![]() |
Citat:
|
Det verkar dumt. Du har tränat ungefär lika länge som mig och du tar klart mer än mig i bänk så om du pratar om att du känner dig förnedrad av dig själv så förnedrar du mig ännu mer :D
|
Bjuder på en dagsfärsk liten "lunarbild" som det så fint kallas här på kolo.
Inte mkt o hurra över ännu, men ge mig 2 år till så :) http://files.upl.silentwhisper.net/u.../lunarbild.jpg |
Citat:
|
Citat:
Näe, men jag tycker du ska ändra din journals namn. Du är fan inte minst på forumet längre ! ;) |
Bra med nya mål! Låt allt ta sin tid bara.. Finns mycket risker med att stressa..
Känner mycket empati med dig just nu..ont i axel och analkande förkylning jag med.. Inte helt kul *snor*. Men men, bara att bli frisk och sen öka succesivt.. Och sen:*flex* |
Citat:
|
Citat:
var rädd om din axel bara så du inte får som mig, för roligare kan man definitivt ha... |
Bilden ser bra ut, du har klart en bra grund att bygga på. Ser faktiskt riktigt snygg ut! :thumbup:
|
Citat:
Detta ZMA - är det något som brukar rekommenderas mot sömnproblem... |
Tycker också bilden ser bra ut!
|
Deceiver85: hoppsan, mjo, men det kan jag hålla med om, att grunden är bra. Det kommer ju synas i takt med att jag ökar i muskelmassa iaf.
Chaan: Mjo, möjligt, men jag fick knappt upp stången på 3'e rep på 75an idag, det var inte långt ifrån att jag fastnade. Jag är ärligt skeptisk till om jag fixat 1rm på 80. vsson: tackar, kul o höra även om jag blir lite förvånad!.. :) |
Citat:
|
Bilden ser bra mycket bättre ut än vad du ger dig själv creds för ju :thumbup: Skönt att höra att förkylningen verkar retirera - honungsvatten smakar umpa, men hjälper faktiskt ibland.
|
Dagens träningspass:
Mål: Fortsätta ta igen det jag förlorade under sommaruppehållet Muskelgrupp: Primärt rygg + lätt bicepssmisk Motivation: Taggad, men slarade med söndagskosten. RYGG: Marklyft, med bälte, växlande över/underhandsfattning: 1 set [5 x 60kg] 1 set [5 x 60kg] 1 set [6 x 90kg] aj, vadfan!!! sträckte mig i gluteus!!!!! *grr27* *grr27* 3 set [2 x 110kg] tungt! 1 set [6 x 90kg] lätt?! 1 set [3 x 100kg] Latsdrag med V-handtag i hiss: 1 set [6 x 60kg] 2 set [6 x 65kg] skaplig cheating sista repsen på sista set Hantelrodd: 1 set [6 x 25kg] 1 set [6 x 28kg] +3kg ökning o PB! 1 set [6 x 25kg] lätt! Latsdrag i maskin, brett grepp/utåtsvepande drag: 3 set [6 x 95kg] LÄTT BICEPS-SMISK: Stående alternerande hantelcurl: 3 set [12 x 12kg] Stångcurl i cable cross: 1 set [10 x 40kg] 2 set [10 x 35kg] SUMMERING: LOL vad snyggt o sträcka sig i arslet då?!!:. jag var tack o lov helt ensam på gymet så jag spenderade någon minut med att ge mig själv lite gluteusmassage efteråt.. :naughty: ... CILIA jag behöver din expertis här!! :naughty: Jag undrar om jag inte räknade fel på vikterna i marklyftet för ett par veckor sedan om jag fick upp 140kg? 90kg är nämligen superlätt, men vid 100-110kg sviker greppet. Ryggen orkar mkt mer, men stången glider ack så fint ur den handen som har överhandsfattning. Jag kämpar så mkt med greppet i marklyftet att jag sedan har kört slut på nävarna/underarmarna inför latsdraget med V-handtaget och inför hantelroddarna. Även bicepscurlen på slutet protesterade pga all mjölksyra i underarmarna. Det är skönt o kunna reppa på 90kg utan att ta paus med stången, bara tuta o köra "upp, ner, upp, ner, upp, ner" och idag fick jag passande Robbie Williams "let me entertain you" i högtalarna med.. Kunglåt! :hbang: Dagens kontenta: två inköp ska göras! 1) Nästa ryggpass SKA jag ha remmar, åtminstone så jag får kräma ur skiten ur ryggen utan att underarmarna ska hämma mig. 2) Hakklapp. Jag håller på o säcklar o dreglar då jag kör hantelroddar. Det är en sådan övning där jag måste pusta o stånka o det på alla fyra? Får ju fan torka mig om hakan hela tiden, lol. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:48. |