Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

way 2009-11-20 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av miblom (Inlägg 3999544)
Brock har nyligen släppts från sjukhuset där han genomgått en mindre operation pga ett hål i tarmen! Han har enligt läkarna inte varit riktigt frisk på ett år (bittert för Couture och Mir) men nu mår han bättre och kommer enligt sitt team att vara i fight-shape om ca sex månader. Bara att hoppas att han läker ihop snabbt och ordentligt.

Någon som vet mer om detta?

Nitrometan 2009-11-20 23:03

Marcus Öberg!

Richard Nordstrand!

Jörgen Kruth!

Bra matcher!

*flex*

Nitrometan 2009-11-20 23:05

Synd för Abbe.

Kwon 2009-11-20 23:05

JA!

Marcus imponerade enormt mot Gaggan Drago!

Nordstrand var relentless när han såg öppning (men vad han bantat! Han låg väl runt 96 när han körde tungvikt mot Bonjasky)

Jörgen dominerade rakt från början! :)

-squat- 2009-11-20 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 3999914)
Marcus Öberg!

Richard Nordstrand!

Jörgen Kruth!

Bra matcher!

*flex*

:hbang:

Tonto 2009-11-21 01:39

vart vänder man sig som svensk om man vill köpa en tapout kläder? mma kläder - inte gear

Kappman 2009-11-21 08:03

Du hittar ett urval hos Venine och det finns även lite grann hos Budo & Fitness ibland.

Kwon 2009-11-21 10:30

Tito Lortis mot Forrest inatt! :)

Phil Baloney skall slås också!

Kwon 2009-11-21 11:20

4 inatt smäller det!

http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail...1_IMG_8138.JPG

eternallord 2009-11-21 11:21

Haha, Forrest är skön, men det är svårt att ta honom på allvar efter matchen mot Andersson.

sz0 2009-11-21 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 4000166)
vart vänder man sig som svensk om man vill köpa en tapout kläder? mma kläder - inte gear

typ alla större affärer som säljer gear säljer även kläder, testa t.ex jabb.se

Förövrigt, Baroni var ju iaf i bra bodybuilderform.

krellik 2009-11-21 12:46

Skönt med lite hajp inför nattens UFC iallafall...

delta_mats 2009-11-21 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 4000422)

Länka in en bild på honom då.

Yes 2009-11-21 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 3999914)
Marcus Öberg!

Richard Nordstrand!

Jörgen Kruth!

Bra matcher!

*flex*

Und Paolo, sämst kommentator i hela världen.

Nitrometan 2009-11-21 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 4000532)

- Vem vill du möta nu?

- Dig!

Edit: flera fighters i efter-matchen-intervjuerna som tråkade Paolo. ;)

krellik 2009-11-21 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 4000526)
Länka in en bild på honom då.

http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail...2_IMG_7861.JPG

Bodybuilder form vet jag inte och Baroni brukar fightas bäst när han ser minst ut som bodybuilder och mest ut som fighter...

Som vanligt är Baroni uträknad men jag lärde mig det efter hans första tid i UFC att man aldrig ska räkna ut Baroni. Har han bara huvudet på rätt ställe och lite gas i tanken så kan han knocka de flesta...

krellik 2009-11-21 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 4000532)

Tycker Paolo är rätt skön men han funkar inte ifall det bara är 2 kommentatorer.

I UFC fungerar Rogain som expert/colour kommentator dvs att han har tekniskt kunnande och bygger upp atmosfären till sändningen medan Goldie är play by play kommentator och ska dra det lite torrare huvudansvaret att följa händelserna i Oktagonen.

Nu Paolo funkar bra för att ge "färg" och atmosfär till sändningarna för han är så engagerad, men han har inte kunskap nog för att vara expertkommentator och han har inte driv nog i kommenterandet för att följa händelserna i buren. Hade de varit tre som kommenterat så hade nog Paolo kommit mer till sin rätt tror jag...

Och hur man än vänder och vrider på det så är Jörgen Kruth sämst i världen.

Joggarn 2009-11-21 13:07

Kommer att bli en go gala inatt :=) Tror Ortiz och Koscheck tar hem sina matcher i alla fall.

