![]() |
Citat:
:laugh: Fiii fan tänkte jag när jag såg första bilden. |
Ja jävlar feta lår ! :) Snygga pass du raddat upp,
Av ren undran av vissa muskelgrupper hur ser baksidan/Underarmarna / Trapparna ut ? ;) |
Citat:
Fan Ekman, ta o kamma dig, de där benen är äckligt bra. |
Citat:
|
Börjar ju komma upp i mina mått.. *rolleyes*
|
Citat:
Citat:
Citat:
baksidan är bra, det är inget wow som jag ofta får av framsidan. men dem är ändå inte dåliga underarmarna har jag inte mätt på ett jäkla tag, då var dem 40cm, vet inte om dem har växt men dem serbättre ut nu trapzen släpar något, dem har dock växt satan senaste taget :) Fast tom min mamma säger att trapzen är små, då är något fel. LOL |
Citat:
http://img370.imageshack.us/img370/6...pter9grpm2.png |
Andra bröstpasset efter skadan, testa lätta lågrep
Bara raka grejer eftersom det är det som funkar :) Hantelpress blablba x 4 2 x 6 @ 52,5kg Bänkpress blabla x 3 2 x 6 @ 100kg vikterna där ser lite konstiga ut, men kan säga att hantelpressarna inte var lätta medan bänken var papper Bröstpress 2 x blabla 2 x 6 @ 80kg lite mer känning, men inget allvarligt. var lätt som fan, tänkte. hellre lite tryck på lätta 80 än tryck och känning på 90-100kg :) Flyes 4 set Kul att allt funkade idag:) Passade Big Ts benträning 45 min efter det, tog det som cardio :D |
Axelpressmaskin, vikt per sida
7 x blabla 2 x 6 @ 60kg efter detta blev det 4 set sidolyft, och 15 set baksida axlar, ca 10 set mage + stretch, rotatorcuffar och cardio :) |
Saknade greppstyrka idag, men fick till ett bra pass ändå :)
Marklyft blabla x många 180 x 2,5, tappade. Körde utan remmar och båda handflatorna inåt 2 x 2 @ 180, första på varje set var utan remmar. tungt för fingarna (Y) Skivstångsrodd blabla x 6 2 x 6 @120kg, väldigt tungt, sista setet var mer en rak marklyft shrug (ganska överdrivet men bara så ni förstår att det inte var strikt) dropset sista Cybex latsdrag blabla x 3 2 x 8 @ 250p 1 x 6 @ 250p sedan lite v-rodd nerefrån och uppifrån, olika vikter. lite mer reps, 6-7 set lite pullovers med rakstång och rep, 4 set |
Grymma pass du radar av =)
Tycker det är hyfsat bra tryck i bröst å axlarna med tanke på skadan :) Deffarn ? |
Citat:
japp, har dietat sen förra söndagen |
Citat:
Vad ligger vikten på i dagsläget? Mvh |
Citat:
|
Armar, sista 6 reppar passet på ett tag.
Stående hantelcurl blabla x 5 2 x 6 @ 25kg Koncentrationscurl blabla x 3 2 x 6 @ 20kg sedan lite daddel reppushdown och dipsmaskin som uppvärming 8 x blalba Smalbänk 2 x blabla 3 x 6 @ 90kg alldeles för lätt lite daddel cardio 11 set mage 6 set rotatorcuffar Vet ej än vilka rep jag ska ligga på, blir nog olika som ajg brukar köra. Tänkte köra samma vikter och 8reppare på bröstpasset iallafall. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:20. |