![]() |
|
Synd
jag som såg fram emot att skapa en UFC-fighter kallad "Kimbo Slice" och knocka Lasse K! :D |
Citat:
|
Bra, för mig är det nog UFC 2009 > FN4
|
Jag tror ärligt talat att man inte ska jämföra ufc och fightnight spelen med varandra, de är för olika till sin uppbygnad. Efter att ha testat båda demon måste jag säga at båda känns jävligt starka på sitt eget sätt, jag ser lätt fram mot karriär läget i båda.
Efter att ha fått igång fight night demot måste jag säga att det är -tight- först blev även jag lite besviken men när jag börjat lära om för de ganska annorlunda kontrollerna (ovant efter tre spel) så växte det snabbt... Jag spelar inte så mycket online så tror det hänger mycket på hur AIn är, alla de 3 andra spelen har varit hur kul som helst tills AIn blev för bebis enkel... |
Vi får se om du kan besegra mig i UFC då Krellik.
Vi kör tungviktsmatch såklart. |
Citat:
Dock var ju kontrollen likadan i FN3.. |
Citat:
|
Citat:
Man kan gå rätt ut åt sidorna för att köra krokar mot kroppen, tror det är för att det ska vara snabbare än tidigare... Det är inte exakt sama bana med spaken för en krok mot ansiktet, det tog mej en hel del pysslande tills jag fick pejl på det. -Väldigt- subtil skillnad... Känslan med upercuts är helt annorlunda, även hur boxaren svarar med överkroppen när han "bobar och weawar" känns distinkt annorlunda... Sen att de har lagt haymakers på en knapp man ska hålla in och att parry systemet är bortaget och all fokus är lagd på blocken (bättre system helt klart) är också annorlunda... Så för mej som spelat oerhört mycket av alla 3 tidigare spel så var det mycket att smälta. Tror att när jag får lägga fingrarna på det riktiga spelet att jag kommer bli fruktansvärt nöjd, lite svårt att utvärdera det på bara demot faktiskt.. |
Fick möjlighet att köpa UFC idag... kunde inte motstå, nu ska det sparkas seft, intryck kommer!
|
Citat:
Ja, jag är oerhört avundsjuk. *cry* |
Skrev det här på ett annat forum, klistrar in:
Då ska vi se, har kört en del med min karriärsgubbe, kickbox/judo, första matchen var sjukt grym men jag förlorade, sen har det gått spikrakt, vunnit 5 matcher i rad, senaste mot Mark Coleman,, karrärsläget känns sådär, men det är väl lite för tidigt att säga. Körde en match online nyss, och det är där spelet kommer skina så länge det fungerar som det ska, det är garanterat ett spel som kommer hålla riktigt länge online, det är så kul att matcherna aldrig känns givna, jag hade tex ett rejält övertag och min motståndare var nära att ge upp flera gånger tills han satt en armbåge och det var hej och godnatt för min del. Gubbarna är väldigt lika som sagt, men det är samtidigt inget Street Fighter, caf tyckte jag var helt ok, finns väl det som man kan kräva tycker jag, varken mer eller mindre. Det som dock är hela grejen med spelet vilket de flesta känner som spelet demot är ju själva gameplayet, och det finns ju en hel del att bemästra. För min del som var lite skeptiskt känns det tvärtom, jag känner mig positivt överraskad, och åter igen, online kommer det kunna bli hur kul som helst, jag vet inte men jag hoppas att det kommer gå att köra matcher där båda är tvugna att välja sina egna gubbar online. |
Har precis köpt heavenly sword, viking: battle for asguard, samt SoF till ps3. Heavenly sword och Viking är riktigt roande, SoF är desto sämre. Riktigt besviken på det faktiskt. RE5 är fortfarande efter många veckors spelande riktigt jävla kul dessutom :)
|
Detta ser ut som ett spel som skulle kunna slå på brädan.. verkar ha allt.
http://www.gametrailers.com/video/ja...49346?type=flv |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:35. |
|