Yes 2009-11-21 13:08

Paolo hade kanske funkat om han gick på lugnande och var iaf en aning objektiv.

krellik 2009-11-21 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 4000562)
Paolo hade kanske funkat om han gick på lugnande och var iaf en aning objektiv.

Samma problem som Joe Rogain har, fast han funkar bättre för han har mer mma kunnande om fighterna och mer teknisk expertis om mma fighting...

dared 2009-11-21 13:25

Visst är the likes of Rogan, Rutten, Quadros, Renallo osv mycket bättre kommentatorer än Paolo och har extremt mycket mer koll. Dock måste jag säga att jag verkligen gillar Paolo när han kommer igång, jargongen och hetsen är underbar imo. Man vaknar verkligen till i soffan och rycks med. Sen upptäcker man ju en hel del faktafel ibland, men vafan. Man får ju ta sakerna han säger med en nypa salt, men jag tycker iaf han är rolig att lyssna på.

Verbatim 2009-11-21 13:35

Mycket snack om Rogaine senaste sidan.

http://iusedtobebald.com/rogain.jpg

eternallord 2009-11-21 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 4000422)

hatar när han gör sådär, cuttar alldeles för hårt (verkar nästan som det är för fåfängan för bövelen!) och sen har han bara gas till första ronden, resten ligger han på marken och försöker hålla uppe sin egen nacke, pinsamt att se.

Verbatim 2009-11-21 13:40

Han borde inse att den ultimata fightern är smått pluffsig och ödmjuk.

krellik 2009-11-21 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4000608)
Mycket snack om Rogaine senaste sidan.

http://iusedtobebald.com/rogain.jpg

Jepp skämtet är ju att Joe Rogan använder Rogaine, således är han för alltid för mig Joe Rogaine...

Bara så vi inte springer förbi varandra i vårt vitsande...;)

Yes 2009-11-21 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av dared (Inlägg 4000594)
Visst är the likes of Rogan, Rutten, Quadros, Renallo osv mycket bättre kommentatorer än Paolo och har extremt mycket mer koll. Dock måste jag säga att jag verkligen gillar Paolo när han kommer igång, jargongen och hetsen är underbar imo. Man vaknar verkligen till i soffan och rycks med. Sen upptäcker man ju en hel del faktafel ibland, men vafan. Man får ju ta sakerna han säger med en nypa salt, men jag tycker iaf han är rolig att lyssna på.

Tycker hans upphetsning blir ganska felplacerad när den mest riktas mot den han hejjar på.

"OJOJOJ, HELT OTROLIGT - ABBE VÄNDER MATCHEN" etc. osv.

Detta efter att Abbe tagit hårda träffar och svarat med en slagserie som tog i luften och motståndarens gard.

(Nämnda Abbe gjorde väl för övrigt en bra match, men det var en klar klasskillnad. På Paolo lät det som värsta sensationen och av kommentarerna att döma borde den andra snubben blivit utklassad och sönderslagen)

Tigerkotten 2009-11-21 14:35

Hoppas på Tito inatt!

Kwon 2009-11-21 14:36

Titokotten väger sig! (Han har aldrig varit så tung förr) 01:44

Psykar han Forrest? :D

Yes 2009-11-21 14:39

Det förklarar varför Jenna blivit så smal.

krellik 2009-11-21 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4000721)
Titokotten väger sig! (Han har aldrig varit så tung förr) 01:44

Psykar han Forrest? :D

Han hade en hantel i handen. Shiit jag började bli orolig där en sekund...

Tigerkotten 2009-11-21 15:31

wtf 251 pounds? Hur i helvete? Kan väl ej stämma? aha en hantel ser jag nu på inlägget ovan :D

Hmm hantel ser jag dock ej, men det borde vara något sådant.

Tigerkotten 2009-11-21 15:40

# Good night to all. Im up to 225. God it felt good to eat and drink. I will be going to war tomorrow night so I ate hearty. Go to Punishment about 6 hours ago from Sidekick

Verbatim 2009-11-21 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4000622)
Jepp skämtet är ju att Joe Rogan använder Rogaine, således är han för alltid för mig Joe Rogaine...

