Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vem är mest Aesthetic!? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=185619)

Morty 2012-06-20 09:42

Citat:

Ursprungligen postat av filmjölk (Inlägg 5835402)
Mycket hackande på Zyzz. Han må ha vart en ärkenörd, men snygg fysik hade han. Jävligt mycket snyggare än Ulysses och de andra tomtarna i pollen.

Han hade ju hela paketet, smal midja, lång, bred rygg, stora armar, snygga pecs, muskulösa ben, men inte överdimensionerade byggarlår. Dessutom var han lagom hård på sina bilder, inte sådär äckelhård att huden ser ut som bakplåtspapper och venerna sticker rätt ut och det är tvärribbor överallt. Det såg muskulöst, magert och grovt ut, utan att vara äckligt.

Mer som en grekisk staty än 70-tals bodybuilding eller dagens snitt.

så jävla bra skrivet. Helt mina tankar! Det är liksom precis innan "Euw", precis i gransländet. Man blir extremt imponerad och det är väldigt attraherande. Hade han haft 5-10kg massa mer så hade det varit för stort, hade han varit 2-3kg smalare hade det varit äckelpäckel.

Citat:

Ursprungligen postat av Trouble (Inlägg 5835711)
Om vi pratar om vad som faktiskt skulle se bra ut i verkliga livet och inte bara imponerande, respektingivande, extraordinärt etc så är väl Nick Auger närmast av de som nämnts i den här tråden iaf.
http://i61.servimg.com/u/f61/13/61/78/45/ec005-10.jpg

Min egen drömfysik. Om några år, kanske.

Citat:

Ursprungligen postat av hurril (Inlägg 5835850)
Paris, Zane och Nubret! :)

Orsaken till att Paris är där är för att han faktiskt äger ett par hjul. Det folk kallar en estetisk byggning tycker jag mest liknar fotbollsspelare/ strandfikusar. Vars är vaderna, hamstring och triceps? I övrigt har jag fortfarande inte förstått Zyzz; fascinationen med honom kan inte ha med fysiken att göra.

Nej, det har bara delvis med fysiken att göra. Han har ju charmat en generation av internetfighters på 15-20 år genom att han förstår vad som är gångbart på nätet och verkligen spelat på det i sina videos. Come at me bro.

filmjölk 2012-06-20 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av Deceiver85 (Inlägg 5835869)
He did his thing.
Han var en snorunge som hittade prepp, levde rövare på nätet och sedan knarkade ihjäl sig i Thailand. Hur kan man se upp till detta, någon som var så larger than life?
U mad brah?

Han var världens töntigaste människa, men accepterade inte sin lott i livet utan blev en sådan som alla söta tjejer ville ha och alla coola killar ville hänga med.

Om man någon gång har läst om en maskerad superhjäte som egentligen är en tönt (aka spiderman, batman, superman), eller sett en amerikansk high-schoolfilm, eller läst sagan om den fula ankungen förstår man Zyzz storhet.

Ja, han var larger than life.

Resan ifrån nolla till någon som finns och syns är episk, och ett klassiskt element i många sagor och filmer, Zyzz var den sagan, IRL.

Kalven 2012-06-20 09:57

Största problemet om man nu ignorerar fenomenet zyzz och allt va han nu hållt på med, och bara tittar till hans fysik, samt flera av de andra s.k. optifysikerna är ju precis som hurril påpekar att de har ju för fasiken ingen underkropp nån av dem!

Mer böj, hip thrusts, finnen och vadträning åt folket!

filmjölk 2012-06-20 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av Kalven (Inlägg 5835905)
Största problemet om man nu ignorerar fenomenet zyzz och allt va han nu hållt på med, och bara tittar till hans fysik, samt flera av de andra s.k. optifysikerna är ju precis som hurril påpekar att de har ju för fasiken ingen underkropp nån av dem!

Mer böj, hip thrusts, finnen och vadträning åt folket!

Alla vill inte ha noshörningsarsle, bautalår, hängande hamstrings och ballongvader. Det är inte snyggt. Lite definition och separation på vaderna, några kg massa på framsida lår och helt platt obefintlig hamstring räcker mer än väl:)

Deceiver85 2012-06-20 10:04

Citat:

Ursprungligen postat av filmjölk (Inlägg 5835896)
Han var världens töntigaste människa, men accepterade inte sin lott i livet utan blev en sådan som alla söta tjejer ville ha och alla coola killar ville hänga med.

Om man någon gång har läst om en maskerad superhjäte som egentligen är en tönt (aka spiderman, batman, superman), eller sett en amerikansk high-schoolfilm, eller läst sagan om den fula ankungen förstår man Zyzz storhet.

Resan ifrån nolla till någon som finns och syns är episk, och ett klassiskt element i många sagor och filmer, Zyzz var den sagan, IRL.

Oroa dig inte, det kommer flera:

http://www.who-sucks.com/wp-content/...007/07/16g.jpg

King Grub 2012-06-20 10:07

Citat:

Superman spelar tönt i det civila. Bruce Wayne är inte tönt överhuvudtaget, utan spelar bortskämd, korkad playboy.

