![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Børjar finalen 21:00 ikvæll??
|
Citat:
|
denna säsongen har varit katastrofalt dålig och tråkig tycker jag.
sista dagen idag sen läggs eländet ned,men jag hoppas verkligen att simon vinner,han är mest värd att vinna,helt klart,bitter peter och fjanten martin,det går över mitt förstånd att dom ens sitter i finalen. |
Förstår inte hur de 4 tråkigaste personerna kom längst. Hur har tittarsiffrorna sett ut under säsongen och nu fram mot slutet? Jag följde i stort sett varje avsnitt i början, de sista 2 veckorna har jag nästan inte tittat något alls.
|
Intressant fenomen. När någon beter sig dåligt, tex snackar skit bakom ryggen så klagar tittarna. Då ska den personen ut (exempelvis Gurkan, och nu Simon som har sjunkit pga att han konfronterade Peter på fyllan). Men när alla är vänner så klagar likförbannat folk på att det är det sämsta BB någonsin och att produktionen suger. Det blir lite av en ond cirkel. Är det programmet eller tittarna som det är fel på? Så fort någon leker rövare så röstar ju tittarna ut personen. Sen klagas det över att alla är så tråkiga och bra vänner. Personligen tycker jag att det var en jävligt bra line-up med massa blandade personligheter. Intressant att titta på för att se vad som går hem hos folket, samt hur olika personligheter agerar i grupp, instängda under en lång tid. :)
|
Hah shit vilken pinsam intervju med jean banan och den andra artisten! Både intervjuaren som ställer korkade frågor på svenska när ena artisten inte ens är svensk och svaren från han jean banan, "fruitcake", "I like ass", "sounds like prison"?
Jag bara kved inombords huga! Edit: För dom som undrar vad jag svamlar om, kollar på final liven, dom intervjuar deltagarna och andra medverkande då och då. :) |
Citat:
rätt person van iaf,det var ju alltid nått:) |
Citat:
Överlag var castingen bra utifrån att det var förhållandevis normala personer som blev inröstade till huset, dock med lite sidekicks.... nackdelen var att programmet snabbt blev tråkigt. Märktes redan när den ende tuttfian blev utröstad hur det skönk å då kastades snabbt in oasen med slam... flickorna där. :) |
Citat:
Citat:
Bara det att Simons "konversation" med Peter redovisas som bråk. Jag kollade på det på webben och såg det mer som att han bara lugnt sa vad han tyckte. Det var varken elakt eller särskilt attackerande. Svenskar älskar mellanmjölk |
Vart hittar man stream till dagens avsnitt?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44. |