Bara så vi inte springer förbi varandra i vårt vitsande...;)

Vi hade varit en grymm komikerduo.

Kwon 2009-11-21 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4000764)
han hade en hantel i handen. Shiit jag började bli orolig där en sekund...

:)

Verbatim 2009-11-21 23:08

4 i natt som gäller? Får bli att se den imorgon då. Inga som ska tipsa på matcherna, hur tror ni det kommer gå?

Jure 2009-11-21 23:12

Ska bli kul att se Ortiz =)

Nitrometan 2009-11-22 08:37

Citat:

Ursprungligen postat av Jure (Inlägg 4001653)
Ska bli kul att se Ortiz =)

Han tog slut... :(

Citat:

Enligt ett meddelande på Dana Whites Twitter har Karo Parisyan dragit sig ur dagen innan invägning.

Enligt White kommer Karo aldrig mer få fightas i UFC efter det som hänt. Han säger att Karo kommit med en lista av dåliga ursäkter.
http://twitter.com/danawhite/

Kwon 2009-11-22 12:52

Sexiyama harassed by reporter

way 2009-11-23 22:33

Någon som sett denna matchen? Är jag den enda som tycker att det ser otroligt fake ut när Kimbo blir knockad?

http://www.youtube.com/watch?v=o5ZxpbtcC8A&feature=fvw

Mago 2009-11-23 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4005180)
Någon som sett denna matchen? Är jag den enda som tycker att det ser otroligt fake ut när Kimbo blir knockad?

Visst, inget superslag, men inget jättekonstigt.
Kommer in helt kall, första slaget sitter rakt i fejjan, huvudet ruskas till, and down he goes.

sz0 2009-11-23 23:01

Seklets överdrift där när Kimbo förlorade..
"The most incredible victory in the history of mixed martial arts."

Doctor Snuggles 2009-11-23 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4005180)

Tror du inte de skulle försökt få matchen att se lite mer autentisk ut om den verkligen var fixad?

Doctor Snuggles 2009-11-23 23:26

Från sherdog om Puzian:
What kind of student is Mariusz? Does he listen to you, or maybe quite the opposite?
Honestly, I haven't expected it would be that smooth.
Back in the day I was the coach of Pawel Nastula. He always knew everything better. When I asked him, what would he do if someone mounted him and started pounding away, he answered that there is no chance of that happening, because he's too strong. And what? First fight, the Brazilian mounts him and gnp's.
With Mariusz there weren't any problems of that kind. He knows that he has to learn a lot. He listens. Not because I'm such a great coach, he just realises how much effort is needed to enter the ring and win.

What are your expectations of Pudzianowski? Will he be at least decent?
Oh, he will. He has everything to become a champion. I'm not saying this to get on his good side, that's how it actually is.
He's explosive, strong, flexible. He knows boxing and kicks, despite his size, at head level! Additionally, he's good at tackling opponents and holds his own on the ground. He learns really fast. Despite having only 2 months until the fight, we'll make it!

How did your collaboration start?
Somebody referred Mariusz to me and it went from there. I told him on our first meeting - I don't know everything, but I know people who do.

And who does?
To achieve success in MMA you have to learn from the best, to benefit from their knowledge. And I'm doing exactly that.
On my invitation Mario Sukata [TL note: Mario "Sukata" Neto, currently at Wolfslair Academy, it was not individual training but a seminar], who is an MMA legend with a few champions in his team, spent 2 days with Mariusz.
And soon we will welcome the recent ADCC champion, another Brazilian, Fabricio Werdum [TL note: I believe this will be also only a seminar].
Apart from that we have a great wrestling coach, a former US collegiate champion [TL note: 2004 197-pound division NJCAA champion] and an equally good boxing coach Jacek Kucharczyk [TL note: former national boxing champion, former european chmapionships medalist]. Mariusz listens to them carefully and learns. He'll be a champion!

What do those foreign stars think about Mariusz?
That he has potential and - God forbid - you cannot waste it. It's important to train smart.

