![]() |
köper man 2 st grippers från ironmind åker man på tullen då??
|
Ja, 151kr.
Har du tur så slipper du, men det har inte alla :cryout: |
Även med tullavgiften inräknat så blir det billigare att köpa från Ironmind.
|
Citat:
jag gör inte i närheten av 20 på coc#2 jag får typ kramp eller mjölksyra efter 6-8 stycken. men jag är nära på martins coc#3 efter några veckors seriöst tränande |
ok, tack för svaret... får väl testa då.. har jag tur eller inte ;)
|
Citat:
|
Citat:
Man kanske har större tur om man beställer i två omgångar.. (en gripper/omgång dvs.) Ironmind (19+19)+17$(frakt) + 151skr(tull i värsta fall). Tyskland (30.65x2)+frakt =? |
Citat:
Gör helt enkelt så att du beställer 1 gripper i taget, krävs kanske någon extra minut för det, men det är det värt ;) Eller funkar det inte så utan man måste vänta tills dem skickat iväg den första grippern? |
Citat:
Det beror ju självklart på hur du tränar också, tränar du lågreps kommer du antagligen inte vara i närheten av 20 reps. Men när jag testade detta så reppade jag på som fan :D (länge sen) |
Citat:
se hur många reps du gör på en rb240 om du har en, annars coc2 |
Citat:
Har ingen RB.. Är inte så pigg på att prova min CoC2, fast jag reppar inte nuförtiden.. Men för ca. 4 månader sen gjorde jag 85 korta 5mm reps på min 2a, är inte så pigg på att duplicera det *rolleyes* Men det där med 20 reps är bara en VÄLDIGT generell tumregel. |
Citat:
jung. jahajajaha. körde typ 30 set grippers igår. ska se om jag stänger ngt manligt nu, brb.nä, är helt slut |
Blev faktiskt lite nyfiken igår så jag provade max antal paralella reps på min 2a igår, var ganska sliten fortfarande men det gick okej:
Höger 59 paralella reps och vänster 37 paralella reps med CoC2. Inte såååå farligt med mjölksyra ;) |
Citat:
jävla maraton! |
Citat:
Och det var bara för dig jag gjorde det *kissass* ;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:42. |