"Zyzz" verkar vara en nolla som spelar cool och förvånansvärt går tydligen folk på det (!) :D

Citat:

Bwahahahahaaa. Det där var roligt på riktigt. Särskilt om du verkligen menar det själv.

Juxta 2012-06-20 10:08

Citat:

Ursprungligen postat av King Grub (Inlägg 5835929)
"Zyzz" verkade vara en nolla som spelade cool och förvånansvärt går tydligen folk på det (!) :D

Korrigerat.

tntballe 2012-06-20 10:19

Killar med stor mängd muskler på rätt ställe för att enligt mig få en optimal fysik.
http://www.allthingsgym.com/wp-conte...-Milo-194-.jpg
http://www.spartanstrong.com/wp-cont...ghtlifters.jpg

hurril 2012-06-20 10:38

Jag gillar nog också mer tntballes gossar. Det starka och/ eller atletiska utseendet är det som är estetiskt mest tilltalande tycker jag.

En räkel i optiljus som trycker ut nedre delen av magen över bäckenet för att det ska se ut som nedre magmuskler är bara... fult.

Kalven 2012-06-20 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av filmjölk (Inlägg 5835921)
Alla vill inte ha noshörningsarsle, bautalår, hängande hamstrings och ballongvader. Det är inte snyggt. Lite definition och separation på vaderna, några kg massa på framsida lår och helt platt obefintlig hamstring räcker mer än väl:)

Tror inte de finns nåt snyggare faktiskt :D Pecs och abs har ju var och varannan undernärd pojkspoling som tar sig in i gymmet, ett par saftiga lår med en tillhörande böj-röv, proportionerliga vader (som för övrigt bör vara större än armarna) de e krejjer de :)

Tnt-balle, där börjar de likna nåt!

Rikard Jansson 2012-06-20 10:51

Inget "to each and his own" då antar jag. Nåväl, skitsamma. Jag förstår dock inte var herr hurril menar med "trycker ut nedre delen av magen över bäckenet"?

Fader vår;
https://encrypted-tbn1.google.com/im...LrEDk6xb8_uF3A
(come at me bro)

https://encrypted-tbn3.google.com/im...f5xrW3UahOlplg

https://encrypted-tbn3.google.com/im...Irvoq8q3vt3j2A

Konstigt sen helt random att klaga på brist av triceps när han faktiskt axelpressar mer än den som skriver, trots att den klagande skribenten väger 30 kg mer och ska vara lyftare o allt

Juxta 2012-06-20 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av Rikard Jansson (Inlägg 5836003)
Inget "to each and his own" då antar jag. Nåväl, skitsamma. Jag förstår dock inte var herr hurril menar med "trycker ut nedre delen av magen över bäckenet"?

Konstigt sen helt random att klaga på brist av triceps när han faktiskt axelpressar mer än den som skriver, trots att den klagande skribenten väger 30 kg mer och ska vara lyftare o allt

Det är lite väl fanatism över din kärlek till den där grabben. Lite som småbarn som desperat söker en idol att följa, men är lagom förvirrade.

Rikard Jansson 2012-06-20 11:10

Fast du har fel :) Haters drar alltid det kortet, har sett det förr och det är zzz-tråkigt.

Enda anledningen till att man måste försvara vad man tycker (VARFÖR, måste man försvara vad man tycker?) är ju att varenda jävel gnäller på Zyzz, gnäller på de som föredrar Zyzz, och ska göra ett jävla väsen om det. Det är ett skämt att gilla Zyzz, vi är ett skämt, han är ett skämt, vi är pantade m.m., vi gillar honom bara för att vi idoliserar honom, han är dum i huvudet, vi är dumma i huvudet.

Ser du någon av oss sitta och skriva så om era fysik-förebilder? Brutalt löjlig inställning från Gober, Grub, l-sami, Sniggel och Deceiver.

Gober 2012-06-20 11:11

Citat:

Men vilka var alla dessa söta tjejer och coola killar du pratar om? Nu är jag ingen expert på denna kille men det lilla jag sett får jag intrycket att han var någon slags guido som de flesta människor skrattar åt, utom då den lilla krets (som kanske verkar stor på internet) av ungdomar som faktiskt tyckte att han var snygg och cool.

Förstår inte riktigt om Rikard skojar eller om han har en så fanatisk kärlek till denna pojke han kallar king? Han hade en helt okej kropp absolut, jag försöker bara förstå vad som är så speciellt? Om det bara funnits ett par bilder, inget av det andra, ingen visste vem han var hade han då varit lika "bra"?

Rikard Jansson 2012-06-20 11:12

Citat:

Ursprungligen postat av Gober (Inlägg 5836041)
Men vilka var alla dessa söta tjejer och coola killar du pratar om? Nu är jag ingen expert på denna kille men det lilla jag sett får jag intrycket att han var någon slags guido som de flesta människor skrattar åt, utom då den lilla krets (som kanske verkar stor på internet) av ungdomar som faktiskt tyckte att han var snygg och cool.

Förstår inte riktigt om Rikard skojar eller om han har en så fanatisk kärlek till denna pojke han kallar king?

Vart är den fanatiska kärleken? Får man inte ens säga ifrån när man anklagas för att enbart välja fysiken framför era för att man idoliserar honom?

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:35.