Who will win the fight on 11 December - Pudzianowski or Najman?
Mariusz would win with him even if he didn't train at all. We respect the opponent, but Pudzianowski is far better. Of course, there is always the risk of some injury, Mariusz will stuble and twist his ankle or maybe Najman will get a lucky-punch in, but that would have to be an unlikely twist of fate.

http://pyetya.kei.pl/photo/seminariu...a/DSC_0500.jpg
http://pyetya.kei.pl/photo/seminariu...a/DSC_0447.jpg
http://pyetya.kei.pl/photo/seminariu...a/DSC_0478.jpg
http://pyetya.kei.pl/photo/seminariu...a/DSC_0509.jpg

Ajaj om hans motståndare hamnar i den sista positionen i matchen. :D

Pdaddy 2009-11-23 23:36

Trefligt

Yes 2009-11-23 23:38

Undrar om han är lätt att submitta...

Doctor Snuggles 2009-11-24 00:12

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 4005355)
Undrar om han är lätt att submitta...

Svårt att säga hur mycket han hinner lära sig, men ser man till hans arbetsmoral och sjuka envishet så är det nog en del. Sen så även om att submitta handlar mycket om teknik, så blir det nog jävligt svårt om han bara kan grundläggande markförsvar pga hans styrka, inte minst i greppet, och explosivitet. Som nån på sherdog sa - vi kommer få se världens första armbar escape by bicepcurl (skulle iof vara mer applicerbart på M Samuelsson, men ändå ). :D

Jag tippar på att om han satsar seriöst, och inte har glashaka, skulle kunna bli tungviktsmästare i vilken MMA-organisation som helst inom 1-2 år. Men det återstår att se.

Yes 2009-11-24 00:38

Ja, precis. Oavsett hur bra teknik någon har så spelar styrkan in en hel del. Hans nacke lär göra honom extremt svår att strypa ut och andra submissions lär kan kunna muskla sig ur även om hans teknik skulle suga. Är väl kanske lite som om avarage koloit skulle rulla med en tjej. Även om andra tungviktare inte direkt är små så lär han ju ändå vara larvigt mycket starkare än de flesta.

clinteastwood 2009-11-24 03:32

Arlovski!

Hemma Gymmaren 2009-11-24 08:54

Om Tito Ortiz skulle vunnit mot Forrest så skulle han möta Randy Couture på vägen upp till bältet. Ortiz Vs Couture 2 är en match jag skulle vilja se. Dock så tyckte jag att Brandon Vera vann över Randy...

eternallord 2009-11-24 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av Hemma Gymmaren (Inlägg 4005597)
Om Tito Ortiz skulle vunnit mot Forrest så skulle han möta Randy Couture på vägen upp till bältet. Ortiz Vs Couture 2 är en match jag skulle vilja se. Dock så tyckte jag att Brandon Vera vann över Randy...

Personligen är jag helt otroligt trött på att se en massa föredettingar fightas, Ortiz, Couture, Mir, Nogueira etc, det ÄR inte intressant fighter alltså, alla är så oerhört trötta.

way 2009-11-24 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4005309)
Tror du inte de skulle försökt få matchen att se lite mer autentisk ut om den verkligen var fixad?

Kanske, men man har ju sett att Kimbo kan ta en smäll. Och det såg ju verkligen ut som att det inte var någon kraft alls på det slaget, även om det kanske träffade snyggt.

delta_mats 2009-11-24 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4006122)
Kanske, men man har ju sett att Kimbo kan ta en smäll. Och det såg ju verkligen ut som att det inte var någon kraft alls på det slaget, även om det kanske träffade snyggt.

Hmm... Jag har fått uppfattningen om att Kimbo inte alls tar slag särskilt bra.
Han vacklar till titt som tätt tycker jag.

way 2009-11-24 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 4006164)
Hmm... Jag har fått uppfattningen om att Kimbo inte alls tar slag särskilt bra.
Han vacklar till titt som tätt tycker jag.

Glöm det jag sa om att han kan ta smällar föresten, baserade det på några street fighter han har haft och det kan man antagligen inte göra.

