![]() |
Citat:
Känns det som att det går åt rätt håll då med formen, eller är det för tidigt att säga? |
Citat:
|
Kul att träffas! Fin sommarform höll du också :thumbup:
|
Har tittat in här lite då och då, och det ser riktigt bra ut! Hur ser sikterna ut mot Athletic Fitness nu då? Kommer du nå dina mål inom kort framtid :D?
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jodå utsikterna ser bra ut, det är som sagt långt kvar! Känner mig större än vad jag är stark men eftersom det är fysmoment i AF så får jag öka på styrkan rejält. Har dock många kilo kvar innan jag når manlig vikt så jag är mer än hoppfull! Är tämligen säker på att det kommer gå vägen, är väldigt motiverad! |
Blev ingen träning igår, kom hem för sent så hann inte köra hypertrofipasset för bröst, tricep, axlar. Dock gav jag mig ut på ett väldigt tufft konditionspass som fick dagens käk att vandra uppåt i strupen :D Ut kom det som tur aldrig, fast det va nära.
Körde ett hypertrofipass för rygg och biceps imorse, gjorde bl a 50 breda chins totalt i ett antal set och mosade på rätt bra i många övningar. Chins får fortsätta va basövningen under hypertrofipasset eftersom det är AF man siktar på. Dagens vikt var oförändrad trots jag ätit på rätt bra, känns bra man inte svällt upp som man brukar. Imorgon blir det hypertrofi för ben samt mage, det kommer bli hårt :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
För kort tid som du säger. Dock får man ju lätt intrycket att man känner sig större, men det är ju all glykogen och vätska som får en att känna sig mer fylld. Jag antar att jag efter en tömning hade varit lika liten som innan :D |
ska du åka utomlands och steka, Tigern?
|
Citat:
Letar febrilt efter gym nu så jag kan hålla igång någorlunda. Hade det varit 1-2v hade jag tagit de som en vilovecka, men 3v är lång tid :D |
Citat:
|
Citat:
På vilken sida finns de senaste dagsformsbilderna? Om du har koll på det.. |
Citat:
http://www.kolozzeum.com//forum/showthread.php?t=109342 Här är de senaste bilderna från förra dieten! |
stekarn! :D hade riktigt gött i kroatien
|
Hoppas det blir en skön semester och att du hittar något träningsställe. Kanske funkar att ha med löpardojor eller nåt annars? Jag skulle också tycka att 3 v är lång tid :Virro :D
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:26. |