![]() |
Citat:
Bröt fotleden på sin stackars motståndare. |
En annan Megumi? Nice wrestling slam.
|
Citat:
|
Hon e grymmt snabb!!
|
WEC i helgen!!!
Aldo mot Faber Henderson mot Cerrone Det kommer bli AWESOME!!! :hbang: |
Go faber!!
|
Eddy Bengtsson gick match mot fedors lillebror ikväll, finns på youtube, minst sagt underlig match
|
Citat:
|
Starkt jobbat Eddy. En jabb typ?
Jag undrar just om det var något seriöst som Hepatit som stoppade Alexanders USA-karriär. Han har ju en imponerande streak nu på 7 - 0 sen förlusten mot Werdum, Strikeforce hade nog gladeligen signat honom om det inte finns några medicinska faktorer ivägen. |
Haha, papperskäke ftw! Luftdraget från jabben knockade honom. Var det kanske en läggning som skulle se så fejkad ut att folk skulle säga att det inte kunde vara en läggning för att den såg så fejkad ut? ;)
|
Men vad i... ?!?
Smällen måste ha ruskat om hans hjärna riktigt bra. Han blev ju helt livlös. Slaget satt bra men såg inte hårt ut alls, men som sagt sitter dem bra så räcker väl det. Det kanske var lika bra för Eddy, han kanske skulle ha hållt sig till brottningen? |
skandal.
|
wtf?
Kan det vara så att han svimma bara helt enkelt? Kan väl knappast blivit ko:d av det där? |
Han kanske har fobi för knytnävsslag mot ansiktet? :D
|
Världens sämsta double leg försök, sen KO av en lös jabb *screwy*
|
pinsamt
|
Läggmatch eller världens värsta glaskäke.
|
Han kanske har narkolepsi?
|
Han kan omöjligt ha blivit knockad av den jabben, han kanske knockade sig själv när man ramlade/slängde sig. :Virro
|
WTF?! :confused:
|
Citat:
Måste har varit att han svimmade för någon annan anledning. Är ju fan omöjligt att bli knockad av det där oavsett om käken är gjord av papper eller skumgummi. Hur kan man se Henderson på WEC? Stream? |
Citat:
Brottare brukar väl ha nackmuskler av stål så att de tål massor? :confused: |
Han kanske var nervös och glömde att andas?
Kanske använde sig Aleksander av någon sorts superhemlig combat-ki/yellow bamboo? Eddy kan ha försökt nysa precis när slaget träffade? |
Det enda jag kan tänka mig är att jabben tar i ögat och att han däckar när smärtan registrerar efter någon sekund. Han verkar ha problem med ögat när han kvicknar till, men allt det där ser jävligt skumt ut.
|
?
Hmm... han hade ju bockskägg...... |
Citat:
|
Som jag hävdade tidigare, extremt onödigt att matcha Eddy mot Alexander så här tidigt, speciellt efter förra matchen, något som inte nämnts i samanhanget är att har man blivit knockad en gång så har man lättare att bli knockad igen. Efter den här matchen så tror man kanske inte att Eddy hade potentialen att bli superstjärna i mma hursomhelst, men man ska aldrig säga aldrig med mer vettig matchning och längre förberedelser inför de tuffare matcherna..
Tråkigt hursomhelst. |
ska bli kul med Faber vs Aldo inatt
|
WTF på det klippet.
|
När det börjar? Nån som ska uggla?
|
Citat:
|
Citat:
|
Nån som vet vart man kan streama Aldo / Faber? :O
|
Förstår inte riktigt, om man skulle vilja fake'a, varför göra det så jävla obvious? (lät inte lika bra på svenska)
Citat:
|
Thiago Alves Vs Paul Daley är en match jag vill se. Skulle betala för att se den.
|
Här e eddy bengtsson storslagna match mot alexander i lördags
http://www.youtube.com/watch?v=a292_...layer_embedded |
|
Aye
Jag gillar faber och vilket hjärta.. men aldo var helt enkelt bättre.. Det var ungefär samma som BJ Penn vs Diago sanchez.. |
"My head was not strong enough"
|
Verkar som Eddy inte var motiverad och rädd, hade redan förlorat innan matchen. Nu ska han lägga av. Verkar inte ha nån gnista kvar?
|
Citat:
|
Dominans av Aldo, synd att den ej avslutades bara. Nära stoppage vid cruisifix positionen iaf.
|
ÄNNU ett i raden av grymma WEC-event. Börjar bli tjatigt det här. :D
Det enda tråkiga var skitbeslutet i Garcia vs. Zombie.. |
Citat:
|
wec 48, rent överjävligt bra...
alla matcher bra rakt igenom hela galan |
Men Eddy är väl ändå rätt kass i MMA. Har sett honom i SW och inte ens där är visade han några kvaliteter.
|
Citat:
Guldmedalj SM i Submission Wrestling 2009 Silvermedalj VM i Submisison Wrestling 2010 http://www.eddy-bengtsson.com/ |
bra grappler är ingen garanti för bra fighter, alla gillar inte bli slagna i ansiktet när dom brottas.
|
Citat:
Jag syftade på Kappmans andra mening.. |
Bra WEC event!