Kabuto 2009-11-24 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4005618)
Personligen är jag helt otroligt trött på att se en massa föredettingar fightas, Ortiz, Couture, Mir, Nogueira etc, det ÄR inte intressant fighter alltså, alla är så oerhört trötta.

Nämen du, Mir har inte varit trött i åtminstone hans två senaste matcher.. De andra håller jag dock med om.. Men håller med dig ändå, det är roligare med nya människor..

dared 2009-11-24 16:57

Jag ser fortfarande Nogueira som en av de absolut bästa fighterserna i HW-divisionen. Visst har han gjort bättre och sämre fighter men jag tycker att alldeles för många drar för stora växlar från Mir-fighten. (Kom ihåg att drogs med en del sjukdomar)

Tyckte han såg betydligt piggare ut i Couture-fighten. De han faller lite på (förutom att han kanske är i slutet av karriären då) är storleken, kommer han in för tung blir hans boxning långsammare, kommer han in lättare så finns det många i divisionen som är större/starkare.

Han har 32-5 i record och hans senaste fighter ser ut såhär.

Win Randy Couture
Loss Frank Mir
Win Tim Sylvia
Win Heath Herring
Win Josh Barnett

Visst har han kanske inte allt för många fighter kvar i sig. Men att klassa honom som föredetting tycker jag är lite för tidigt.

Ser han fortfarande som ett hot mot många i den divisionen. Om ni är övertygade motsatsen finns det en hel del pengar att göra i att betta, tror inte han kommer inte som stor underdog mot många.

krellik 2009-11-24 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4006122)

Dumaste konspirations teorin någonsin (inget illa menat). Hela organisationen Elitexc byggde på kimbo (och gick under när hans myt krossade) samt att Kimbo själv förlorade ohyggligt mycket pengar på att hans myt blev krossad. Det fanns -inget- för någon att vinna på att han skulle lägga sig.

Vem som helst kan bli knockad av vilket slag som helst ifall fightern inte ser själva slaget komma och det kommer i en olycklig vinkel eller tar illa.

Ashenshugar777 2009-11-24 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4005618)

Vissa är mer intressanta än andra. Om du inte tyckte Nogueira vs Couture var en intressant MMA Fight vet jag inte vad jag ska göra med dig. *popcorn*

Christyle 2009-11-26 15:40

http://www.youtube.com/watch?v=o5ZxpbtcC8A

Kommer ni ihåg denna? Kimbo Bajs

Commando1980 2009-11-26 16:56

asså pudzianowski har också gett sig in i leken? blir intressant att se honom fightas.

Kwon 2009-11-26 17:14

Minns ni den där historien Krazy Horse berättade om hur han knockade Wanderlei Backstage? :D

Här är verkligheten, han blev ju utchokad av en av hans tränare

Commando1980 2009-11-26 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4010459)
Minns ni den där historien Krazy Horse berättade om hur han knockade Wanderlei Backstage? :D

Här är verkligheten, han blev ju utchokad av en av hans tränare

haha underbar video..såg den för nått år sedan. the motherfucker got choked out.

Kwon 2009-11-26 18:04

Dan Miragliotta in Action
http://i719.photobucket.com/albums/w...ns/2cql0yr.gif
http://i719.photobucket.com/albums/w...ans/xdig7o.gif
http://i719.photobucket.com/albums/w...nlans/dan4.gif
http://i719.photobucket.com/albums/w...lans/danm3.gif

hahavaffan 2009-11-26 18:06

Haha Dan har gjort en del balla grodor. Men han är ju soft till skillnad från ärkenollan Maazzzzzzzzzzagatiii

Kwon 2009-11-26 18:08

Den här krävde bra reflexer dock! :D Skön räddning av Hardy som inte ens såg pigg ut nog att skydda sig
http://cdn0.sbnation.com/fan_shot_im...124/a3pbhd.gif

Ashenshugar777 2009-11-26 19:44

Dan är skön, gillar han.. Yve Lavigne vill man inte direkt ha på någon match man bryr sig om.. Steve Mazzagati har jag väl inget emot :x

ossie 2009-11-27 10:26

Var det ingen TUF igår? :confused:

psirus 2009-11-27 10:32

Nej de kör ett jätteavsnitt nästa vecka. Undra om de va 2h långt?

way 2009-11-27 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4010550)
Den här krävde bra reflexer dock! :D Skön räddning av Hardy som inte ens såg pigg ut nog att skydda sig

Varför puttade han iväg honom?

