![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Det enda som gör att jag inte slagit av den än är nämnda Dunst, och att det var rätt kul att se Gillian Anderson igen. Jag blir så förbannad. Varför ska de överdriva en film med en så bra uppsättning skådespelare så förbannat mycket att ingenting blir roligt. ARGHARHGAR! |
Citat:
|
The Spirit
Fyy vilken värdelös film.. riktigt urusel! Höjdpunkterna var ju dem få ögonblick man fick se den otroligt vackra och sexiga Eva Mendes :) |
Nej, nu rann det över. Jag hade sett fram mot en bra hemmakväll med en flaska saft, en rulle snus och en bra film. Och så stjäl den där filmen 45 minuter av mitt liv.
Så nu slog jag igång Marie Antoinette istället. Så får jag ändå en dos vackra skådespelare utan pinsamma överdrifter. Och på köpet vackra kostymer. |
The Condemned.
Grym film 5/5 lätt !!! |
The Spirit.
Jävla skitfilm. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ska ta och se Withoud a Paddle natures calling snart. |
The Mist!
Enligt mig en toppenfilm med typiska kännetecken för Stephen King. Är man ett fan av honom ska man verkligen se filmen, tilläggas ska att slutet var av episka proportioner!! 5/5 |
The Spiderwick Chronicles
En helt ok Fantasy/Äventyr för dom lite yngre. 5/10 |
Defiance - 7/10, Daniel Craig lyckades sådär med att spela jude. Hade hellre sett att det inte snackades engelska alls i filmen.
|
Banlieue 13.
5/5 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:11. |
|