![]() |
Fan vad gött att formen börjar ta sig :)
|
Citat:
Ska iväg och leta rätt på ett nytt gym imorn med då jag kommer bo i Jessheim utanför Oslo i tre veckor. Lär vara dyrt som fan och suga püng men vad ska man göra. |
Händer här då?
|
Citat:
Passet var inge vidare, skönt att få träna igen iaf. Ska iväg och leta gym efter jobbet imorgon. |
Lutar åt att det inte blir någon träning ett par veckor framöver. Priserna i Norge är sanslösa (cirka tusenlappen för 3 veckor) så får försöka träna hemma eller nått. Ska hålla igång med cardion iaf.
|
Citat:
Du får chinna och köra viktade pushups! Knäböja med folk på axlarna. Allt för att vara opti. |
|
Citat:
Citat:
Löser sig dock, märkte att dom hade ett litet "gym" på jobbet. Så kan köra bänkpress, latsdrag/roddar, benspark, crunches och curls etc. |
Läget här då?
|
Citat:
|
Bra!
|
Update!
Tränat idag. Väger typ 71-72 i dagsläget. Bänkpress 50x8 60x5 80x3 90x1 70x12 Chins KVx8 KV+15x3 KVx8 KVx8 KVx6 KVx8 Sen blev det lite triceps-extensions och crunches. Roligt att träna igen, får se om man hittar några okej gym i europa under resan. :) |
Vet ett jävligt bra gym i Europa. PM:a för mer info.
|
Tränat sig idag.
Push/Pull Lutande bänk 80x3 80x3 80x5 Chins KVx8 KV+10x5 KV+10x5 KV+20x3 Militärpress/Pushpress 40x7 50x4 50x5 50x4 Triceps extensions (osäker på vikt) 40x6 40x6 50x3 Pushdowns/Sidolyft 3 superset Skönt att träna igen, verkar inte ha tappat någon styrka och är i bättre form så jag är nöjd. Får ont av dorsalflexion i handlederna dock. Inte kul alls. Men det blir förhoppningsvis bättre när jag tänker på vart och hur jag lägger stången i handflatan. Dagsbilder kommer snart med, ska skära ner på kalorierna nu så jag verkligen kommer i form nångång, istället för att bara vara några kilogram ifrån som det varit de gånger jag provat att deffa tidigare. :) |
Träning!
Gick riktigt segt idag men kul som fan. (Varning för disco.) :D Handlederna kändes bra genom hela passet också vilket var trevligt. Bänkpress 50x8 80x2 80x3 90x1 FU-bänkpress med stopp 70x3 70x3 70x3 Hantelcurls 3 set superset Sidolyft 3 set Militärpress 40x5 40x5 Crunches 3 set |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:24. |