![]() |
|
Uselt event, otroligt besviken. Jag vettefan alltså, det verkar som att många MMA-fighters verkar ha blivit bekväma med att bara sparra sig till decisions och sen hålla tummarna för att ha flyt med domarna. Vad hände med fighters med hjärta och glöd som alltid satsade efter att avsluta matcher?
|
Unga hungriga fighters är det publiken vill se, inte gamla legender som lever på gamla meriter som blivit garanterade stora summor och blivit bekväma.
Sen hoppades jag att Hunt inte skulle ramla i fällan heller utan att göra allt för att "keep it standing". Det är mycket ego också |
För övrigt, Matt Mitrione borde få löneförhöjning. Att ha killar i sin organisation som fullständigt skiter i allt och bara är lite lätt sinnessjuka och kastar alla tekniker och exchangar för att skada ska ha respekt vare sig de vinner eller förlorar. Han är som en King Sized Korean Zombie, otroligt underhållande att se.
|
När Matt Mitriones match var den mest underhållande under hela eventet är det någonting som inte står rätt till! :D
|
Citat:
|
Seg helg med dubbel besvikelse, varken UFC 119 eller Dream 16 var speciellt underhållande (Sakuraba .. teh fuck?). Lyckligtvis bara drygt tre veckor tills dess att Hardy får sopa mattan med en ny jänkare.
|
Citat:
På pappret typ det sämsta UFC-kortet i år... |
Absolut inte, skrev jag de? Däremot är Hardy alltid underhållande, både i och utanför ringen. Hans match och allt som ledde upp till matchen mot Marcus Davis var svårslaget.
|
121 däremot!
|
Citat:
121 som sagt, där har vi grejer! |
Haha, seriöst, jag älskar Matt Mitrione. Kolla post fight-intevjuerna nedan och spola till 14:00 där Mitrione får frågor några minuter, blir förbannat komiskt mot slutet:
http://www.ufc.com/media/ufc-119-pos...t-presser-full |
Citat:
|
Citat:
Ser fram emot hans nästa match! |
Meatrione kommer alltid vara älskad av publiken.
Han ger allt. |
Har inte läst de senaste sidorna, nån som har en länk till Crocops match mot Mir igår/morse?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23. |
|