Citat:
Ursprungligen postat av Skjaves
(Inlägg 3573645)
Det låter bra -110 är nog rätt klass för dig, det blir till att följas.
Man tackar, jo det var lite spännande mot sista marken. :D
|
Tackar! Släng upp en journal du med vetja'!
Citat:
Ursprungligen postat av EkarN
(Inlägg 3573650)
En styrkelyftare ska vara tjock! Så no more bantning;). Trots bommarna tycker jag att du fick till en ganska bra tävling!
|
Ja, nu i efterhand tycker jag så. Jag är nöjd med att jag inte är nöjd, om du förstår vad jag menar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic[-_-]
(Inlägg 3573667)
Bra jobbat :thumbup:
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Akoral
(Inlägg 3573762)
Riktigt bra jobbat Steve, ditt första sm och du blir 4a det är verkligen inte dåligt. bra att du har hittat motivationen nu igen,
du gjorde en jävligt bra tävling med tanke på alla hinder på vägen.
vikt nedgång/sjukdom och andra grejer
|
Tack! Det roliga är att jag tänkte trappa ner med styrkelyftandet efter SM men tvärtom blev jag ännu mer motiverad. Kommer tänka mer långsiktigt nu vilket nog både är bra för motivationen, kroppen och de framtida resultaten.
Citat:
Ursprungligen postat av thatkrillesshow
(Inlägg 3573768)
Tror faktiskt jag såg alla dina lyft. Blev lite förvånad att du bomma 230 i böjen. För jag tyckte 225 kom upp så lätt. Starkt jobbat hursomhelst!!!1! Mot nya mål nu
|
Jag minns inte riktigt vad som händes, men jag tappade luften i bottenläget och fick lite framfall.
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa_wee
(Inlägg 3574086)
Bra tävling =) grattis till Fjärdeplatsen ! bara att sikta mot nya mål. Det skall jag göra iaf då jag inte fick till min tävling alls. Mvh / Lars ainasoja (5an)
|
Tack detsamma!
Citat:
Ursprungligen postat av Saft und Kraft
(Inlägg 3574310)
Nu har jag (äntligen) hunnit tänke en tanke och därmed kommit fram till att du har en massa jobb att göra. Då syftar jag ingalunda på att tävlingen skulle ha gått dåligt för din del eller att det var några särskilda misstag som behöver rättas till. Jag menar bara att jag inte kommer tillåta dig att sluta lyfta även om det innebär att jag behöver jaga dig i Toulouse. Du har en massa mer att lyfta. Tyvärr.
(Jag minns dock vad du själv sa om fortsättningar and such, jag är inte berusad.)
Mycket bra jobbat Steve. Både på flaket och allt i ridderlighetens tecken.
|
Jag har mycket jobb att göra. Det kommer bli roligt och jobbigt men framförallt svettigt. Jag kommer satsa på volym, inte i närheten av din, men likväl :)
Citat:
Ursprungligen postat av bertbert
(Inlägg 3574581)
Bra jobbat Steve!
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
(Inlägg 3574591)
Klart du ska. Kul att höra att du är motivead!
Bra lyftat...
|
Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av LindaS
(Inlägg 3574655)
Håller såklart med Nitro och med din inställning blir det inga problem.
|
Härligt! Det kommer bli fina bullar.
Citat:
Ursprungligen postat av Mapa
(Inlägg 3574659)
kul att få hälsa på dig!! du gjorde en bra tävling! nya tag mot nästa år nu bara.. då blir de dominate!!
|
Tack detsamma!
Citat:
Ursprungligen postat av KRILLE!
(Inlägg 3574926)
Med den där inställningen kommer du att gå långt! Bra jobbat och kul att du hälsade
|
Ja det var kul att träffas och bra jobbat!
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
(Inlägg 3574937)
grattis till en fin tävling och jag gillar dina egna reflektioner över tävlingen! tyder på att det kommer att gå skitbra framöver
|
Tack! Ja jag har lärt mig en hel del det kan jag lova och jag tänker inte kasta bort dom lärdomarna genom att trappa ner på styrkelyft, tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
(Inlägg 3575075)
Kul att träffas i helgen, trisst bara att jag inte visste att du var du förrens efter tävlingen. Nästa SM blir bättre för dig, absolut!
|
Ja, jag såg dig några gånger tidigare men hade inte tid att hälsa förrän mot slutet av tävlingen, fast var stressad då med. Först vid halv elva-tiden kunde man varva ner. Jobbig dag men oerhört kul! Vi ses nästa SM också hoppas jag, fast då på flaket (mot varandra?).
Citat:
Ursprungligen postat av tano
(Inlägg 3575437)
Bra kämpat i helgen! Som sagt bara jobba på. Du kan ju jaga mig i böjen så jagar jag dig i marklyftet!
|
Tack detsamma :) Dina böj har jag väldigt långt till, både vad gäller ren styrka (du skulle maxa 200 raw snart va?) men även tekniskt. Jag kommer däremot gå upp i vikt nu, vilket jag borde gjort för längesen, men vi ses förhoppningsvis nästa år med!