![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
skillnad: 30g fett = 270 kcal Så ungefär 270 kcal extra från en liter standardmjölk i jämförelse med en "fettfri" mjölk Citat:
|
Hittade sidan jag pratade om :D
http://bulkingup.moonfruit.com/ En gallon (4½ liter?) mjölk varje dag tillsammans med de övriga råden för att gå upp i vikt, nog funkar det alltid... Obs, jag postade bara länken för skojs skull. Ni får välja om ni ska ta det seriöst eller inte. |
Citat:
|
OJ då vet man :D
Räcker med att det är någon läkare/doktor som skrivit "Bla bla // James Richardsson" Så tror grub på det ;P nee jag skojar bara.. men grub vart får du all din information ifrån... NYFIKEN :D |
Det jag verkligen skulle vilja se är en studie som jämför de långsiktiga resultaten på muskeltillväxt/styrka av före/efterträningsdrink jämfört med vanlig mat. Jag misstänker att skillnaderna skulle bli väldigt marginella, men man vet ju aldrig.
Har tappat mycket av min "tro" på diverse kostrelaterade saker i.o.m. GI:s fatala misslyckande. Så länge man håller sig till grunderna, äter näringsrikt, oraffinerat och tillräckligt mycket så tror jag att man har sitt på det säkra vad det gäller hälsa och muskelbyggning. |
Citat:
|
Citat:
Men observera att det framkommit rapporter som sedan blivit emotsagda och sågade. Grunderna kommer alltid att vara lika, men nya rön kan snabbt bytas ut mot ännu nyare som motsäger det som nyss var på tapeten. |
Citat:
|
Citat:
|
Mjölk efter passet
Är det någon som kör på detta? Några nya rön?
Ska själv börja med det nu då proteinförrådet och pengarna börjat sina... |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:35. |