![]() |
|
Citat:
De har redan singstar på ps2, och det har bara JAG spelat senaste 5 månaderna:D Blir LBP, när det kommer in. verkar slut överallt:confused: |
Du kan fortfarande få tag på Little Big Planet om du köper det manuellt i butik.
|
Hmmm, börjat spela lite WET.
Själva... fightgrejerna funkar, men roidar ju totalt på den jävla training course skiten. Dödar allt flow i spelet och är bara drygt. Nu köpte jag det förvisso för 199:-, ett pris ingen på något sätt skulle betala mer än, men ändå... |
Tycker WET är ett klart underskattat spel, kontrollen är förvisso tämligen usel, men man vänjer sig. Training Course-blahat funkar mycket bättre efter ett tag, när man lärt sig undvika "kontrollmissar". Men guld i alla challenges är INTE lätt. :)
|
LittleBigPlanet är fan ren kärlek, har haft det sen rellen och faktiskt börjat lira lite smått igen, köpte nya Piratesbanorna, riktigt roliga, sen är det så kul med vattnet, satt och byggde en vattenscooter igår som jag lät tjejen provköra, den funkade riktigt bra men var ful som fan haha.
Grejen är att möjligheterna är så enorma med spelet så det blir till en nackdel för min del, vet aldrig vad jag ska göra, finns för mycket, när man ska bygga själv alltså. Just det, tänker nog skaffa mig de sista 3 expansionerna till Fallout 3 nu under julledigheten, har Operation A, Brad Pitt och Mothership Zeta kvar, ska bli sköj. Började på GoWII idag med, var tvungen att ta en mental paus sen jag klarade ettan, ganska intensivt spel =) |
bygg ett gym... :D
|
Yes, håller med, brukar köra en hel del LBP periodvis, skaffade också Pirateskittet i dagarna, och är i full färd med att göra egna vattenbaserade banor, enormt tidskrävande, men väldigt roligt är det, även om jag nog aldrig kommer göra en riktigt seriös bana, (för tålamodskrävande!). Vattentillägget är riktigt bra!.
|
Citat:
|
Citat:
Finns ju redan nu en hel del roliga vattenbanor, och lär komma mängder framöver, har inte sökt på det men undra om det finns någon vattenskidorbana? Lär ju gå att bygga iaf, en båt som åker av sig själv och så får man stå och hålla sig fast på skidorna som åker över diverse hinder, vore så kul men jag vet att jag aldrig orkar göra klart |
Citat:
|
Hoppas Trials HD kommer till psn någon gång, kommer säkert men typ om ett år, verkar grymt jävla kul!
|
Citat:
|
Blir nog att nöta Uncharted 2 tills Heavy Rain och några andra smaskiga titlar dyker upp tror jag.
Försöker spela igenom WET men det är nästintill sagolikt dåligt. Hade ju för fan bättre grafik och kontroll på NES. |
Är det någon här inne som spelat The Saboteur? Köpte det igår och har bara lirat lite grann. Det såg så jävla coolt ut på trailern osv, men spelet känns lite lamt om jag ska vara ärlig. En halvtaskig kopia på GTA. Men jag har alltid varit ett fan av WW-inspirerade spel och filmer så får hoppas att detta blir en hit.
|
Nu kommer de båda dlc till GTA VI te Ps3+en till exklusiv dlc, riktigt kul att även Ps3ägarna får ta del av det.
http://rockstargames.blogcindario.co...ewswirefi.html |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:42. |
|