![]() |
Fina marklyft Tiger! :D Och inte bara det, det övriga var med fint ;)
Bra jobbat! |
Citat:
Bra att du är mindre självkritisk mot din kropp, ta det lugnt bara så att du inte faller tillbaka i gamla tankesätt, och fortsätt med din disciplinerade träning som är igång igen. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Bra att det går åt rätt håll, skulle du tävla nästa år? |
Men va fan, 160x5 i mark, sicko
|
Citat:
Nja, tänkt tävla 2011 först, men det kanske blir 2010, vem vet :Virro Citat:
|
:laugh: Morgonvikt 75,5kg :laugh:
Seriöst så vet jag inte riktigt hur min kropp funkar. Under semestervistelsen åt jag skit varje dag i mängder o gick inte upp något. Nu ökar ja utav bara farten trots ja äter bra mat i lagom mängder och tränar, helt cepe :Virro Förra veckan vägde jag 74.. *screwy* |
Citat:
|
Citat:
|
Snart väger du mer än mig. :D
|
8/9 Biceps, Underarmar, Baksida lår, Framsida lår Scottcurl med ez-stång +25kg x 14, 4, 2 Omvänd curl med ez-stång +20kg x 11, 5, 4 Stående lårcurl 24kg x max 14kg x max Benpress 150kg x 8 140kg x 12 Avslutade med en magövning och stretch. Det gick bra idag, hade dock inte skrivit upp vilken vikt jag använde i WM sist och det var 110kg :Virro Så +30kg var lite för mkt att öka :Virro Men allt som allt bra! Stående lårcurl är dock mög, hatar att de tog bort sittande lårcurl *gah!* Citat:
|
Bra uthållighet i biceps, discoboy! :D
Hur mycket väger du nu förresten? Har du börjat bli rund i ansiktet? |
Citat:
Väger 75,5kg. Nej jag eller min flickvän har inte märkt att jag blivit rundare i ansiktet. Visst har det satt sig lite kring midjan, men jag ser fortfarande konturer av absen om ja spänner dem. Jag stör mig faktiskt inte alls på viktuppgången denna gången, jag vet att det är lätt och faktiskt kul att dieta när det väl är dags! |
Citat:
Citat:
75,5kg, bra uppgång här, vi är båda tjockisar nu verkar de som :cool: |
Citat:
Japp 25kg + stången som jag inte har en aning om vad den väger :) |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:16. |