![]() |
|
Det verkar som om Manuwa och inte Alex står på tur att få en titelmatch.
|
Citat:
|
Dana pressar DJ att ta matchen mot TJ. Tydligen är det den första gången han skulle få PPV-points men trots det vill han möta 23-åringen Ray Borg. Förstår inte hur DJ tänker, han är fokuserad på att slå rekordet bara? Tråkig inställning.
|
Citat:
|
Citat:
Men som sagt, så är det ju bara andrahandsinformation (som bäst)... |
Jones och Alex verkar vara på gång att bädda för en grudgefest i en möjlig rematch i alla fall...
http://www.expressen.se/sport/mma/ri...pa-the-mauler/ |
Aldo och Nova Uniao brutaliserar en reporter. :laugh:
|
|
Citat:
|
Citat:
Sedan brukar DJ klaga på att han vill ha mer pengar, nu har han chansen att få PPV-points om matchen säljer >300K. http://www.gifbin.com/bin/092009/125...e_vs_mouse.gif |
Citat:
Han borde dock inte klaga på för lite cash när hans knappt svettas i sina matcher, det är ju enkla pengar (ser det ut som iallafall). Sen så tror jag folk överskattar PPV siffrorna för TJ mot DJ, blir nog lite mer än vad han får i vanliga fall men inte så mycket (plus att han kommer få en del stryk också). |
Citat:
|
TJ hade ju precis bältet i 135, så då var det inte läge att flytta ned. Med tanke på hur patetiskt motstånd DJ har haft de två senaste matcherna och bristen på framtida motståndare så känns det lämpligt att TJ får matchen.
Vad gäller vikten så har Borg missat 2 gånger på 2 år, så risken är att det blir en catchweight och att DJ förlorar chansen på att slå rekordet. Som jag ser det är DJs streak i alla fall redan mer imponerande än Andersons eftersom att den förstnämda inte åkt fast för doping. |
Troligen är de flesta på peds, ännu större chans att mästarna är det.
DJ tjänar knappt något mer på att möta TJ. Handlar bara om rekordet just nu. Han har knappt några följare eller säljer kort. Så det är för hans egna del han nobbar TJ. När han har rekordet så är det säkert intressant :) |
Sjukt taggad för Aldo v Halloway. Gillar båda men Aldo är speciell. Sen jag såg honom i wec så är han delad Första plats med Silva. Tror han tar det ikväll men det blir inte lätt. Får han in lite tunga legkicks så tror jag han vinner.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:56. |
|