Och angående denna, kanske lite väl tidigt, eller vad säger ni?

http://i719.photobucket.com/albums/w...lans/danm3.gif

Otto P 2009-11-27 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4012352)
Varför puttade han iväg honom?

Och angående denna, kanske lite väl tidigt, eller vad säger ni?

[img.]http://i719.photobucket.com/albums/ww196/jenlans/danm3.gif[/img.]

För att ronden var slut....

Om jag inte minns fel så fick örat mycket stryk.. Såg ut som det höll på att lossna :) Domarn är ju där för att skydda fightern..

way 2009-11-27 15:13

Aha, tänkte jag inte på alls.

Pride 22: Vid regelgenomgången i ringen, ger Rampage en lapp till Igor Vovchanchyn från ”hans mamma” där det stod ”Snälla, skada inte min son”.
http://i274.photobucket.com/albums/j...44/rando/1.gif

ahl- 2009-11-27 18:32

Det var ju väldigt vad ni giffar. Här är Highlights från 106'an

http://i47.tinypic.com/21aclna.gif

http://i45.tinypic.com/2mg8fo8.gif

http://i48.tinypic.com/4rdy02.gif

http://i49.tinypic.com/20f53q9.gif

http://i47.tinypic.com/abrwxj.gif

ahl- 2009-11-27 18:33

http://i45.tinypic.com/sfgdnm.gif

http://i50.tinypic.com/28wm260.gif

http://i46.tinypic.com/2nkmh3o.jpg

ahl- 2009-11-27 18:36

på tal om gifs.. Mina "spelas" upp riktigt långsamt. Både i datorn och i webläsaren. Är det någon särskild inställning som behövs göras? Tror verkligen inte det är datorn som sätter gränsen :)

Doctor Snuggles 2009-11-27 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4012798)
på tal om gifs.. Mina "spelas" upp riktigt långsamt. Både i datorn och i webläsaren. Är det någon särskild inställning som behövs göras? Tror verkligen inte det är datorn som sätter gränsen :)

Jao. Gifarna sänker min Safari också. Beror nog på browsern.

Hank 2009-11-28 00:49

Snart dags för Pudde att göra debut.

http://pyetya.kei.pl/photo/seminariu...a/DSC_0509.jpg

Kabuto 2009-11-28 02:01

Exakt samma bild var bara för några inlägg sedan :)

Hank 2009-11-28 02:54

okej sorrysorry

Rahf 2009-11-28 04:31

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4012798)

Det brukar gå i normal hastighet när de har laddat klart.

Kwon 2009-11-28 14:42

Quinton Rampage Jackson-filmer

Death Warrior
http://www.mmatko.com/rampage-jackso...death-warrior/

Never Surrender

Midnight Meat Train
http://www.dailymotion.com/video/x8k...sport?from=rss

Från King o Queens

Kwon 2009-11-28 15:09

Frank Mir on Miguel Torres Nuts :D
http://www.purefight.org/videos/cove...n-miguels-nuts

Doctor Snuggles 2009-11-28 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 4013622)
Exakt samma bild var bara för några inlägg sedan :)

En update då:
"As of now Pudzianowski's sparring 3x5 no problem.

He’s preparing with Okinski MMA Team in Warsaw, Poland. Quite a big club, focused mainly on amateur MMA and on BJJ. Some good submission guys are there, but no big MMA names. However, some top international level freestyle wrestlers (superheavyweights) helped him also, and there have been some seminars like this one with Mario Sukata. He’s training there for 6 months I think, takes MMA and training in general very seriously.

In recent interview Okinski (current Pudzian's MMA coach) said that he is so strong that he manages to take down his wrestling sparring partners with ease (including Dariusz "Ponti" Smagowski, one of top Polish 120kg wrestlers)."

