![]() |
Citat:
Och diket var väääldigt läskigt och han ville vara duktig hest och vara nära matte, men kom på att han blev tvungen att hoppa över det avgrundsjupa diket (utan vatten på 15cm). men gick bra att fortsätta rida. mest lite blå och öm. Första skogsturen sedan hans skada och han är bitvis fantastisk. Men bitvis explosiv. |
Min hoppade ett vattenfyllt dike som om det var Engelska Kanalen idag, allt är Väldigt Skojigt (tm) när det blåser ute. :rolleyes:
Tur att det gick bra då, man kan ju slå sig rätt rejält om man har otur. |
Lördag 27/4
CT 5min Super pullover 50kgx10,10,10 Pecdec 30kgx10,10,10 Sidolyft, maskin 10,10,10 Benspark 36kgx10,10,10 Situps på boll 20,20,20 Höftlyft m boll 15,15,15 Trött som attans igår, har varit en rätt ansträngande vecka och det känns i kroppen. Sedan har jag nog lyckats spränga mitt förhållande med, vet inte hur jag ska hantera mig själv. Är så trött på att bli nedvärderad av den som ska tycka att jag är fantastisk. Klanka ner på mig kan jag göra själv, det behöver jag ingen annan till. |
Det låter som ett destruktivt förhållande. Man skall stödja varandra och känna att det finns en trygghet i tvåsamheten... annars är det meningslöst. Trist att höra, M. :-/
Postat via en mobil enhet |
Det är bra att du har den inställningen ändå att den du är med ska tycka att du e fantastisk. Det är bra att du vet ditt värde. Ta hand om dig *hug*
|
Citat:
Kram - Jinx |
Citat:
Citat:
Jag har blivit så jävla mycket mer människa än vad jag någonsin trott att jag kunde bli, men det kanske är för bra? Jag är kanske för egotrippad? Men nej, jag erkänner fel och brister dagligen, ber om ursäkt om jag har fel. Jag vill ha samma behandling tillbaka. |
Ledsen att höra om förhållandet, men ibland är det bäst att gå vidare, hur jobbigt det än känns. För du är värd att vara lycklig och bli behandlad med kärlek och respekt, right? Kramar i mängder.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Citat:
Just nu går vi vidare, men jag känner mig väldigt osäker på om det är rätt. Men tänker att jag kanske är för känslig, har bestämt mig för att ge förhållandet sommaren. Sedan ska jag ta ett beslut. Så förutom kalabalik i relationen så är min arbetsplats helt kaiko, men vilket stöd jag har från min grupp! Det är Amazing. Har inte varit så träningssugen dock utan det har blivit lite trädgårdsarbete och ridning på min fritid. Idag tänker jag dock träna, får se vad jag hittar på *flex* |
Fredag 3/5
CT 5min Mark 50kgx10 70kgx5 80kgx3 90kgx3 50kgx10 Ez-curl 22,5kgx12,12,12 Kabelrodd 41kgx10 46kgx10,10 MP 20kgx10,10,10 Plus ridning, plus promenad. Kvällen blev ganska produktiv ändå. Lite besviken över hästeriet som inte går så bra som jag tänkt, min unghäst är trotsig och ohängd och jag börjar bli rädd för att rida honom. Ska kolla upp så att skadan är utläkt och sedan ta ett beslut om jag ska sälja till någon som är duktigare än mig.... |
1 bifogad(e) fil(er)
Fick massor av komplimanger idag för hår och klädval. Känner mig dessutom snygg i kroppen nuförtiden. (klart man kan bli smalare, men varför?). Mitt kakförbud på arbetstid har gett ett lagom resultat.
Träning då? Gym 1-2 ggr/v istället för 2-3, men nu rids det nästan varje dag och ibland två hästar. Så det är bra nog tycker jag. Unghästen har "uppfört" sig två dagar i rad och jag är glad liten människa... |
Meh, vill ju se håret också.
|
Det ska du ta åt dig av! *cupid*
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag vill inte påstå att det är världens bästa bild... men typ så ser håret ut;)
|
Du ser ut att gilla femdollar-milkshakes!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:23. |