Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Tävlande/aktiva (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Timme - Styrkelyft? Ja för tusan! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83638)

Chaan 2006-11-30 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av Timme
Snyggt?

De hade inte överdimensionerade pecs iaf.

Larsen 2006-11-30 00:44

Timme soet och staaaajk! :D

Mantus 2006-11-30 01:36

Citat:

Men huir sjutton kom den artikeln upp på Body.se? Hur hittade de den?

De brukar söka efter artiklar om kraftsport och bodybuilding. Du får hålla koll på din bror så du inte hamnar i tidningen igen.:D

PowPow 2006-11-30 01:58

Så bröderna Timme testar inte bara julmust, de lyfter vikter också! Vilken grej.

Sjukt rolig bild på ditt makrlyft. Du ser ganska djurisk ut på filmerna också. Gillar king kong-moven innan sista lyftet :D

Journalen ska följas i alla fall!:thumbup:

Timme 2006-11-30 07:29

PowPow: Japp, det dansas med vikter också! Jo, när man ska köra marklyft då är det bäst att plocka fram det mest djuriska man har. Det är då den inre gorillan får komma fram! Roligt att du ska Följa!

Mantus: Jo så är det ju. Men varför ska jag hålla kol på brorsan? Det är väl bara fräckt om han kommer med i tidningen!

Larsen:Taaajk så myykeeet! Mer staaaajk jag vill bli :D

Chaan: Nej det är sant. Jag tycker de ser grymma och freakiga ut :D Stelannder och Kjellström.

damir_T 2006-11-30 07:39

Klart man ska vara " lite " aggresiv när man kör marklyft :) OCh vi vet ju att ammoniaken gör suset:D

Timme 2006-11-30 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Klart man ska vara " lite " aggresiv när man kör marklyft :) OCh vi vet ju att ammoniaken gör suset:D

haha! För dig i alla fall :D Nej, inget amonika sniffande för mig :P

petersson 2006-11-30 14:29

Ho ho Timme! nu är det bara en dag kvar tills du får träna :)

Timme 2006-11-30 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
Ho ho Timme! nu är det bara en dag kvar tills du får träna :)

Ja och jag längtar som stryk! även om det blir ett ganska lätt pass. Mark på 130 kommer i o f vara riktigt skönt!

Timme 2006-11-30 16:58

Till Ståhlber:

Den här killen kan verkligen det där med att få in armbågarna under stången. Är det ungefär så pressarna bör se ut även för mig?

(Jag fick skriva i journalen istälet eftersom din PM box är full)

Timme 2006-12-01 20:31

Äntligen fick jag träna!

Lätt explosiv bänkpress. 3x5x50

Lätta vanliga mark!
2x3x130 - Hjälp vilken underbar kännsla att få köra mark igen. Jag gjorde de utan bälte oc körde med Tomteluva :)

Lite triceps och biceps.

Fy vad skönt!

Timme 2006-12-01 20:36

Här kommer Film ifrån Tomtemarken :D

http://www.megaupload.com/?d=T4R4RD8Q

VLC eller quicktime behövs för att se :)

stahlberg 2006-12-01 20:45

Jag hinner inte se tomtemarken just nu. Men jag ringer snart.

Lyftaren på bilden har bra "armbågsföring". Då du misslyckas tekniskt blir armbågarna för långt "mot fötterna" jämfört med händerna.

Timmi 2006-12-01 21:00

Citat:

Äntligen fick jag träna!

Lätt explosiv bänkpress. 3x5x50

Lätta vanliga mark!
2x3x130 - Hjälp vilken underbar kännsla att få köra mark igen. Jag gjorde de utan bälte oc körde med Tomteluva :)

Lite triceps och biceps.

Fy vad skönt!

Nice one Timme! Jag vill också kunna dra 130 i mark och kunna kalla det lätt! Skulle kanske kunna kriga upp det en gång men vfn, tekniken skulle vara skrattretande :D

/Tim

Timme 2006-12-02 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av stahlberg
Jag hinner inte se tomtemarken just nu. Men jag ringer snart.

Lyftaren på bilden har bra "armbågsföring". Då du misslyckas tekniskt blir armbågarna för långt "mot fötterna" jämfört med händerna.

Ja, då är jag helt med. Detta ska vi fixa. Så att armbågarna hamnar rakt under stången istället.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:39.