![]() |
Kanske lite mycket studs i bänken men annars var det bra! :)
|
Grym form! :) bra bänkar också!
|
Citat:
Citat:
|
Bra att du håller dig till samma ställning som mig, det är vid den man är som starkast! ;)
Fina bänkar, och formen är bra med! Gillar speciellt hur man ser linjerna mellan axlarna och bröstet! :) |
Haha, trodde man skulle få se riktiga disco-lyft när jag såg att kudden var på skivstången, men de var ju rätt tjusiga lyft,
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Rygg, baksida lår!
Var rätt segt pass idag, glömde dragremmarna hemma - så var lite irriterad när jag kom ner, och blev inte lika tungt som jag hade hoppats på. Rodd: 60kg x 12 65kg x 10 65kg x 11 Rodd i maskin: 11 plattor x 15 12 plattor x 11 12 plattor x 14 Marklyft: 70kg x 5 - Kände av smärta i ljumsken under denna uppvärmning, så körde inte mer efter detta.*grr* Hypersträck: KV x 20 KV x 15 KV x 15 Med stopp i toppenläget, 2 sekunder Bencurl: 60kg x 20 60kg x 20 ? Liggande bencurl: 25kg x 15 25kg x 12 |
Vilovecka...
Vilovecka, ofrivilligt*gah!* Har gått runt och dragit på en bihåleinflammation i lite mer än ett år *grr* Hur som helst har inget funkat för att bota detta, så de kom fram till att enda lösningen var operation för att vidga ut bihålorna. Så har legat på sjukhus sedan i tisdags. Därav inga uppdateringar här - för er som undrat! ;) Men imorgon är jag tillbaka igen! |
bra roddar och bencurls!
|
Schysst bänkserie!
|
Citat:
Citat:
|
Bröst, triceps!
Dåligt pass idag. Var helt slut i både kroppen och huvudet innan träningen... Som jag kanske skrivit innan är jag fotbollstränare för små knattar - och idag var de väldigt jobbiga och svårkontrollerade, vilket träningen efter fick lida av *grr27* Nog tjötat, här kommer passet: Floorpress: Ny övning! Kändes sådär, inte extrem kontakt om man säger så. 50kg x 10 70kg x 10 70kg x 7 Cable cross overs: 37,5kg x 12+8 35kg x 13 35kg x 16 Incline hantelpress: Gick åt helvete. 30kg x 7 27,5kg x 5 19kg x 17 Pushdowns m. rep: 30kg x 16 35kg x 17 30kg x 12 Kom på vid denna delen av passet att jag hade fått restriktioner av min doktor att ta det lite lugnare denna veckan (i och med operationen), hehe :P Bänkpress, smalt grepp: 30kg x 15 40kg x 10 30kg x 15 Luuugna och fina på alla, med 2sek. stopp! Imorgon blir det rygg, baksida lår! :) |
Bra pass, men tycker du borde ha med någon vanlig rak pressövning, Bänkpress/hantelpress :)
|
Hantelpressen gick åt helvete? Det ser ju bra ut! :D
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:55. |