![]() |
|
Haha sista matchen som visades var MKT underhållande! :D
http://www.alivenotdead.com/attachme...8191645451.gif |
Haaaraayooo Keeeen
|
Härligt att man vaknade vid ~4:30 i sista ronden mellan gsp - hardy.. !! :smash:
|
Nice att Carwin vann, riktigt bra klipp i slagen.
Sen var ju Fitch rätt seg - igen. |
Helt okej UFC-event..
Kollade Strikeforce Challengers Series 7 också. Blev uppriktigt ledsen för Luke Stewarts skull. Blir totalt rånad på ett decision mot Andre Galvao. Värre än Bisping vs. Hamill ffs! Han vann varje rond, både stående och klart på marken med ruggiga sweeps mot Galvao som är 7xVM-guldmedaljör i jiu-jitsu, och vad fan får han för det.. USCH! |
Vad sysslar Mir med, lät Carwin trycka upp honom i buren utan att vad det såg ut som göra något som helst motstånd mot det. Stod och såg uttråkad ut när Carwin knäade honom i benet. Som om han bara väntade på att han skulle bli trött eller något.
Sen, hur många slag slog Carwin i bakhuvdet på Mir egentligen? Rätt löjligt att ha en sådan regel när den följs så otroligt dåligt. Blir intressant med Carwin vs Brock. Får hoppas Carwin äter upp honom. |
Citat:
|
Ja han är så jävla usel att man nästan blir lite rädd. Enda jag tänkte på var "MEN BRYT DÅ FÖR I HELVETE?".
|
Citat:
Känns oseriöst. |
Btw, klart med Overeem vs Rogers nu, 15:e maj.
|
Fan också att Mir skulle förlora.
|
Citat:
+1 |
Gillar inte Mir alls, alltid stört mig på karln. Ska bli riktigt intressant och se Carwin mot Brock. Sen smäller det snart.. Silva - Maia. Tror dock matchen kommer bli tråkig hoppas bara att det inte blir som Leites, blir så frustrerad då.
Gillade Diaz oxå, riktigt snygg boxning. |
Citat:
|
Vill se Shinya mot BJ!
BJ hade nog våldtagit honom så hårt, vilket jag vill se. Hatar den pojken som fan ! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:58. |
|