![]() |
Citat:
Idag körde jag ett lätt högrepspass för överkroppen. Fick in rejält med blod i musklerna och det såg väldigt trevligt ut i spegeln. Imorgon skall det badas eller simma rättare sagt! På fre är sen dags för ett tungt underkroppspass med bla marklyft och benpress, ser redan fram emot det :D |
Jag har varit alldeles för dålig på att ha koll på dig känner jag men nu ska det bli andra bullar :D
Man kanske kan få sig en uppdate om passen osv lite mer private ;) |
Snart dags att besöka landskrona kanske? :)
|
Citat:
Men privat kan vi väll gå "djupare" in på ämnet :naughty: Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Körde ett tungt underkroppspass men blev inte så tungt eftersom jag inte hade en aning hur hög vikt jag klarade att hålla upp intensiteten med utan att gå till failure. Men nu vet jag så kan korrigera till nästa gång som blir tyngre ;) Va dock rätt tufft att köra mark med endast 1min mellan seten, det var en av få övningar jag tog ut mig rätt bra i. Vila över helgen nu så blir det ett tungt överkroppspass på måndag, då jeflar. Körde innan frukost idag och provade nya rage med apelsinsmak, betydligt mer lättdrucket än körsbärssmaken vilket var mkt positivt Vikten har sakta börjat gå upp, väger runt 71kg på morgonen. Siktar på runt 80 till nyår i en form som jag trivs tillräckligt mkt med för att fortsätta bygga fram till senvåren/tidig sommar. Någon gång måste väll jag med lyckas :Virro Må väl kamrater och ha en riktig trevlig helg |
Kul o höra att träningen går bra igen! =)
|
Kul läsning! lycka till !
får grym motivation av din bild ! :P |
Citat:
Citat:
Körde 25min intervaller idag med korta snabba rusher (stavas de så?) med maximal acceleration, känns bra i vaderna vill jag lova! Riktigt kul att köra mer intensiv konditionsträning. Har börjat gilla det mer o mer och promenader känns nuförtiden drygt eftersom kroppen hela tiden vill springa iväg :D Tungt överkroppspass imorgon, hoppas morgonenergin är på topp! |
Blir det några vikter imorrn?*popcorn*
|
Citat:
30/6 Tung överkropp Plan hantelpress 33,5kg x 5, 5, 5 Skivstångsrodd 70kg x 5, 80kg x 5, 5 Militärpress med liten kick 45kg x 5, 47,5kg x 5, 45kg x 5 Chins +10kg x 4, 4, 4 Känns bra nu med träning innan frukost, får bra effekt av rage. Inga set kördes till fail. Morgonvikten låg på 71,1kg så är fortfarande lättviktare. Imorgon är det tung underkropp och senare i veckan övergår jag till intensivare hypertrofiträning. |
Fint pass med bra vikter trots att det inte e på topp:thumbup:
Hur ser träningsschemat ut nu förtiden btw?:) |
Citat:
Just nu när jag har så mkt tid över så testar jag 2 tunga pass för överkropp och underkropp, sen kör jag 1 dags vila följt av 3v lättare hypertrofipass. Gillar idén med upplägget iaf men vet ej om jag kommer ha tid med det till hösten ;) |
Gutt att det blir lite vikter i den här journalen nu :)
Blir spännande o se hur det går för dig med det här upplägget fram över. Kör hårt! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:09. |