![]() |
Citat:
|
Citat:
Mogen comeback! killen klagar på folk som lyfter tungt som fan och har 70kg militärpress! that's some funny shit! Hade du varit mer än 13 hade du gett dessa snubbar credit och gillat deras lyft men det enda du gör är och gnäller som en liten bebis! för helvete ta och kamma dig! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Haftor är inte så intressant att följa direkt om jag ska vara ärlig. Men kanske blir ändring på det när du länkat hans prestationer.
Var orolig att du skulle säga att det var något från IG stories. |
Håller med, tycker Haftor verkar jävligt tråkig egentligen och det enda jag vill se är hans styrkeprestationer.
|
Citat:
Så jag håller med dig där! |
|
Citat:
|
Senaste videos med Jujimufu har varit riktigt bra, tips till er som gillar greppstyrka. Magnus lär vara svensk, va?
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk |
Citat:
Magnus la även upp nyligen en skön video logg från behind juju klippet lite. Riktigt bra klipp faktiskt. Subbade även Magnus efter den videon. |
Citat:
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk |
Citat:
Med en tröja där du inte får ner stången med 300kg ens så nej det ger jag INGEN credit för! Har man sett/lyssnat på powerlifters/benchers om hur tröjorna fungerar så nej det är inte ett dugg jävla imponerande! scot mendelson hade 340-360 kg med tröja och han fick inte ens ner stången med den vikten! Inget lyft med hjälpmedel är ett dugg imponerande! då det inte är din egna styrka! Och kalla någon mupp är nog det du känner själv att du är! därför låg det närmast till tals för dig! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:11. |