Trist att mainmatchen inte var lite jämnare. Spel mot ett mål. Diggar Ben Henderson :hbang: |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=ynUyj-ljny8 Betänk vikt och styrkeskillnaden och han blir ännu sämre... |
tito ortiz arresterad efter bråk i hemmet, frugan en viss jenna jameson har anmält han för misshandel...
http://www.mmamania.com/2010/4/26/14...z-arrested-for |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tror jag har sett varje sen 38 där om kring, och egentligen bara ett mediokert som jag kommer ihåg, de flesta har varit riktigt bra. WEC 48 var riktigt bra! Synd att inte Koreanen vann i fight of the night dock. Jävligt skön zombie-stil :D |
Citat:
|
Man tycker att han borde ha fått en del stryk i ansiktet med när han låg fast i crucifix-position i flera minuter. Brasilien har ett par bra fighters minst sagt.
|
|
Intressant strypning som jag ska testa själv på träning. "ninja choke"
|
Citat:
(väll medveten om att the baaaseeecs är the shit men det är bad ass med lite nya tekniker, håller grappling friskt istället för att stagnera) |
Ser ut som en "vanlig" giljotin tycker jag.
edit: inte :> |
Citat:
Grym match, första ronden påminde om sluggfesten i början av Igor Vovchanchyn mot Enson Inoe, good shit. |
Citat:
Snabb gissning angående tekniken är att det är nog enklare (eller åtminstone mer oväntat) att slinka in handen så för strypningen men att det är svårare att säkra den än en vanlig giljotin, kanske behövs armar som är av en speciell längd, etc. Bara gissningar då. |
Citat:
|
Diego har hittat rätt här i livet ser det ut som.
http://i42.tinypic.com/t9taab.jpghttp://i41.tinypic.com/21n4mfk.jpg |
Det rätta namnet är Ninja Choke tror jag, skrevs om det på mmanytt för ett tag sedan..
http://mmanytt.se/?s=ninja |
Go Krampus! Bara ninja de där judopyjamassnubbarna! De hinner aldrig fatta vad som händer... :D
Ser roligt ut i filmen när han försöker och försöker... Sen sitter det en ninja choke! |
Citat:
Ja det är coolt när tekniska saker sitter i en riktig fight. :) |
Det har ju hänt fler än en gång att man ligger där och tråcklar sen sitter en strypning av ett slag man aldrig gjort förut men som funkar och fyller funktionen :D
|
Nu finns veckans avsnitt av TUF på http://mmanytt.se/
|
Tito är fan en dålig coach - kör ju sönder de stackars liven och sen tror han att de är "tränade". Han är motsatsen till Rampage som inte tränade sitt lag tillräckligt, men fortfarande keff.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Svårt att bedöma hela träningsupplägget på lite ihopklippt material
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon annan som var på Superior Challenge igår?
Trevlig och välarrangerad tillställning, jag tror den visas på tv4 sport ikväll för dom som missade. |
Tv4Sport
TID: 23:35 - 03:00 Superior Challenge. Från Fryshuset, Stockholm. |
Aj fan då kanske man inte ska gå in och spoila sig, var precis på väg in på fightermag för att kolla resultaten, tur att jag gick in här först och såg att det ska tv sändas så snabbt:)
|
Tur att jag inte spoilade mej själv, vart en riktigt jävla underhållande gala.
Tråkigt att Hamids match (igen) blev inställd, jävligt skön snubbe. En hel del sköna matcher och troengs match var nice tempo växling med go grappling av den rätta stilen. Varit hårt fundersam ett tag angående vad fan de pysslar med på hilti i stockholm med tanke på allt härj det varit runt olika utövare från det gymmet. Dock jävligt kul att se Reza så jävla brutal dominant mot en kille som ändå bitvis glänst i sin UFC karriär. nice grejs helt enkelt, förra zone var go med, de svenska galorna tar sej!:) |
|
Citat:
Pd |
Citat:
|
Detta är väl överspelat..?
Har inte båda dragit tillbaka sina anklagelser? Har för mig att jag läste på nån mma-blogg att de gjort de, och att båda har ljugit. Han hade inte rört henne, och hon hade inte tagit droger.. Hon klarade ju drogtesten. http://mmanytt.se/ufc/jenna-och-tito...igen/#comments |
Vilken soppa. Vad bra att de är vänner igen.
|
Går det att se superior challenge 5 fighterna någonstans? har vart inne på mmanytt å kollat runt, googlat osv men hittar inte!? Ville inte leta allt för mycket för jag vill inte heller veta resultaten
|
Citat:
|
de finns ej ute vad jag vet just nu iaf. Skumt att ingen capade tv4 sändningen
|
Citat:
|
Citat:
Det som störde med TV-produktionen var Musse, som var totalt oduglig som kommentator... |
På fredag är det dags! Världens starkaste man slåss igen. This time, it's personal. Eller nåt annat trailoraktigt i speakerröst. ;)
Och 2 veckor efter det är det dags för Silva. Och Choi i höst. Haha. :D Hörde f.ö. att han helt gett upp strongman nu - han insåg väl att det inte är realistiskt att träna både för strongman och mma, om han nu vill bli världsbäst (som han har sagt att han vill bli inom 2 år :D). Han tränar typ 90% mindre styrka nu sen 8 månader tillbaka, och i princip bara mma och uthållighet men trots det har han svårt att gå ner under 125kg. |
Citat:
Ärligt tycker en sån här bra stabil svensk gala som denna och förra zone är bättre än de sämre UFC. Många hungriga fighter som vill ta sej till de stora ligorna, mindre fegspel för att stanna där. |
Läste att det är ngn FW i WEC som har PL-backgrund. Någon som vet vem det är?
|
Sjukt bra vecka! Pudzie på fredag, UFC 113 på lördag samt VM premiär!!!!!
Vem bryr sig om att vara utomhus i solen den här veckan egentligen?? |
kommer fan låsa in mej på mitt rum med pizza o chips hela helgen,eller iaf då fighterna går
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:21. |