![]() |
Citat:
Citat:
Citat:
Fredag 13 mars OTURSPASSET!!! Nej, inget hände. Det var ett mycket bra pass, om än jag var sliten som få. Knäböj, stopp 100x5x3 Bänkpress Kedjor på (40kg) 80x2 90x4x2 Förra veckan gjorde jag 2,2,1 och nu gjorde jag 2,2,2,2 där alla set var ungefär 1 rep från fail. Så betydliga framsteg där, vilket borde underlätta min tröjbänk en del. På måndag vill jag få upp 155 med signal. Bänkpress 70x2x2 |
Fick svar från Internationella Kontoret på LTH igår och dom meddelade mig att jag kommit in på universitet i Toulouse, Frankrike hösten 2009-våren 2010. Har varit min dröm sen jag började på LTH 2006 men det innebär att jag, som jag tidigare skrev, får lägga tävlingarna på hyllan ett tag.
Kommer nog satsa på J-SM 2010 däremot, så mycket kostar det inte att flyga hem, och då i -110. |
Spännande! När åker du?
|
Grattis! Om inte annat så kommer du att veta vad bancpresse heter på franska.
|
Haha, ehm jag vet inte. Terminen börjar i slutet av augusti men åker gärna ner några veckor tidigare så man hinner stadga sig med språket och den sociala biten. Så kanske juli?
|
Måndag 16 mars
Bänkpress 100x3 110x1 120x1 110x2x3 - inget tryck alls raw idag Tröja på 140x1 150x2x0 140x2x1 - dåligt tryck idag verkligen, att lägga kedjebänken på fredagar är dumt eftersom jag inte verkar hinna återhämta mig Tröja av 100x3 80x3x2 Sittande rodd 80x3x5 80x3x7 |
Ja som sagt var, trevligt på Toulouse (även om du blir saknad).
|
Bra kämpat i bänken idag, bäste här grodingenjör!
Nu ska du bara lära dig säga dämbööörkö!!! i tid till resan! :D |
Hahahahhaahaha det var ju roligare än Borat
|
Citat:
|
Jag fixar invägningen!!! Glömde kolla vikten idag. Imorgon ska jag dra och köpa en digital våg så jag kan väga mig hemma också.
Tisdag 17 mars Knäböj 120x3 140x3 Halvdräkt, lindor, bälte 160x3 Heldräkt, lindor, bälte 190x2 215x1 - godkänt djup 235x1 - godkänt djup PB med 10kg! HÄRLIGT!!! Bälte 120x3x3 Marklyft Bälte 140x5x2 Brutalbänk 2x9 - gjorde dom långsamt och kontrollerat Plankan 3x30-40 sekunder? |
Det blev ju riktigt bra idag. Bra på grodlåren dvs.
|
Citat:
|
bedömde jamroz sr djupet på 235? i vilket fall GRATTIS formen börjar komma i rätt tid ju!!! :) han är lite hårdare än jag faktiskt måste jag erkänna :( fast bara jag som är auktoriserad att bedömma dig :P haha säger vi.
ska du testa titan dräkten innan sm? |
Ja han sa "upp" när jag var på godkänt djup så den var nog godkänd. Tackar! Ja formen kommer verkligen nu, i grevens tid.
Jag testar den gärna! Jag har mitt sista böjpass på tisdag nästa vecka, då gör jag bara några singlar på ingångsvikten, men testar den gärna i mark nu på fredag. Sista tunga markpasset blir nu på fredag. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:43. |