![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ah, demo den 21:e, bra att veta. :thumbup: (Fast nu tror jag nästan jag förhandsbokar ändå, finns inte mycket negativt skrivit om detta spel, och det verkar redigt stort också).
Fat Princess ser förresten ut att bli riktigt kul, perfekt sommarnöje!. (Och rätt udda spelidé ja). Kommer definitivt införskaffas. |
Tills UFC 2009, Unfamous och Fat Princess kommer ut.
Kan ni ju försöka knocka mig i detta lir http://www.smashdown.net/boxer/show/id/373803/? |
Känns skumt att säga, har inte haft såhär kul med ett spel på länge som jag har med wolverine... definitivt ett spel som jag kommer ha kvar, vilket jag inte räknat med...
|
Missa inte Zen Pinball, kommer till pss imorgon, iaf till us, givet köp, samma som gjorde det underbara pinballspelet till 360, tror fan det är ps3exklusivt med.
|
|
Citat:
|
Är det bara jag som har problem med att installera vissa demon till PS3an? Laddade ner X Men förra veckan och det fungerade inte. Testade nyss med nya gh tillägget, fungerade inte heller. Men nu fungerar det att installera Graw 2 demot.
|
Citat:
|
du kanske sitter bakom en router? får du någon felkod?
|
Wao und Robbelirobb
När ni kör demos, så fungerar vissa bättre när ni INTE e online. Vissa har varit tvungna att skapa en ny användare på sin PS3:a UTAN friendlist eller att vara online, då detta kan störa vissa demos. Dvs, skapa ny användare, helt utan Friends-list (clean slate) och utan att vara online på PSN, då skall era demos fungera. |
Tackar, bra att veta.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:46. |
|