![]() |
Citat:
Med avseende på din signatur så var jag 99% bitch på Exhale, så det kanske bara var bra du inte fick nån bild av mig där. hehe |
99 % bitch :laugh: OK, ska INTE tolka det där på fel sätt :D Bra att vissa sats har haft förstånd lite längre, trodde att de alla typ lovar och svär att alltid göra allt på samma sätt inom kedjan.
|
Citat:
|
Citat:
Bild nu? (liiiten?) :) |
Citat:
För det finns de som är goda förebilder och kunniga inom både träning och kost. //Mats som tyckte det va tråkigt att du överskred reglerna så många gånger att en banning var oundviklig. :( |
Citat:
Angående din banning så kan jag ju reglerna och får skylla mig själv. ;) |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Vafasen la ju nyss upp en bild, måste klantat bort den på nåt vis.
AJa, tänkte lägga upp en bild på ryggen från förra året där varken ryggträning eller benträning prioriterats som synes. Tänkte lägga upp nya bilder om ett tag och förhoppningsvis är det skillnad på ryggen och benen tills dess. Datum på denna bild är 2005-01-xx nånting |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bra rygg! Skymtar jag pokaler och sprit i hyllan där bak? Vilken sport rör det sig om isf? |
Citat:
|
Citat:
Ville mest retas med muppen! *screwy* Du vet han som har en söt liten hund! :D |
Citat:
dock ska jag inbjuda Krampus på svälthelg i uppsala nån gång när jag deffar. Maten ska bestå av 2riskakor och 1kesella om dagen, sen ska vi köra stenhårda intervallpass samt benböj varje dag. Sen ska jag ta bilder från den helgen och lägga ut på kolozzeum. Skulle inte tro det blir så många glada miner och byggartummar för krampus och mig då. :devil: |
Citat:
Hrk*mmmblb*huäää!!!??? (Satte kaffet i halsen). Du kan ju glömma att få klappa honom nu iaf.. *cry* :D Svälthelg i Uppsala..? Hmm... :MrT: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:26. |