig 3eller 4 k kcal per dag ;)

RykteT 2012-08-28 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av tearz (Inlägg 5952055)
Ja mkt starkare än du ser ut ,)
Haha då är vi 2,) om uppmärksamhets horeriet dvs :)
Fan jag har ätit bufee 2 dagar i rad efter gymmet och ute 2 hela dagar. :/
Stolt över mig själv...;)
Vet inte om jag fått i mig 3eller 4 k kcal per dag ;)

Det är grymt bra! :d Det betyder att du är på väg åt rätt håll!
Sen kanske det inte är stabilt att gå från en ätstörning där man äter för lite till en där man äter för mycket men jag hade varit stolt över mig själv om jag var dig! ;)

RykteT 2012-08-29 20:22

29e loggen:
Ålder: 18 år
Vikt: 64,4 kg
Längd: 183 cm
Dagens kaloriintag: 3100 kcal
Dagens träningspass: Rygg-Biceps

Fysisk status: Min öka-mina-vikter-i-alla-övningar-vecka fortsätter och bicepscurl tog idag nytt rekord med 6x12 (15kg)! Rygg kan jag inte klaga på heller trots att jag inte orkade maximalt på grund utav träningsvärk i axlarna från gårdagens tortyrpass! ;)

Psykisk status: Kan inte säga så mycket mer än att jag är riktigt medel i mitt sinnelag just nu! cofffee Mår varken bra eller dåligt. Eller, jo... Jag mår nog lite bättre än vanligt, antagligen på grund utav att jag ser sådan enorm skillnad i muskelvolym nu än för 1 månad sedan och jag har knappast mer ångest! Trivs med min kropp och magen är inget undantag!

Bara för att jag skriver detta så känns det som om solen strålar för tillfället! :d

Jeml 2012-08-29 20:46

Skönt allt är fint och vikterna stiger! :)

verkar som den snabba initiala viktökningen börjar trubbas av nu trots högre kcal-intag? nu kommer nog viktkurvan bli jämnare när du bundit lite vatten ;)

RykteT 2012-08-29 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Jeml (Inlägg 5953869)
Skönt allt är fint och vikterna stiger! :)

verkar som den snabba initiala viktökningen börjar trubbas av nu trots högre kcal-intag? nu kommer nog viktkurvan bli jämnare när du bundit lite vatten ;)

Tror du har rätt! Det var nog den enorma (ja, den var enorm!) kolhydratsökningen som fick mig att stiga i vikt. Nu satsar jag på 0,5 kg i veckan! :)

Jeml 2012-08-29 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av RykteT (Inlägg 5953889)
Tror du har rätt! Det var nog den enorma (ja, den var enorm!) kolhydratsökningen som fick mig att stiga i vikt. Nu satsar jag på 0,5 kg i veckan! :)

ja förmodligen, ökas kolhydrats intaget mkt (speciellt i samband med kcal-intaget) lär man binda en hel del vatten ;)

okej det låter bra det! :thumbup: Form pic's varje kilo?

RykteT 2012-08-29 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Jeml (Inlägg 5953897)
Form pic's varje kilo?

It's a deal! Kommer däremot säkerligen bli med mobilkamera då jag inte är en höjdare på att fota mig själv med systemkamera! ;)

Jeml 2012-08-29 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av RykteT (Inlägg 5953911)
It's a deal! Kommer däremot säkerligen bli med mobilkamera då jag inte är en höjdare på att fota mig själv med systemkamera! ;)

Fint! det duger helt ok! :)

RykteT 2012-08-30 20:24

30e loggen:
Vikt: 64,5 kg
Dagens kaloriintag: 3100 kcal
Dagens träningspass: Ben-Mage

Fysisk status: Åhh, vad jag älskar livet just nu! Har lust att jubla och gråta samtidigt för jag är så lycklig över hur träningen går! :laugh:
6x110 kg Leg press (PB med 20 kg sen förra veckan!)
15xkv+40 kg calves press (PB med 10 kg sedan förra veckan)
Och magen blir bara större och större (på ett bra sätt! ;))

Psykisk status: Som sagt: Couldn't been better!
Måste lägga in ett stort tack till Jeml, Tearz och wajjo som har stöttat mig och verkligen fått mig att lyckas med detta! Mycket kärlek till er och alla andra som får mig att fortsätta! *hug*

RykteT 2012-08-30 20:24

1 bifogad(e) fil(er)
Dagsstatus också (efter mitt träningspass, ursäkta kvalitén):

Jeml 2012-08-30 21:10

bra där!

och du om du upplever att du får putmage nån gång, dont worry för det är inte fett det är bara mkt mat i magen ;)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

RykteT 2012-08-30 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Jeml (Inlägg 5955943)
bra där!

och du om du upplever att du får putmage nån gång, dont worry för det är inte fett det är bara mkt mat i magen ;)

Jo, plus att jag får bara tänka på hur mycket muskler jag bygger samtidigt på intaget! :) Går jag inte upp något innan söndag blir det 3200 kan jag också meddela!

Jeml 2012-08-30 21:41

okej bra! :) börja räkna medelvikt varje vecka oxå. ger bättre överblick.

RykteT 2012-08-31 20:47

31a loggen:
Vikt: 65,2 kg
Dagens kaloriintag: 2350 kcal
Dagens träningspass: Vilodag!

Fysisk status: Har inte så mycket att säga om detta idag förutom det faktum att fredagar är jobbiga då jag får i mig mindre mat så att magen är inte lika "spänd". Men jag överlever!

Veckans medelvikt kommer upp i morgon också. Stay tuned!

Psykisk status: Har varit en tung dag idag då jag har fått i mig mindre volym mat än vanligt så jag får inte lika "spänd" mage som i vanliga fall men annars är det lugnt! :) Trivs med uppgången i vikt! :)

Jeml 2012-08-31 20:52

ääh ät lika mkt alla dagar imo :) skönt att du inte stör dig längtar på vikten :thumbup:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:17.