![]() |
|
Härlig match, och härligt självförtroende från Nick. Men han sa en grej, "I tapped him out on the ground" Hörde jag rätt?
|
I will also, kanske det var. :D
|
För er som missat så bröts Noons käke och fractured hand i 1&2 ronden
Han var rätt hård! Gjorde ingen Rafael Dos Anjos ;) |
Älskar Nick's äckliga boxning. Sen att han har sin attityd gör det bara bättre, Gangsta 4 life y0!
|
Helt otroligt hur bra boxning Nick Diaz har. Tyckte han hade relativt bra grepp om matchen samtliga ronder. Noons såg ut att ha lite bekymmer med dom långa armarna. Hoppas på en övergång till UFC, som Dana såklart också är intresserad av.
Citat:
|
En annan sak, angående Nick Diaz, han fick ju en vinst mot Gomi borttagen för att han testade positivt för gräs, är inte detta lite roligt med tanke på att det inte är enprestationshöjande drog? Och man kan ju undra hur han tänkte när han satt och rökte på dagen innan. :D
|
Jag tyckte Noons hade dåligt fotarbete borde han inte ha tjänat på att gå in och ut nu när Diaz hade bättre räckvidd? Hans långa hår verkade störa honom rejält också. Ingen höjdargala direkt men den matchen var ju ok iaf.
När ska Brock slåss? |
Citat:
|
Jo, det har du rätt i.
|
|
Citat:
|
Citat:
Om det nu var så att han går en medicin som innehåller THC, borde han inte ha ordnat ett tillstånd från en läkare att använda den medicinen då? |
Jag säger det nu.
Alexander Gustafsson kommer ta ner Diabete och pounda honom tills han ger upp ryggen och sedan ta en choke. |
Citat:
|
Megumi att ta sin 23 raka vinst utan förlust den 14:e, och vinna sin första titel? Måste vara något slags rekord.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:00. |
|