![]() |
Grymt markat! Kul att det fungerar! :) 200 sitter snart.
|
Till alla i tråden. Jaktsäsongen på 200 kg mark är öppnad. Försten vinner!
|
Ni får skriva vilka som deltar och nuvarande status så pushar ni varandra :)
|
Citat:
Håller ju på och deffar tills fjärde december sedan däremot blir det antagligen en runda Sheiko-träning. Då :devil:. |
Citat:
Höften brukar bråka vid sumo. Men det är ju värt att testa för en tävling på internet. Game on [emoji41] Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Lördag 7 november 2020
Till jobbet över åmjölkesbo 15,8km 5:52 tempo Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Citat:
Jag säger att jag inte är med och så drar jag 200 nästa vecka :D |
Citat:
Eller naturliga metoder som en halvminut primalskrik och örfilningar. |
*popcorn* :bpump:
|
Måndag 9 november 2020
Bänk RSR gymbänk pass 11 6x2x85 Chins 5x8 Facepull-Biceps-Mage Pushdown 3 set Jodå. Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Tisdag
4x1500 5:15 tempo 10 km totalt Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Lördag
RSR gymbänk pass 12 97,5x4,4,4, 3 fail på sista Sumomark Några set på 150 Lite rostig teknik men det blir bättre och bättre. Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Snyggt med 15,8 kilometrarn där.
Kör du något speciellt upplägg i marken eller är det på känsla? |
1 bifogad(e) fil(er)
Fasiken vad skön snickeboa du har spoon !
Såg filmen på 180 marklyftet, SNYGGT :) Något jag också la märke till var bältet du har, tror det är exakt samma raritet som jag haft som träningsbälte hela karriären, tills det för några år sedan hände en olycka då jag körde (alldeles för tunga) T-Bar rows :Virro |
Söndag 15 november 2020
15 km 1:29:50 Kände tidigt att formen inte var på topp idag. I vanliga fall brukar dom första kilometerna gå i 5:40 ansträngningslöst. Men idag låg dom på +6:00 tempo. Fick kämpa för att komma under 1:30 idag. Är nog dags att maxa milen snart och sedan ta det lite lugnare med löpningen. Jobbigt att ta i på alla passen Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:51. |