![]() |
Citat:
Haha, inte är din dålig! :D Men tusen tack ;) Förstörde dock min lite igår med ganska mycket alkohol, så idag blir det ett litet underskott för att kompensera tror jag! |
Citat:
Jag tror att min kropp är helt okej under allt fett, men vill helt klart ha en mkt större kropp ;) Men hey, det vill vi väl alla? :P |
Citat:
Tror den kommer se riktigt grym ut när du är klar! Ska bli kul och se när du är klar med deffen helt klart :) Haha jo, ett mål vi alla strävar efter! |
Finfin styrka och även fysiken börjar komma på plats. Kör hårt! :)
|
Citat:
|
Du ser ut att utvecklas riktigt snabbt,ser riktigt bra ut. Kör på! :)
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Äntligen känner man att man har lite mer ork i kroppen, trots att jag råkade ligga på ett underskott denna veckan också.
Bänkpress 1x5 72.5 1x5 72.5 1x5 72.5 1x5 72.5 Plan Hantelpress 1x3 30 1x4 30 1x4 30 1x2 30 Militärpress 1x5 45 1x4 45 1x4 45 Sittande Hantelpress 1x8 20 1x7 20 Liggande tricepsextension 1x6 35 1x6 35 1x6 35 1x6 35 Ett okej pass, inte mer. Men kändes bättre än under deffen. Kommer att försöka köra bröst/axlar/triceps 2 dagar i veckan, känns så dåligt att bara köra den muskelgruppen en gång i veckan. Känns inte som att jag får samma utveckling då. Kommer även köra ett par veckor med 8or i bänken från och med Fredag. |
Schysst utveckling du haft sen sist jag tittade in här!
Både styrka och fysik! Gött jobbat! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 |
Citat:
Just legat i deff, så lite styrka har man blivit av med. Men hoppas återfå den ganska snabbt nu när jag kör på balans/litet överskott :) Ska se om jag kan få in bröst två gånger i veckan, känner att 1 pass i veckan inte duger. Blev ~3500 kcal idag. |
Haha varför blir jag avundsjuk när jag ser att du äter 3500 kcal för :P
|
Citat:
Dock så var det för att jag hade gått ner förra veckan, vilket jag inte planerade, så körde lite mer kcal igår än vad det var tänkt (300 mer). Så nu är jag tillbaka på 70 :) Sedan äter jag betydligt mer på träningsdagar (1000-1300 kcal mer) än på vilodagar =) |
Men sscchh nu! Själv har jag matat in all mat förutom middagen och har 550 kcal kvar att äta. Men då är dock inte mitt styrkepass inräknat så vettefan vart det landar egentligen :P
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Man kan nog lägga in kanske 1-200 kalorier beroende på hur hårt passet är skulle jag vilja säga. Protein Hallon/Citron Cheesecake idag till middag, riktigt gräddig och god; 765 kcal 86g protein 25.5g kolhydrat 35.4g fett |
Fyfan va gött!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43. |