Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ge dig själv en komplimang! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=84393)

Krokodil 2006-12-06 21:21

Du är en bra lyssnare Krokodil! :)

Angel 2006-12-06 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Baan (Inlägg 1951808)
Tredje året IT, så jag är inte missnöjd. Det bittra kommer väl när det som i fallet med en bekant som hade taskiga betyg, pluggade upp dom till 20.0, och jobbar nu som läkare. Jag vet inte om jag hade velat följa samma spår, men tanken att jag kunde förbättra mina betyg slog mig aldrig back in the day.

Jaja, ska inte förstöra tråden med mitt whinande. Ganska onödig sak att störa sig på egentligen.

du kan fortfarande gå på komvux du

Grisen 2006-12-06 21:35

Jag håller med om att på många komvuxkurser ställs högre krav gentemot gymnasiet.

Komiskt att Baan tar över en "Ge dig själv en komplimang"-tråd, med en massa whinande och bitterhet.

On topic:
Jag är bra eftersom jag har väldigt en bra och rolig idé som jag håller på att utveckla.

Baan 2006-12-06 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Grisen (Inlägg 1951863)
Komiskt att Baan tar över en "Ge dig själv en komplimang"-tråd, med en massa whinande och bitterhet.

Det räcker med att jag skriver "a" så tar jag över vilken tråd som helst.

Nej, men du ser väl att jag fick förklara mig lite, whiningen var en förklaring till min fråga. *rolleyes*

Kaboffastar 2006-12-06 22:01

Kaboffastar du är KUNG på att köpa fula skor!

Kwon 2006-12-06 22:15

Baan rulez

damir_T 2006-12-06 22:16

Damir har snygga kläder:)

Backe 2006-12-06 22:35

Backe du är bra på att sova...

Citat:

Ursprungligen postat av Grisen (Inlägg 1951863)
Jag håller med om att på många komvuxkurser ställs högre krav gentemot gymnasiet.

Min lilla erfarenhet (2 kurser) av komvux var att anmäla sig till kursen, dyka upp på 1/3 av lektionerna och skriva ett litet arbete + ett prov sen hämta ett mvg utan större problem. Men det skiftar förmodligen beroende på kurs, lärare, stad osv...

Robbin 2006-12-06 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av Angel (Inlägg 1951694)
Det e sjukt mycket högre krav på komvux än när jag gick i gymnasiet iallafall, dom arbeten och prov jag skriver nu hade ja aldrig lyckats pränta ner på gymnasiet.

+5 Gick på komvux i en termin med flera av mina klasskamrater som under gymnasietiden hade bättre betyg än mig. De hade runt 17-19 i snitt och skulle alltså läsa upp några vg:n till mvg var det tänkt. Jag hade runt 12 i snitt pga grymt mycket skolk och skoltrötthet. På komvux visade sig det dock att det blev jag som klarade mvg i alla kurser och vad fick dom andra då? Jo inte en enda av dem lyckades höja sitt betyg, de flesta fick faktiskt sämre betyg på komvux än vad det hade på gymnasiet och klagade på att det var grymt mycket svårare att får bra betyg på komvux pga större krav, svårare prov och att man läste allt i högre takt.

Mitt beröm till mig själv? Du är fan inte dum i huvudet egentligen Robin.

Timme 2006-12-06 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Angel (Inlägg 1951187)
Du har mjuka bröst *kläm kläm*

Waaa! *gah!* (säg inte så, vi tonåringar blir ju galna! (vill också klämma))

damir_T 2006-12-06 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av Timme (Inlägg 1952160)
Waaa! *gah!* (säg inte så, vi tonåringar blir ju galna! (vill också klämma))

Menar det......

Beecher 2006-12-06 23:11

Beecher är grövre än alla stickor i sin klass, till och med större än yberdeffade petter med 32cm armar, idag regerade jag på badhuset trots att jag har relativt hög bf%

Timme 2006-12-06 23:15

Timme du är en rolig prick ska du veta! Oftast snäll med. Sedan att du fixada dina dåliga triceps med lite hård SL träning så att de växte till sig ordentligt var inte dåligt heller! Bra jobbat! Du har faktiskt lagt på dig lite muskler överallt med. super duper!

Sedan så är du ganska duktig i tomte böj, tomte bänk och tomte mark! :D

jwzrd 2006-12-06 23:17

Du är så jävla duktig på att vara just Patrik och ingen/inget annat.

prime^ 2006-12-06 23:18

prime^ dina bröstvårtor är fortfarande styva, starkt jobbat!

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17.