![]() |
Citat:
Citat:
|
Marklyft
40 - 180kg 8-2 reps Såja, 180kg för första gången, 2 reps tillome, efter 3 på 170. LUlZ Tekniken sitter nu, bara vikterna som saknas! Lite shrugs, 60 och 100kg Latsdrag, brett grepp 55-100kg 15-6reps Latsdrag, omvänt, V-handtag 50-65kg 15-12 reps Gym80 rodd, 1hand 60-100kg 12-10reps 1armslatsdrag, frivikt 40 per sida 8 reps, 4 set lite shrugs imellan. 8 set biceps och några underarmar efteråt |
Armar
Pushdown, som uppvärmning "CCKG" 15-25reps, upp till 60kg Smalbänk, smith 2 set på 50kg, 2 på 70kg 2 st 15reppare på 90kg 15 reps, 110kg Liggande extension, stång 35kg, 5 set Reppushdown 35kg, 4 set Repbicepscurl 25-35kg, 6 set Hantelcurl, sittande. 1 arm, sen båda(varannat rep) 17,5, 6 set sen blev det, 6-7 set, lite olika curls, koncentration, hammer och skivstång :) |
Körde du bröst igår? Ska du träna idag? Vilken tid isf?
Kan behöva passning i bänken. |
Citat:
|
19 set framsida ben och typ 12 set baksida axlar och rotatorcuffar
Högreps för nästan hela slanten, 1 set tungt dock, 180 x 4 i knäböjen var de på. Bra djup, men någon cm till hade nog gått. |
Här fanns det styrka ser jag :O
|
Har du redan tränat idag?? men vafn, skärpning, jag behöver passning i bänken om 15 min.
|
typ 15 set biceps, 15 set triceps och 15 set baksida axlar kört
högreps, back to normal? 12-25 reps |
Var o körde ben, första riktiga högrepsbenpasset på 6 månader, nu efteråt kommer jag ihåg varför jag älskar högreps, men under passet så förstog jag ingenting. Vet inte riktigt hur jag ska betygsätta det, riktigt bra men ändå inget överdrivet.
Man märker att man har blivit starkare och kan ta in det i högrepsen iallafall. Började med liggande lårcurl, 8 set 20reppare, från 25-45kg sedan 6 set benspark, 20reppare här med. 25-45kg fick riktigt djävulskt tryck i baksidan, skönt med högreps där. Knäböj 70 x 20, 100 x 20 handlederna kändes inte bra, och på 100kg så gjorde vänstern riktigt ont, men struntade i det, kände också att ingen av dem hade nåt blod whatsoever. nåväl, siktet på passet var 25reps på 120kg, så jag lastade vidare. 120 x 3, trodde vänsterhandleden skulle gå sönder. hade velat ha en passare som skrek åt mig att skita i det och göra mina reps innan jag blir kastrerad, mördad och sist på luciapokalen! Då hade det gått, men själv kunde jag inte tänka på något annat. Gick runt o sa ***** och horunge till mig själv i några minuter efteråt, fick några blickar. men det är strunt samma Tog smithen, körde knäböj där istället, fötterna lite ut och ihop, 18 reps på första på 40kg, sedan 20 på 70, sedan så kröde jag på 70 med väldigt lite vila tills jag bara klarade 8, då tog jag av till 40 och gjorde 12 till Omvänd finne, blev lite kär i denna, trots att jag var slut i benen redan. gjrode massa dropset här med, säkert 5 set sissy squat, blev bara 2 set här, 1 med drop från 10-5 och 0 i extravikt och en från 5-0 i extravikt, tungt jobbigt och irriterande. enbenslårcurl, 25kg, 3 set till fail med 15sek vila (alla på 1 ben i taget) exakt samma på bensparken efteråt |
ja detta är vad man kallar ett blödar pass !! :)
Hur känner du att högreps[set] Ger ? Sen detta med kontakt är det de man växer rikligt av ? ;) |
Citat:
Har alltid älskat högreps och det är så min kropp har funkat, senaste 6 månaderna som jag har kört lite tyngre, fått lite viktvana osv. annars har jag nästan bara kört denna typ av träning mina 2 år på gym1 :) (2½ sammanlagt alltså) Det är så min kropp funkar och det är så jag växer, enligt mig funkar det bra men det gäller ju o hitta det man trivs med :) 100% Kontakt kör jag även på tunga grejer |
När börjar deffen då Ekman. Att du är stark o stor vet vi redan ;)
Snart dags för lite solbränna o definition? |
Ska köra en testdiet i slutet av februari, seriöst men inget jättelångt. Sedan börjar dieten till lucia 7 aug:)
Skulle kört rygg idag, men blev sjuk iförrgårskväll. Tråkigt Kör rygg på nyår istället :) |
Citat:
Hur hade du tänkt att lägga upp dieten? Mvh |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:09. |