![]() |
|
Jag upplevde matchen spontan som vinst hela vägen för Conor. Enda som var jobbigt när han började gasa en del och Nate började pusha. Men när luften gick ur Nate och inte kunde pressa lika mycket så fick Conor tillbaka sin rytm och flås.
Jag hade varit väldigt chockad om dommarna gett Nate vinsten. Överlag så vann ju Conor hela tiden var min spontana känsla, förutom när det uppstod stockton slap moment 2-3 gånger från Nate. Var en bra fight och scenariot var det bästa. Nästan uppgjort bästa :) |
Inte ens Conors mamma skulle säga att han vann hela tiden.
|
Så att det inte missas helt, Lorenz Larkins vinst mot Neil Magny var oerhört imponerande. Har väldigt mycket respekt mot Neil Magny men han förstördes.
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns det inte någon regel mot att gång på gång vända ryggen och jogga iväg som Conor gjorde? Åtminstonde borde det inkluderas i "octagon control" för motståndaren. Conor vann nog oavsett men ändå.
|
Citat:
|
Bra skit. Gillar Firas. |
|
Vet man något om nate&conor-triologin, kommer den bli av? Jag antar att Conor måste försvara sin titel i fjädervikt först.
|
Dana sade nyligen att han får välja mellan Alvarez och Aldo. Trilogin kommer nog bli av men inte nu.
|
|
Nästa steg för Conor är ju att sikta på ett till bälte. Så bättre att de skapar interimbältet medans han ger det 1 år och försöker vinna ett till bälte.
|
Tror Jose kommer få det "riktiga" bältet och en match mot Holloway. Helt orimligt att låta hela divsionen vänta på Conor när man inte ens vet om han kommer tillbaka eller inte.
|
Någon som vet skillnaden på ufcgalorna 200 osv jämfört mot Fight Night?
Jag var ju på ufc på tele 2 arerna och det var magiskt och en jävla produktion alltså! Min lillebror ska till Hamburg med några polare, han frågade mig och jag vet inte riktigt. Upplägget och produktionen lär väl vara samma, lite mindre hype kanske kring fight night, mindre publik o så? |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05. |
|