![]() |
Citat:
|
Jo Mackan, du kommer väl ihåg att lägga Jesse-filmen på USB-minnet och lägga den i tävlingsväskan. Gör det idag om du inte redan gjort det. Och så vibrerar du fram till SM :thumbup:
|
Citat:
|
Måndag 23/02/09
plats sporthallen kiruna bänkpress 70x3 100x3 120x3 140x3 160x3 tröja katana a/s 50 230x1kloss 5,5cm 250x1kloss 4,0cm 270x1lkoss 2,0cm böj 70x3 120x3 150x3 170x2 200x2 220x2 dräkt + knälindor 320x1 340x1 kommentar Då var träningen klar till sm då får vi se hur det går Har tränat bra till årets sm så få se om man får det att stämma på söndag bänken kändes okej lite sliten i armarna framför allt i underarmarn men alla lyft kom lätt, böjen kändes väldigt bra.Adam lindade åt mig till mina lyft i dag och han börjar bli riktigt bra:hbang:på att linda knän |
ja då är det snart dags att åka ner mot sundsvall och tävla i sm
så får man säga lycka till alla lyftare som ska tävla på sm till helgen:thumbup::D |
Jag önskar alla lyftare lycka till men naturligtvis mest till dig och Nina*cupid*
|
Lycka till Mackan! Ja ska hejja på dig :)
|
Grattis till kross av det gamla personbästat och passeringen av drömgränsen 900 kg:hbang:att du sedan fick en bronsmedalj för prestationen var synnerligen välförtjänt!:) Närmare 1000 kg än 800 kg nu:thumbup:
|
Grattis till bronsen Mackan...
Nu är det bara att stå på mot de riktiga tävlingarna ;) |
En rätt kul grej var ju också att TROTS jätteperset med 42,5 kg sammanlagt så slog du inget delgrenspers vilket vittnar om att mycket mer finns att hämta den dag allt klaffar:thumbup:
|
Grattis till perset, 380 i böjen såg faktiskt ganska lätt ut, synd att du inte fick det:thumbup:
|
Citat:
Grattis till pers :thumbup: |
Grattis till bronspengen mackan!
|
Finns mycket gott att säga om din tävling:thumbup:
Bl a så passerade du ju 500 p för första gången*flex* Tyvärr missade jag sändingen, låg nämligen och sov:sleep: |
Bra jobbat!
Men nästa gång får du gå in på 380 i böjen, så att du får något lyft som du tar i iallafall! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:40. |