![]() |
|
Booom dat dere tryck
|
Citat:
Damn, det är Lombarden man vill se. |
Citat:
riktigt bra KO, sålänge inte han blir wrestlefuckad till döden tror jag han har en chans i 170 divisionen. |
Nog cardion som är frågan isf. Borde vara tillräckligt stor för att inte bli grindad så lätt. Han har ju bra judobrottning.
|
Citat:
|
Hoppas Boetsch får in en sån riktig haymaker!
|
CB ser bra ut
|
Aldrig gillat CB, men boetsch... kmr raldrig bli en top 3 fighter.
|
någon som har länk till Main med BRA kvalitet? föruton nutjob etc
|
wooooooooooow!
|
Älskar ze mouse!
Ingen med bra kvalitet, kör coolsports.. Den e bajs men orkar inte leka mer! |
Citat:
|
http://popstreams.eu/extra5.html Den bästa jag hittat iaf
|
Wow!!
*ligger i soffan med laptopen kopplad till soundbaren. Orkar inte gå fram till den, måste väll ladda ner något till wizi också? |
Älskar när det är mycket hw fights, då blir det inte så jävla sent :p
|
det var en jävla KO det där!
|
Citat:
|
Hoppas och tror på Melendez
|
Hahah, asså.. Diego. Han ser alltid ut som köttfärs i fejset. Redan efter första ronden :p
|
Köttfärs, haha ...
|
|
Krig
|
Ren och skär mma porr.
|
Vilket jävla cut
btw, har Doctor Snuggles gått och lagt sig?? :D |
Thats how melendez rolls.. men FOTY? näää! jones vs Gus var FOTY!!!
|
Tror Brodor vinner, men vill Roy. För då vinner jag lite cash
|
JDS by knockout. JAHARÅ.
|
Samma här, tror cain men vill så gärna att JDS vinner!
|
Madness!!
|
Dessa två fighter med Cain kan inte vara bra för JDS i längden :(
|
Vilken otrolig gala!
|
Någon mer än jag som tror att Cormier skulle vinna över Cain i ett möte?
Vi lär väl inte få se den fighten, utan chansen är väl stor att han istället går ner till 205 och rockar. |
Citat:
|
Shit, man undrar ju hur Cigano ser ut i fejset idag...
|
Citat:
Jon Jones - Danilel Cormier kan faktiskt bli en riktigt intressant match. Jones har aldrig mött en så duktig brottare förut, chansen att Jones får ligga på rygg är överhängande. Jones chans till vinst är enbart på distans enligt mig. |
Citat:
Fantastisk gala för övrigt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Cormier kanske borde gå ned till 185. Skulle inte ens förvåna mig om han lyckas komma ned i 170. Han är som en riktigt fet GSP. Lite större kanske. Citat:
|
Citat:
|
Förresten så blir jag lite trött på tjötet om att Diego vs Melendez var den bästa fighten någonsin. Pfft, visst den var kul och även lite teknisk från Melendez sida, men ganska ensidig och en massa brawling. Tycker det är lustigt att även folk som följt mma under lång tid kan tycka att sloppy bar-brawls är det bästa som finns i fight-väg.
|
Lite ironiskt att Dana gnäller på Klinchkos när Cain slåss på typ exakt samma sätt, förresten. ;)
|
Citat:
Hur tycker du Cormier såg ut mot Nelson? Cain är grym på att sätta konstant press på motståndarna tills dom tröttnar, han slår "löst" och har en tveksam haka. |
Han kan slå hårt också. Fråga JDS. Två gånger.
Fighten borde ha stoppats i 3:e förresten. Han var ute på fötterna i princip. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Tror Cormier kommer få det mycket svårare i LHW. Mycket mer skickliga och atletiska motståndaren i den divisionen. Jämför Nelson, Mir, Silva med Machida, Jones, Glover, Rashad osv. Ang Cains haka så är det inga tveksamheter där. Den är bra, men inte granit som typ Diegos. |
Citat:
|
Gustafsson mot Dc spekuleras det nu om.. Kan bli tufft :o
|
DC kommer bli dynamite i LHW. Bäste brottaren som någonsin varit med i organisationen, och bra känsla i hela sitt game.
|
Citat:
|
Reals feels:
http://www.reddit.com/r/MMA/comments...imarily_alone/ Seriöst dock, har kollat med bekanta en eller två gånger, och det var sådär. Om ngn har för dumma åsikter, eller gillar typ motsatta fighters till en själv, så är det inte så givande. Förstår grejen med lagsporter lite bättre nu. ;) |
Jävligt bra gala!
Skoj att höra Dana White skryta om Gustafson efter matchen. Go out and be that guy, be Gustafson. Ska han tydligen ha sagt för att peppa andra fighters. |
Citat:
|
Citat:
DC/Gustafsson hade varit intressant, men det är lite synd att gå miste om en contender och kanske också Alex/Jones-returmötet. Citat:
|
Grymt card! Men min sambo fick för sig att pausa det hela för att jag var osocial precis när diaz klippte melendez. Fick fanimej hjärtattack på henne. Kvinnor!
