![]() |
|
Citat:
har testat creme fraiche baserade antal ggr men inget slär en äkta potatissallad på majo... & helvete det är danskarna bäst på... deras potatissallader slår allt med hästlängder ( i köpeprodukter) någon som vet om sourcream and onion salladen finns kvar? såg att den gjorde det nu =P... dock att göra egen med potatis, majo och smaker man gillar plus rädisor blir grymmt fint och egentligen pissigt enkelt och billigt men köpe!!! är ännu enklare. :D nepp på fredag blir det hemmagjord dock test av denna för spänningens skull kanske någon gång i framtiden. förväntar mig dock ingen sensation, så skippar nog =P |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Nästa gång blir det hemmagjord potatissallad. |
Vic - jättegod potatissallad, du går inte miste om någonting förutom kalorier från fett, jag skulle rekommendera
|
Citat:
annars bara majo och torrare konsistens. det jag menar är att en potatissallad ska inte enbart bestå av creme fraiche. majosmaken ska finnas där :)... ibland kan det räcka med enbart majo.(därav addrea bort creme fraichen) |
Citat:
Oj,den där ser intressant ut! Motsvarar innehållet ung.samma som vanligt jordnötssmör? |
Scarpa>> Har du provat REESE'S peanut butter?
|
Cola cero cherry är mitt senaste knark.
Upptäckte att de hade en stor USA-hylla på Hemmakväll här i Luleå. Massor med roligheter både i dryckes och godisväg. Blir att prova mer efter avslutad diet :) |
Citat:
Men skippar den med banan i. Banan för inte med sig något vettigt för mina smaklökar.. Citat:
per 100g: 566 kcal 19,4 P 28,8 K 45,6 F Jordnötssmör, Green choice per 100g: 563 kcal 25 P 16 K 48 F Nutella per 100g: 530 kcal 6 P 56 K 31 F Smaken blir lite av en kombination av PB och typ Nutella-liknande kräm så skrev med alla 3 :) |
Tack Mickee!
|
Citat:
|
Citat:
Den smaksatta var god men jag rapade vitlök resten av dagen :D Godast är dock att koka sparrispotatis, låta den kallna och antingen göra en lite lättare variant på creme fraiche och lite majo, eller bara en vinegrette med grönsallad och tex getost. |
Citat:
|
Citat:
älskar banan men just den smaken var sämst. kör helst färska bananer ihop med pb ;) |
Citat:
Ok,är den nåt att ha? Funderade på om den har ngn roligt twist med chokladsmak eller är det regular pb? |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:20. |
|