Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Big Brother 2011 (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=161330)

Viktor_Balck 2011-05-23 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av Cilia (Inlägg 5073520)
Sara tror jag kommer få många killar hon också. Vad har hon gjort som är så fel?Valt att inte ha sex i tv? Däremot skulle jag bli galen av hennes dialekt. Jag har inget emot skånska men hennes dialekt/röst skär genom märg och ben.

Att hon inte vill ha sex är tv är det absolut inget fel på, däremot tror hon att hon är allan ballan för att hon har/anser sig ha makt över Martin. Hon attraheras ju inte av Martin då hon gillar "bad boys", hon är lite småtöntig tycker jag

Big Sleazy 2011-05-23 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av juulia_ (Inlägg 5073665)
Att välja att inte ha sex i tv behöver väl inte nödvändigtvis vara lika med att vara asexuell? ;)

Absolut inte, det är inte heller det jag bygger mitt argument på. Tycker att hon verkar vara rätt pryd överlag, även om hon tagit fram lite av sin slampiga sida nu när det börjar närma sig final. Att hon dessutom säger att hon bara tänder på "bad boys" bevisar att hon är en omogen förvirrad flicka som inte blivit van vid sin egen sexualitet ännu, men det är en annan femma.

Valvanto 2011-06-05 16:24

Børjar finalen 21:00 ikvæll??

JJOHANSSON 2011-06-05 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Valvanto (Inlägg 5099310)
Børjar finalen 21:00 ikvæll??

INFÖR FINALEN Redan klockan 20:45 ikväll tjuvstartar vi sändningen på bigbrother.se. Och klockan 21:00 drar finalfesten igång på TV11.

mangemani 2011-06-05 17:49

denna säsongen har varit katastrofalt dålig och tråkig tycker jag.
sista dagen idag sen läggs eländet ned,men jag hoppas verkligen att simon vinner,han är mest värd att vinna,helt klart,bitter peter och fjanten martin,det går över mitt förstånd att dom ens sitter i finalen.

Big Sleazy 2011-06-05 19:04

Förstår inte hur de 4 tråkigaste personerna kom längst. Hur har tittarsiffrorna sett ut under säsongen och nu fram mot slutet? Jag följde i stort sett varje avsnitt i början, de sista 2 veckorna har jag nästan inte tittat något alls.

Giljotinen 2011-06-05 19:55

Intressant fenomen. När någon beter sig dåligt, tex snackar skit bakom ryggen så klagar tittarna. Då ska den personen ut (exempelvis Gurkan, och nu Simon som har sjunkit pga att han konfronterade Peter på fyllan). Men när alla är vänner så klagar likförbannat folk på att det är det sämsta BB någonsin och att produktionen suger. Det blir lite av en ond cirkel. Är det programmet eller tittarna som det är fel på? Så fort någon leker rövare så röstar ju tittarna ut personen. Sen klagas det över att alla är så tråkiga och bra vänner. Personligen tycker jag att det var en jävligt bra line-up med massa blandade personligheter. Intressant att titta på för att se vad som går hem hos folket, samt hur olika personligheter agerar i grupp, instängda under en lång tid. :)

Ronn 2011-06-05 21:38

Hah shit vilken pinsam intervju med jean banan och den andra artisten! Både intervjuaren som ställer korkade frågor på svenska när ena artisten inte ens är svensk och svaren från han jean banan, "fruitcake", "I like ass", "sounds like prison"?

Jag bara kved inombords huga!

Edit: För dom som undrar vad jag svamlar om, kollar på final liven, dom intervjuar deltagarna och andra medverkande då och då. :)

mangemani 2011-06-05 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Giljotinen (Inlägg 5099706)
Intressant fenomen. När någon beter sig dåligt, tex snackar skit bakom ryggen så klagar tittarna. Då ska den personen ut (exempelvis Gurkan, och nu Simon som har sjunkit pga att han konfronterade Peter på fyllan). Men när alla är vänner så klagar likförbannat folk på att det är det sämsta BB någonsin och att produktionen suger. Det blir lite av en ond cirkel. Är det programmet eller tittarna som det är fel på? Så fort någon leker rövare så röstar ju tittarna ut personen. Sen klagas det över att alla är så tråkiga och bra vänner. Personligen tycker jag att det var en jävligt bra line-up med massa blandade personligheter. Intressant att titta på för att se vad som går hem hos folket, samt hur olika personligheter agerar i grupp, instängda under en lång tid. :)

när det är skitsnack,bråk osv så klagar iaf jag över deras pinsamhet,dumhet etc,men det är det som gör BB bra tycker jag,just att dom beter sej på det sättet så man sen kan klaga..när man känner irritation,hat,tycka ill om osv mot en del utav deltagarna i huset,DÅ har man ett bra BB,då är det roligt att se på....det är stor skillnad över att klaga på det och att klaga över att dom helt enkelt är för tråkiga och att ingetning händer i huset,för det är just det dom var i denna säsongen,tråkiga

rätt person van iaf,det var ju alltid nått:)

shadowfire 2011-06-06 00:35

Citat:

Ursprungligen postat av Giljotinen (Inlägg 5099706)

Jag tycker rätt person vann, men han var inte en ängel direkt. Simon var riktigt falsk och riktigt feg. Surfade mest på alla andras åsikter, lite som en vänsterpartist.

Överlag var castingen bra utifrån att det var förhållandevis normala personer som blev inröstade till huset, dock med lite sidekicks.... nackdelen var att programmet snabbt blev tråkigt. Märktes redan när den ende tuttfian blev utröstad hur det skönk å då kastades snabbt in oasen med slam... flickorna där. :)

Cilia 2011-06-06 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av Viktor_Balck (Inlägg 5073718)
Att hon inte vill ha sex är tv är det absolut inget fel på, däremot tror hon att hon är allan ballan för att hon har/anser sig ha makt över Martin. Hon attraheras ju inte av Martin då hon gillar "bad boys", hon är lite småtöntig tycker jag

Jag håller med om att hon är töntig. Men det är väl inte så konstigt? Hon är ju från landet och osar landet. Men jag tror många tycker det är gulligt.

Citat:

Ursprungligen postat av Big Sleazy (Inlägg 5099593)
Förstår inte hur de 4 tråkigaste personerna kom längst. Hur har tittarsiffrorna sett ut under säsongen och nu fram mot slutet? Jag följde i stort sett varje avsnitt i början, de sista 2 veckorna har jag nästan inte tittat något alls.

Det förstår jag. Svenskar hatar konflikter. Dom vill ha mellanmjölk. Om någon visar känslor så blir alla rädda och vill ha ut den personen för den är dum och elak.

Bara det att Simons "konversation" med Peter redovisas som bråk. Jag kollade på det på webben och såg det mer som att han bara lugnt sa vad han tyckte. Det var varken elakt eller särskilt attackerande. Svenskar älskar mellanmjölk

tjorven70 2012-02-19 18:14

Vart hittar man stream till dagens avsnitt?

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44.