Synd att så här bra galor är sällsynta.. |
Goustaephsen
|
Hector Lombard. Sickening.
|
Citat:
1) Dodson är läskigt snabb! 2) Gonzaga är fortfarande läskig! 3) Melendez VS Sanchez : Årets match? 4) Cormier VS Nelson : Tillsammans med main event det som jag verkligen såg fram emot med 166, men det blev en snooze fest istället. 5) CAIN! CAIN! CAIN! ALL HAIL CAIN! |
Går det att vara en bättre atlet än Dodson? Snubben är fan gjord av snabba muskelfibrer och inget annat. Eller som Mayhem Miller sa under TUF: "He's like pure energy packed into a micro frame". :D
Citat:
|
|
Sjukt trist match JDS vs Cain tycker jag. Dirtyboxing 24/7 mot buren mer eller mindre. Tycker att de borde splittras upp mera.
|
Citat:
|
Jag har väl helt enkelt blivit en mer förfinad konnässör, helt enkelt. Fighten var skoj, jag gillar ett handgemäng där hjärtat är större än förmågan lika mycket som nästa grabb, och det skulle vart underhållande om Diego vann sin förmåga till trots, men det var inte ens bästa fighten i år. Hela Rocky-grejen får mig inte att komma i brallan längre. Då tyckte jag touchy feely fighten var bättre.
Nej, fighter som Jones - Gustavsson gör mig glad att vara ett fan, där hjärtat matchas av teknik hos båda slagskämpar, eller/och där man får glada överraskningar. |
....;)
|
Citat:
|
Citat:
Håll tummarna nu att UFC Manchester blir underhållande. Ser i princip bara fram emot main eventet, men där är flera fighter på kortet som kan bli kul åtminstone. Ingen annan i tråden som ska dit antar jag? |
Citat:
|
Som vanligt är jag sent ute men det är för att jag kollar UFC på TV4 Sport på lördagskvällarna, men fan va tillfredställande det var att se Anderson Silva få knocken när han larvar runt. Han slogs ju knappt sen så kommer american country boy och ber till sin all american gud och gör en fulknock.
|
För helvete Juxta, du får hålla dig mer uppdaterad :D
|
Hahaha jag vet! Kan knappt läsa denna tråd då jag vet att jag kommer se matcherna månader senare. ;)
TV4 Sport kör så konstigt upplägg tyvärr... men jag tycker det är mysigt med att veta att lördagskvällar är det UFC som gäller. :) |
Citat:
Annars finns ju galorna på internet ett par timmar efteråt. ;) Citat:
|
Citat:
|
Tror att Cormier ser fetare ut än vad han är. Han brottades i 185 i college som senior visserligen, men han är betydligt äldre nu och har som sagt haft problem med njurarna så tvivlar på att han skulle kunna klara samma vikt idag. Vet inte om det ens vore bra för honom att klippa vatten från 215 till 205 som typ Jones gör.
|
Ja, Cormier har nog aldrig varit rippad. Om man ser på äldre brottningsbilder verkade han ha lite hull då också, om än mindre än nu. 205 passar honom säkert bra, 185 tror jag skulle tära för mycket på honom.
|
Visst fan kan cormier bli mer lean och fightas i 185, frågan är om motståndet är vettigt där bara. Murders row!
|
Det är ungefär som att säga att du skulle kunna bli en topp-fighter. Inte alla har förmågan att träna hårt och samtidigt äta lite, särskilt om man haft problem med vikten och hälsan förut. Att han sedan rent fysiskt skulle kunna banta ner sig till den vikten är en annan fråga.
|
Citat:
|
|
Citat:
Citat:
Sista matchen vägde han 225 fet. Så han kan ju lätt komma ned till 205 med enbart diet. Har svårt att tro att han inte skulle klara det mentalt/fysiskt/vaddetnukanvara. Finns ju vissa fördelar med att gå upp en viktklass (från 170->185 om vi säger att 170 är hans "naturliga"), men vad fan är poängen med att äta sig riktigt smällfet? Att man är en elitatlet betyder ju iofs inte att man inte kan ha problem med mat. |
GSP klipper ju från drygt 190, så det är klart att det säkert är teoretiskt möjligt för honom att slåss i 170, men det är ju ingen som vet hur bra han klarar vattentömning nuförtiden som sagt.
Tvivlar som sagt på att han ens skulle kunna komma ner till 185. Har du sett hans tjej? Det gillas att ätas hemma hos honom. Cain skulle väl också egentligen kunna slåss i 205 åtminstone, men han gillar ju också mat, så.. |
Tror du Cain skulle klara 185? Göra sig av med 25 KG (55 lbs) inklusive vatten känns ju inte alls långsökt. Men det beror på om han klarar av lågt fett% och uttorkning. En rippad Cain, lol. :D
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Så,Werdum, vad är hans chanser mot Cain?
|
Tror dom är små. Med stor tur en submission tidigt, men Cain kommer inte försätta sig i den situationen.
|
Fast Werdum har ordentligt förbättrad standup, särskilt i clinchen, och är uppenbarligen väldigt farlig på marken. Men visst, får han det inte gjort inom 2-3 ronder så blir det svårt.
Förresten, mma är nu större än boxning i USA: http://m.sportsbusinessdaily.com/Jou...-avidity.aspx? |
Kawajiri signad till ufc!
Velat se han där i många år, känns som hans still skulle passa octagonen, får hoppas på att han inte är för långt ur sin prime bara. |
Citat:
Konstigt nog. |
|
|
Citat:
|
Porr-alex!
|
Fotograf till Alex:
"Se förförisk ut Alex... nej... inte så... tänk att du kollar på din tjej... nej, nu ser du bara förstoppad ut... ok, nu vet jag... tänk dig att du är Clint Eastwood och är bländad av solen... yes!" True story. |
Citat:
|
Citat:
|
Grymt sexig avatar Snuggles!
:whipped: |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:50. |
|