Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Lasse Kongo 2016-09-03 19:00

Jag är utomlands som sagt, huvudkortet börjar om en timma svensk tid va så jag inte missar?

Såg att Jack vann, grymt kul!

Ajemän 2016-09-03 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Knaz (Inlägg 7634164)
Vilken tid är Gustafssons match? Har viaplay men kan inte sitta och se hela galan.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Troligen nån gång mellan 22-23

An Iron Soul 2016-09-03 20:41

Bader vs Latifi
Svårt att säga vem som kommer att vinna.. Det kommer bli ett avslut. En jämn match tror jag. TKO/KO inget DC/SUB

Gustafsson vs Blachowicz

Ju längre matchen går lutar det åt en svensk seger.
Mycket press på Alexander. Jag hoppas han får in ett knä på Blachowicz men han kommer nog få kämpa för en seger.

An Iron Soul 2016-09-03 20:56

Vilket knä av Bader.
Oerhört tråkigt för Latifi som faktiskt såg ut att börjat jobba sig in i matchen.
Hatten av till Bader. Taktisk och starkt försvar.

Edit: Latifi var faktiskt nära att avsluta bader i slutet av första.. Nåväl.

Daniiiel 2016-09-03 21:02

Fan hände med Latifi hans kropp måste krampat ihop eller något det såg väldigt konstigt ut.

An Iron Soul 2016-09-03 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Daniiiel (Inlägg 7634417)
Fan hände med Latifi hans kropp måste krampat ihop eller något det såg väldigt konstigt ut.

Bader fick in en njurspark i första? Det var min spontana reaktion men det var inget jag tänkte på under matchen när det var dags för knät..

Daniiiel 2016-09-03 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av An Iron Soul (Inlägg 7634419)
Bader fick in en njurspark i första? Det var min spontana reaktion men det var inget jag tänkte på under matchen när det var dags för knät..

Just när han blev knocked med knät såg det ut som hela hans kropp krampade ihop för han verkligen slängde sig bakåt istället för att falla ihop som de vanligtvis gör.

StarkaUlf 2016-09-03 21:18

Vet att det inte går ut på att vara störst och starkast, men Alex ser så jävla otränad ut :D (Ja, jag vet att han inte är det. Men visuellt sett).

Daniiiel 2016-09-03 21:34

Gött han såg ut som förr. Mauler iz back.

Flygplan 2016-09-03 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av Daniiiel (Inlägg 7634443)
Gött han såg ut som förr. Mauler iz back.

Vi kan inte ha sett samma match. Kul med vinst, men kvällens Mauler var inget top 3 material.

An Iron Soul 2016-09-03 21:45

Den här matchen kommer aldrig räknas som en förlust för Blachowicz oavsett resultatet.
Jag håller med om att det var klasskillnad mellan dom två ikväll. Men han kämpade.
Han hade varit ännu mer chanslös om det var en 5 ronders match.

Grattis till Alexander som förhoppningsvis går 2-3 matcher till innan det är dags för titelmatch.

Just nu vill jag se DC vs A.J

Daniiiel 2016-09-03 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av Flygplan (Inlägg 7634447)
Vi kan inte ha sett samma match. Kul med vinst, men kvällens Mauler var inget top 3 material.

Vad menar du? Sättet han låg på i halvguarden var ju underbart. Drev på hela tiden. Sluta var så whining om rankings och skit är väl kul att se honom tillbaka såhär..

Flygplan 2016-09-03 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av Daniiiel (Inlägg 7634453)
Vad menar du? Sättet han låg på i halvguarden var ju underbart. Drev på hela tiden. Sluta var så whining om rankings och skit är väl kul att se honom tillbaka såhär..

Jag önskar verkligen att Gus kommer tillbaka till toppen. Men jag är realistisk och menar att det inte kändes stabilt att se Gus bli dominerad ståendes av en orankad fighter.

Lance Uppercut 2016-09-03 22:12

Fyfan Gustafsson såg verkligen BEDRÖVLIG ut idag. Precis som Flygplan skrev, dominerad ståendes av Blachowicz som inte ens är i närheten av en bra striker.

Daniiiel 2016-09-03 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Flygplan (Inlägg 7634460)
Jag önskar verkligen att Gus kommer tillbaka till toppen. Men jag är realistisk och menar att det inte kändes stabilt att se Gus bli dominerad ståendes av en orankad fighter.

Realistiskt för vad?? Han är tillbaka och han vann lätt det är väl det viktiga? Tycker Bader är en ganska rolig motståndare nu när han döda latifi..

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:08.