![]() |
|
Alex säger att han är redo att hoppa på flyget. Han är väl bästa ersättaren dom kan tänka sig
|
Citat:
|
Inb4 kontaminerade vitamintillskott
|
Sjukt att de ska testa i juni, och få svar nu såhär precis innan. Jag blir lite fundersam om det ligger någon sanning i det som Novitzky anklagas för av diverse personer. Att vilja hålla på dessa nyheter för att få maximal uppmärksamhet.
|
Jon Jones presskonferans:
|
tldr: Inget intressant sades.
|
Mycket tråkigt att Bones åkte dit. Hade sett fram emot att han med lätthet skulle spöa DC.
Hur lång avstängning rör det sig om i det fall han inte kan presenta en mycket god förklaring bakom sitt provsvar? Två år? Han är en fantastisk fighter men allt han hitintills gjort riskerar numera att ses med mycket kritiska ögon. Senast han mötte DC och hans användande av kokain upptäcktes, upptäcktes även att han hade onormala värden som kan tyda på användande av prestationshöjande medel. Dock var det inom riktmärkena men mot bakgrund av hans senaste provsvar så är det än mer misstänksamt. http://mmajunkie.com/2015/01/anti-do...n-jones-sample |
^Minns att Victor Conte diskuterade det här och beskrev det som "Highly suspicious".
UFC 200 känns plötsligt ganska tråkigt för min del trots att jag vanligtvis hade suttit uppe och kollat på vilken annan gala som helst med en utav huvudkortsmatcherna som main event. |
Glöm inte, får se om jag gillar conor eller inte.
|
Citat:
|
Danke gick lite snabbt där !
|
De är sena som alltid.
|
Antiklimax med värdelösa mikrofoner.
|
Citat:
|
Anderson???
Mitt hjärta exploderar, det här är för mycket. Sedan så testade Jones tydligen positivt för 2 substanser. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:07. |
|