Tror att Ponti brottas i fristil, vilket sannolikt är den bästa formen för mma.

CrazyJoeDavola 2009-11-28 15:51

Va nya avsnitt av Kung av Queeens? :confused:

Kwon 2009-11-28 15:57

Mkt gammalt King of Queens-avsnitt Joe! :)

CrazyJoeDavola 2009-11-28 16:01

Ok har nog missat det avsnittet, mycket bra serie annars :)

Sebbe_H 2009-11-28 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av CrazyJoeDavola (Inlägg 4014197)
Ok har nog missat det avsnittet, mycket bra serie annars :)

Ungefär som jag kollade på Vänner här om dagen, då var det klipp från ufc, brruce buffer, big jon och tank abbot var med, haha :D Det hade jag också missat innan.

Kwon 2009-11-28 17:00

LAWL! Chuck Iceman Liddell och Marc Dacascos i "Dancing with the Stars!" Only in america!
Sånt här hade vi inte sett i det svenska programmet, speciellt inte efter "Uppdrag Granskning" :D
http://cdn2.sbnation.com/fan_shot_im...eq1sna_jpg.gif

Nitrometan 2009-11-29 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4014307)
LAWL! Chuck Iceman Liddell och Marc Dacascos i "Dancing with the Stars!" Only in america!
Sånt här hade vi inte sett i det svenska programmet, speciellt inte efter "Uppdrag Granskning" :D

:D Underbart.

Vilka skulle vi ta i Sverige för att få till nåt liknande?

Musse "Rallarsving" Hasselvall och Paolo "Kungen av Kungsan" Roberto?

young_george 2009-11-29 16:17

Paolo ställer väl upp på det mesta bara han får synas och höras,

George Scott gjorde ju itne direkt succé dock

Erik__ 2009-11-29 17:20

Vet inte om jag missat det här i tråden, men David Bielkheden vann en match igår i finland på tko i första ronden.

Kwon 2009-11-30 18:44

http://webpages.charter.net/gline/diego-wtf-juggo.gif

dreeww 2009-11-30 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4015697)
:D Underbart.

Vilka skulle vi ta i Sverige för att få till nåt liknande?

Musse "Rallarsving" Hasselvall och Paolo "Kungen av Kungsan" Roberto?

Ja, kanske The Mauler, Per Eklund, Mad Dog, Bielkheden?*screwy*

dreeww 2009-11-30 20:19

Haha, jag vet inte om den är upplagd tidigare eftersom jag inte orkar läsa alla sidor men den är en klassiker! :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=Oh_FxmqTWjA

Christyle 2009-11-30 20:38

Michael Bisping mot Wanderlei Silva en match man ser fram emot

Kwon 2009-11-30 20:40

Verkligen.

drakfelt 2009-11-30 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av dreeww (Inlägg 4018100)
Haha, jag vet inte om den är upplagd tidigare eftersom jag inte orkar läsa alla sidor men den är en klassiker! :laugh:

aaaaaaahaha:laugh::laugh:

Apos78 2009-11-30 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av dreeww (Inlägg 4018100)

Det är en fail att minnas. Världens allvarligaste min, vilken bara blir än allvarligare (om än med en viss förvåning) då han kör fast. Världsklass!

dreeww 2009-12-01 07:52

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4018169)
Michael Bisping mot Wanderlei Silva en match man ser fram emot

Ja verkligen, jag tror att yxmördaren kommer att knocka bisping*popcorn*

hahavaffan 2009-12-01 08:11

http://www.kfight.net/News/War-Machi...-At-Porn-Party

Haha, det är ingen hejd på den snubben.

Kauppi 2009-12-01 08:24

ska inte brock lesnar fightas snart?

förövrigt så är GSP min favorit fighter!!

dreeww 2009-12-01 08:46

Citat:

Ursprungligen postat av Kauppi (Inlägg 4018974)
ska inte brock lesnar fightas snart?

förövrigt så är GSP min favorit fighter!!

Han skulle mött Shane Carwin 106 men han är sjuk och kanske aldrig kommer kunna fightas igen.*cry*

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:58.