![]() |
|
Jag är utomlands som sagt, huvudkortet börjar om en timma svensk tid va så jag inte missar?
Såg att Jack vann, grymt kul! |
Citat:
|
Bader vs Latifi
Svårt att säga vem som kommer att vinna.. Det kommer bli ett avslut. En jämn match tror jag. TKO/KO inget DC/SUB Gustafsson vs Blachowicz Ju längre matchen går lutar det åt en svensk seger. Mycket press på Alexander. Jag hoppas han får in ett knä på Blachowicz men han kommer nog få kämpa för en seger. |
Vilket knä av Bader.
Oerhört tråkigt för Latifi som faktiskt såg ut att börjat jobba sig in i matchen. Hatten av till Bader. Taktisk och starkt försvar. Edit: Latifi var faktiskt nära att avsluta bader i slutet av första.. Nåväl. |
Fan hände med Latifi hans kropp måste krampat ihop eller något det såg väldigt konstigt ut.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vet att det inte går ut på att vara störst och starkast, men Alex ser så jävla otränad ut :D (Ja, jag vet att han inte är det. Men visuellt sett).
|
Gött han såg ut som förr. Mauler iz back.
|
Citat:
|
Den här matchen kommer aldrig räknas som en förlust för Blachowicz oavsett resultatet.
Jag håller med om att det var klasskillnad mellan dom två ikväll. Men han kämpade. Han hade varit ännu mer chanslös om det var en 5 ronders match. Grattis till Alexander som förhoppningsvis går 2-3 matcher till innan det är dags för titelmatch. Just nu vill jag se DC vs A.J |
Citat:
|
Citat:
|
Fyfan Gustafsson såg verkligen BEDRÖVLIG ut idag. Precis som Flygplan skrev, dominerad ståendes av Blachowicz som inte ens är i närheten av en bra striker.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:08. |
|